Keyifli Okumalar...🌿
****
|••|
"Ne dedin sen?!"
Keje, duyduğu sesle arkasına dönerken gördüğü kişiyle şok oldu.
Allah kahretsin!
Elindeki bebeği beşiğine bıraktı.Kabir'in hızla kendisine doğru gelişini izledi.Ve onu kolundan tutarak duvara firlatışını.Kapı öyle bir kapandı ki menteşelerinden sökülecekti neredeyse.Sırtında hissettiği keskin acıyla gözlerini yumdu.
"Allah senin belanı versin!"
Kabir, duydukları karşısında ne yapacağını bilemezken öfkeyle yapıştı kadının boğazına.
"Tek bir hata Keje! Tek bir günah! Karşılığı bu olmamalıydı! Karşılığı bu olmamalıydı!"
Keje,her geçen saniye daha fazla kesilen nefesiyle çırpınmaya başladı.Adam,onu kendine çekti.Tekrardan öfkeyle çarptı kadının sırtını duvara.Keje bu sefer kafasını da vurmuştu.Başını döndüğünü hissediyordu.Elini, adamın boğazını sarmalayan elinin üzerine koydu.İnce kemikli uzun parmaklarını adamın kalın bileğine sardı bırakması için.
"Her seferinde canımı daha fazla yakıyorsun! Demek bu bebek bizim bebeğimizdi! Sen onu hizmetçinin bebeği gibi gösterip dibimize kadar soktun! Biliyordun çektiğim acıyı! Biliyordun her yerde deliler gibi onu aradığımı! Sana kaç defa dedim benim günahımın cezasını bana kes diye! Ama sen durmadın! Her seferinde bana çektirdiğin acının dozunu arttırmamış gibi aileme ve tüm sevdiklerime de zarar verdin! Bir şans istedim ben! Sadece bir şans! Bebeğimizi bulup ona babalık yapacaktım! Onun hayatının da mahvolmasına izin vermeyecektim! Sen bana acı çektirmek için bunu da aldın ellerimden! Buraya seni aramak için gelmeseydim hiçbir zaman haberim olmayacaktı!"
Gözleri doldu adamın.Zorlukla yutkundu.Kesik bir nefes aldı.Elini kadının boğazından çekti.Birkaç adım geriye gitti.
Kısık gözlerini beşikteki bebeğe çevirdi.Keje, boğazını tutup öksürerek yere çöktü.
Kabir, yavaşça bebeğe ilerledi.Titreyen ellerini yumruk yaptı.
Keje, nefesini toparlamaya başladı.
"Ne sanıyordun?!" Kadının ortamda yankılanan sesiyle gözlerini yumdu."Sen bana tecavüz ettin!" Yüzüne bir tokat gibi çarpan gerçekle bir damla yaş süzüldü adamın yanağına.
"Sakın bana bunun bir anlık gaflet olduğunu söyleme!" Nefesini toparladıktan sonra usulca ayağa kalktı kadın."Sen her şeyi planlamıştın! Beni o bağ evine çağırdın! Sonra bana orada soğuk şerbet verdin! O şerbetin içinde ilaç vardı! Bu bir anlık gaflet felan değildi! Sen benden yararlanmak istedin! Bunun içinde yıllarca aylarca beni kandırdın! Sen beni asla sevmedin! Tek amacın benden yararlanma-"
"KES SESİNİ!"
Adamın gür sesi ile sözlerini yutmak zorunda kaldı Keje.Ama durmadı.Adamın üzerine yürüdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KABİR | TAMAMLANDI
General Fiction"Seni buraya,bunca yıldan sonra döndüren nedir abi?" Mustafa karşısında oturan abisine bakarken,Kabir derin düşüncelerinden çıkıp gözlerini Mustafa'nın gözlerine dikti. "Keje," dedi acı dolu sesi ile."Onun için döndüm." "Keje delirdi abi.Sen onun t...