KABİR | 10.BÖLÜM |

2.8K 153 44
                                    

Keyifli Okumalar...🍂

****

|••|

"Kız konaktan çıktı ağam..."

"Harekete geçin..."

Asmin,her şeyden habersiz yeni konağın sokaklarını gezerken bakışlarını etrafta gezdirmeyi ihmal etmiyordu.Ne de olsa belirli bir süre burada olacaklardı.Bölgeyi öğrenmesi şarttı.

Köşeyi dönmesiyle birlikte siyah büyük bir arabanın önünü kesmesi bir oldu.Asmin daha ne olduğunu anlayamazken sürgülü kapının açılması ve iki tane iri yarı adamın aşağıya inmesi bir oldu.Onu kollarından tuttuklarında çırpınmaya başlamıştı.Korku tüm bedeninde kol gezmeye başladı.

Zorla arabaya bindirildi.

Koltuğa oturtulduğunda karşı koltukta oturan adama baktı.Az da olsa sakinleşti.

Mehmet,geriye yaslanarak kadına baktı.

"Sana zarar vermeyeceğim.Sadece birkaç günlüğüne misafir edeceğim seni.Benden sana zarar gelmez.Benim derdim abin ile."

"Sen abimin arkadaşısın.Ne istiyorsun ondan?"

"Gideceğimiz yere kadar bekle.Sana her şeyi,abini anlatacağım.Ve emin ol, olanları öğrendikten sonra kendi isteğin ile yardım edeceksin bana."

Yutkundu.

"Merak etme.Kimse görmedi arabama bindiğini.Laf söz olmaz."

Asmin,derin bir nefes aldı.

Neler dönüyordu burada?

Abisi ne yapmıştı ki?

Geriye yaslandı.Gidecekleri yere kadar bekledi.

Mehmet ise kıza dikkatle baktı.Yaptığının tehlikeli bir şey olduğunu biliyordu ama yapmak zorundaydı.Keje'ye söz vermişti.Geri dönüşü yoktu.

Az sonra bağ evine geldiler.

"Buyur?" Dedi Mehmet kadına yol verirken.

Asmin,indi aşağıya.Mehmet de arkasından indiğinde,"Şöyle geçelim." Dedi.Birlikte evin arka bahçesinde ki çardağa geçtiler.Asmin endişe içindeydi.Abisinin bir zamanlar en yakın dostu olan adamın kendisiyle ne gibi bir işi olabilirdi ki?

"Endişelenme."

Kadının tam karşısına oturdu.

"Lafı fazla uzatmayacağım.Senden küçük bir isteğim olacak."

"Nedir?" Dedi Asmin.

Adamın anlatacaklarını merak ediyordu.

"Keje,yani yengen.Deli değil."

"Ne?"

"Anlatmama müsaade et.Keje ile abin eskiden çok seviyorlardı birbirlerini.Lakin abin saldırdı ona, tecavüz etti."

KABİR | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin