KABİR | 23.BÖLÜM |

1K 73 14
                                    

Keyifli Okumalar...🌾

****

|••|

Odasına girdi Keje.Makyaj masasına doğru ilerledi.Üzerindeki takılardan bir an evvel kurtulup duş almak istiyordu.

Kolyesine uzandı parmakları.Kopçasını açıp boynundan çekip aldı.Makyaj masasının üstüne fırlatırcasına bıraktı.

Saçlarına taktığı küçük taşlı tokaları çıkarmaya başladı.Kapı usulca açıldı.İçeriye Kabir girdi.Keje,aynadan hemen arkasında duran adama baktı.

"Hayırlı uğurlu olsun ağa.Kardeşin adına çok mutlu oldum.Pek sevgili görümcem dünya evine girdi,eminim ki kimse bu evliliğe benim kadar sevinmemiştir."

Kabir, sırtını kapıya yasladı.Ellerini cebine soktu.Başını yere eğdi.

"Mehmet'in buraya gelmesine nedense hiç şaşırmadım Keje."

Kadının yüzündeki gülümseme aniden soldu.

"Onunla aranda ne var?"

Ve bir darbe daha indirdi adam.

Kadın şimdi ne cevap verecekti?

"İki yıl önce dostluğumuz büyük bir kavga ile bitmişti.Şimdi ne oldu da böyle birden bire benimle tekrardan dost olmak istedi? Sen beni aptal mı sanıyorsun Keje, birbirinize olan bakışlarınızı,senin ona olan nazını cilveni görmedim mi sanıyorsun?"

Kadının kaşları çatıldı.

"Anamın seninle birlikte bağ evinde gördüğü o adam Mehmet miydi?"

"Ne diyorsun sen?! Neyi imâ ediyorsun?!"

Kadın,adama doğru yürüdü.

"Bir şeyi imâ etmiyorum, düpedüz söylüyorum! Mehmet ile bir ilişkin mi var?! Yani sen insanlara kendini deli olarak göstermiş, içinde insanların olduğu konağı yakmaya cesaret etmiş,kendi bebeğini gecenin bir yarısı serin sulara bırakmış,o bebeği hizmetlinin bebeği diye bu konağa sokmuş insansın! Mehmet ile aşk mı yaşayamayacaksın?!"

"Haddini bil! Benimle böyle konuşamazsın!"

Gerginlik her geçen saniye hat safaya çıkıyordu.

"Seninle birlikteyken sana olan ilgisinin farkına varmıştım.Bizim yollarımız ayrıldığında bunu fırsat bildi ve sana yanaştı.Sende ona karşı koyamadın."

Keje,daha fazla dayanamayıp elini tokat atmak için kaldırdı.Lakin eli Kabir tarafından havaya tutuldu.

"Sakın!" Dedi kadının bileğini daha sıkı kavrarken.

"Senin benden hiçbir farkın kalmadı Keje! Ben ne kadar kötüysem,sen benden bin kat daha fazla kötüsün!"

KABİR | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin