KABİR | 21.BÖLÜM |

1.1K 72 10
                                    

Keyifli Okumalar...🌿

****

|••|

Konağın büyük ahşap kapıları her iki yana açılırken içeriye komutan,onun ardından annesi, babası, ağabeyi ve yengesi girdi.

Herkes büyük bir coşku ile karşıladı onları.Kabir yerinde huzursuzca kıpırdandı.Onun bu kıpırdanışını hisseden Keje,ona yandan bir bakış attı.

Her şeyi bu hâle getiren oydu.

Şimdi kızkardeşi istenmediği bir evliliğe zorlandığı için vicdan azabı mı çekiyordu?

Komutan, Kabir'in tam önünde durdu.Onunla selamlaştılar.Komutan, Kabir'in hemen yanında duran Keje'ye yöneldi.

"İyi akşamlar dilerim." Elini selamlaşmak adına Keje'ye uzattı.

Keje,tam komutanın selamın almak için elini uzatmıştı ki,ellerinin üzerinde Kabir'in iri kemikli parmaklarını hissetti.

Komutan, önce Kabir'e baktı daha sonra Keje'ye.

"İyi akşamlar,komutan bey." Dedi Keje, bozuntuya vermeyerek.

Komutan oradan ayrıldığında Keje, öfkeyle Kabir'e döndü.

"Ne yapıyorsun sen?"

"Belki bu isteme merasimine engel olmuyorum Keje ama bu düğüne müsaade edebileceğim anlamına gelmiyor.Sen,benim aileme zarar veremezsin."

"Öyle mi?"

"Öyle!" Kabir,sert çıkıştı."Bugüne dek yaptıklarına sustum ama bundan sonra susmayacağım! Hele ki bebeğimi bulmuşken!"

"Bana yaptıklarının yanında benim sana yaptıklarım bir hiç! Devede kulak! Sen ölmeyi hakediyorsun aslında ama ben ölmeni değil, sürünmeni istiyorum!"

"Seninle sonra hesaplaşacağız! Şunu iyi bil ki, hiçbir şey senin istediğin gibi olmayacak! Komutan, kardeşimi dünyanın en mutlu kadını yapacak! Kardeşime kötülük ettiğini düşünüyorsun lakin fena halde yanılıyorsun! O mutlu olacak Keje! Bir ömür mutlu mesut yaşayacak! Senin gibi acılar içinde kıvranmayacak!"

Kabir,oradan ayrılırken Keje, yumruklarını sıktı.

Bu adama gününü gösterecekti.

"Hepinizi mahvedeceğim! Sürüm sürüm sürüneceksiniz!"

Daye, misafirleri salona geçirirken Keje, yanına gelen Rojin ile bakışlarını ona çevirdi.

"Mustafa'yı etkim altına almam uzun sürmedi.Şirketten ondan önce çıktım.Beni dolmuş beklerken görünce yanıma gelip beni bırakabileceğini söyledi.Ben de ona buraya geldiğimi,beni kız kardeşinin davet ettiğini söyledim.Biliyorsun ki beni senin değil, kardeşinin arkadaşı sanıyor.Buraya gelmeden önce yemek yedik.Onu nikah masasına oturtmam birkaç haftamı almaz."

KABİR | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin