KABİR | 28.BÖLÜM |

1.3K 73 19
                                    

Keyifli Okumalar...🌿

****

|••|

"Ne işin var senin burada?!"

Kabir, kadının sulu gözlerine baktı.Ağlamış olduğu belliydi.Gözlerini etrafta gezdirdi.

"Mehmet gitmiş,yolda gelirken öğrendim."

"Bana ilk defa yalan söylememişsin Kabir, şaşırdım doğrusu."

Arkasını dönerek içeriye ilerledi.Kabir de onun arkasından içeriye girip kapıyı kapattı.

"Ben buraya seninle konuşmaya geldim Keje."

"Konuşmak mı?"

Tezgaha ilerledi.

"Bizim aramızda konuşulacak ne kaldı ki Kabir? Biz her şeyi o gece konuştuk.Geriye hiçbir şey kalmadı."

"Artık bir bebeğimiz var." Adamın sözleri kadının yüreğini daralttı.

Haklıydı.

Ortada bir bebek vardı.

"Tecavüzden meydana gelmiş,annesi tarafından hiç sevilmeyecek bir bebek."

Acımasız sözlerinin ardından sürahiyeyi kavradı.Arkasında duran adamın derin iç çekişlerini duyumsuyordu.

"Senin kanından olan herkes benim sadece düşmanım olur, ağa!" Bardağa doldurduğu sudan birkaç yudum aldı."O küçük böcekte buna dahil."

"Onun bir suçu bir günahı yok Keje."

"Keşke onu karnımdayken yok etseydim Kabir,bu sayede kendinden nefret eden bir anneye ve annesine tecavüz eden bir babaya sahip olmazdı."

"Onun için yapalım bunu: Her şeyi unutalım."

"O küçük böcek benim kızım felan değil Kabir," Adama doğru dönerek sırtını tezgaha yasladı."Hiçbir zamanda olmayacak.Onu hiç sevmedim ve ömrüm boyunca da sevmeyeceğim."

"Bu günahın sebebi benim,o değil.Cezasını bana kes Keje,o masum."

Adamın sözleri yalvarır bir tondaydı.

Kadının dudaklarında buruk bir tebessüm meydana geldi.

"Nehir..." Dedi fısıltı ile."Seninle hayalimiz buydu öyle değil mi?" Tebessümü kahkahaya dönüştü."Bir kızımız olursa adını Nehir koyacaktık."

Ağlamaya başladı.Yaşlar gözünden hızla süzüldü.Hem gülüyor hem de ağlıyordu.

"Onu kucağıma verdiklerinde kulağına fısıldadım." Elini karnının üstüne koydu.

"Senin adın Nehir..."

Ruh hali hiçte iyi değildi.Delirmiş gibiydi.

Onun bu hâlini gören Kabir zorlukla yutkundu.Bu kadını bu duruma getiren oydu.

KABİR | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin