KABİR | 7.BÖLÜM |

2.9K 153 62
                                    

Keyifli Okumalar...🌿

****

|••|

Güneş tüm kavuruculuğu ile gökyüzünde yerini alırken arabasını durduran Mehmet, önüne geldiği konağa baktı.Keje'nin planını başlatmışlardı.

Kontaktan çıkardı anahtarı.Elini kapının kulpuna atarak açtı ve indi aşağıya.Marabalarla konuşan Berzan,daha önce hiç görmediği arabayı farketti.Kaşlarını çattı.Sakince yaklaştı Mehmet'in yanına.Giyimine kuşamına baktı.Önemli biri olmalıydı.

"Buyur beyim,kime bakmıştınız?"

"Sana baktım."

Mehmet'in bu ani cevabı karşısında şok oldu Berzan.

Mehmet, adamın yanına daha fazla yaklaşarak konuşmaya başladı.

"Asmin ile aranda olan münasebeti biliyorum.Ve birazdan söyleceklerimi yapmazsan,olacaklardan ben sorumlu değilim."

Berzan, paniğe kapıldı.

"Sen nereden biliyorsun beyim? Yoksa siz bu aileden biri misiniz,valla yemin ediyorum biz yanlış bir şey yapmadık.'

Mehmet,elini Berzan'ın omuzuna koydu.Destek verircesine sıktı.

"Benim dediklerimi yapar isen,bu bir sır olarak aramızda kalır."

"Ne dersen yaparım." Dedi Berzan.Mehmet'in dediklerini yapmaktan başka çaresi yoktu.

"Bu akşam,herkes uyuduktan sonra sevdiğin kadını konağın dışına çıkarıp
ateşe vereceksin burayı."

Berzan,bir şok daha yaşadı.

"Onca insan, yapamam ben beyim."

"Merak etme.Amacım bu konakta ki insanları öldürmek değil.Sadece bu konağı yaşanmaz hâle getirmek.Yangın başladıktan hemen sonra adamlarım maraba kılığında yardıma gelecekler."

"Sizin ne derdiniz var bu aile ile?"

"Orası seni hiç alakadar etmez.Ya benim dediklerimi yaparsın ya da herkese her şeyi anlatırım.Kendini düşünmüyorsan Asmin'i düşün."

"Tamam,tamam beyim siz ne isterseniz yapacağım.Yeter ki Asmin'in başı belaya girmesin."

Mehmet, gülümsedi.

"Senden bir şey daha isteyeceğim."

"Nedir o?"

"Yarın sabah Kabir'in yanına gideceksin.Ona parayı bankaya en güvenli şekilde götürebileceğini söyleyeceksin.Güvenecek sana.Sen ise bankaya değil,benim yanıma geleceksin.Parayı bana vereceksin.Kabir'e de çaldırdığını söyleyeceksin."

"Öldürür beni."

"Merak etme.Ben sana arka çıkacağım."

KABİR | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin