Keyifli Okumalar...☘️****
|••|
"İn!"
Keje,arabadan indi.Adamın onu bileğinden tutup uçurumun kenarına kadar sürüklenmesine izin verdi.
Her şey ortaya çıkmıştı.
"Sana güvendim Keje!" Adamın öfke ile bağırmasına karşılık hiçbir şey yapmadı.
"Benden intikam almak için evlendin benimle.Bir bebek düşürdüğünü söyledin,deli numarası yaptın! İhale dosyasını sen yok ettin, konağımı sen yaktın! Ben bu kadar vicdan azabı ile kavrulurken neden yaptın? O kadar af diledim senden, ayaklarına kapandım."
Keje, çenesini dikleştirdi.Birkaç adım yaklaştı adama.Ellerini havaya kaldırdı.Adamın yakasını kavradı.
"Bunlar sana müstehak! Nefes almayı bile haketmeyen bir şerefsizsin sen! Sende eksik olan ne biliyor musun Kabir ağa; Şeref,haysiyet, adamlık,namus...Ve daha sayamadığım birçok şey."
"Yaptığım şeyin yükünü omuzlarımda aylardır taşıyorum ben.Af diledim senden, ayaklarına kapandım.Daha fazla sokaklarda kalma diye evlendim seninle."
"Daha fazla mağdur olmayayım diye evlenmiş benimle,Allah razı olsun!" Keje, içinde ki nefreti kusuyordu.Madem herkes kozlarını oynuyordu,Keje de dökerdi eteğindekileri.
Adamın yakasında ki ellerini sıkılaştırıp sarstı.
"Allah razı olsun senden Kabir ağa! Acımış evlenmişsin benimle,sen olmasaydın ne yapardım ben?"
Başını yere eğdi.Adamın yakasını bırakıp alnını ovdu.
"Çok zor durumda kalırdım.İyiki evlendin benimle."
"Dalga geçmeyi kes Keje!"
"Bana daha fazla namal okuma Kabir!
Pişmanmış, ayaklarıma kapanmış! Sen değil benim ayaklarıma kapansan, dünyaları bana versen benden çaldığın hayatı geri veremezsin! Şimdi eğ o başını yere, utan!"Gittikçe daha da öfkelendi.
"Hâlâ nasıl bakarsın yüzüme, hangi mide ile evlenir konuşursun benimle? Hangisi yüz ile durursun karşımda?!"
Elini havaya kaldırıp indirdi adamın suratına.Kabir,yana savrulan başı ile yutkunamadı.
"Alçak!"
Bir tokat daha attı.
"Midesiz seni! Yüz karası! Uçkuruna sahip olamayana adam denmez! İnsan denmez! Ne denir bilir misin? Alçak, şerefsiz, orospu çocuğu!"
Susmadı.
İçindekileri kustu.
"Hani çok seviyordun beni,evlenecektin! Ne oldu,bir anlık gaflete mi düştün?! Senin için dışın yalan! Bunca zaman seviyorum diyerek kandırdın beni! Kalbin kararmış senin! Hangi insan sevdiği kadına böyle bir şeyi reva görür? Annen bana ettiğin kötülüğü bildiği hâlde yapmadığını bırakmadı bana! Senin anne dediğin o mahlukat kadınların yüz karası! Böyle bir anneden böyle bir evlat çıkarmış zaten!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KABİR | TAMAMLANDI
General Fiction"Seni buraya,bunca yıldan sonra döndüren nedir abi?" Mustafa karşısında oturan abisine bakarken,Kabir derin düşüncelerinden çıkıp gözlerini Mustafa'nın gözlerine dikti. "Keje," dedi acı dolu sesi ile."Onun için döndüm." "Keje delirdi abi.Sen onun t...