Okuyan Her Bir Kimseden Oy - Yorum Bekliyorum 🌿
Keyifli Okumalar...🍃
****
|••|
"Kabir bey?"
Odaya giren Esra, dosyaları karıştıran adama baktı.
"Mustafa'nın işe aldığı Rojin hanımın çıkışını hemen verin Esra! Şirketimiz üniversitede okuyan erkek kardeşine burs veriyormuş,o bursu da kesin hemen!"
"Rojin'in ailesi?"
Kabir, başını kaldırıp keskin bakışlarını ona diktiğinde sustu kadın.
"Ne yapacağımı sana soracak değilim Esra! Ne diyorsam onu yap! Mustafa beye ulaşın; Ona ofise değil de eve gelmesini söyleyin.Çıkıyorum ben şirketten, bugünkü toplantıları iptal et." Başını telefonuna dikti.Elini havaya kaldırıp çıkması için işaret verdi.
Esra odadan çıkarken Kabir rehberden annesinin numarasını bulup telefonu kulağına koydu.Geriye yaslandı.
Az sonra telefon Hevdem daye tarafından cevaplandı.
- Alo oğlum?
- Çarşıyı felan bırakın anne eve gelin! Komutana da haber sal, nişanı attığımızı söyle.
- İyi de ne oldu oğlum böyle birden bire? Daha dün nişanlandı bu çocuklar.Komutanın ailesi demez mi bu iş çocuk oyuncağı mı diye?
- Peki o zaman anne.Siz çarşı alışverişine devam edin.Keje'ye söyle az sonra oraya gelip alacağım onu.
- Tamam oğlum.
Kabir telefonu kapatıp odadan çıkarken Daye diğerlerine döndü.Keje, kaşlarını çatarak baktı ona.
"Ne diyor Kabir?"
Hevdem daye bakışlarını kadına dikti.'Sanane' diyemezdi çünkü yanında komutanın annesi vardı.Herkes Keje'yi onun gelini olarak biliyordu.Kızının kayınlarının yanında kötü bir profil çizemezdi.
"Seni almaya gelecekmiş.Sanırım bir işiniz varmış."
Keje, başta anlamasa da üzerine dönen bakışları hissedip dudaklarını araladı.
"Evet Daye,evet."
Bir şeylerin ters gittiği belliydi.
"O hâlde çarşının girişine doğru yürümeye başla,Kabir seni oradan alsın.Şimdi arabayla çarşının içine geçemez."
"Peki Daye." Dilşa'ya döndü Keje."Sen ne yapacaksın? Seni eve bırakalım mı yoksa Daye ile mi dönersin?"
Sessizce sordu.
"Önemli bir şey var belliki.Sen git,ben Daye ile dönerim konağa."
"Tamam, dikkatli olun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KABİR | TAMAMLANDI
General Fiction"Seni buraya,bunca yıldan sonra döndüren nedir abi?" Mustafa karşısında oturan abisine bakarken,Kabir derin düşüncelerinden çıkıp gözlerini Mustafa'nın gözlerine dikti. "Keje," dedi acı dolu sesi ile."Onun için döndüm." "Keje delirdi abi.Sen onun t...