KABİR | 24.BÖLÜM |

1K 58 24
                                    

Keyifli Okumalar...🌿

****

|••|

"Yalandı öyle değil mi?" Başını hafifçe aşağı yukarı tehditvari bir şekilde salladı."Yalandı."

Keje, gözlerini kapatıp öfkeyle nefes aldı.Kirpiklerini araladı.

"Bu aptal saptal düşüncelerini kendine sakla.Nikahımız sahte felan değildi.O adam sana neler söyledi bilmiyorum ama nikahımız sahte değildi."

Adamı göğsünden tutarak ittirdi.

"Şimdi çekil şuradan! Annen bekliyor!"

Adam, birkaç adım geriye gitti.Kadın yanından geçip gitti.Arkasından baktı adam.İnanmıyordu ona.

Bu nikahın sahte olduğunu biliyordu.

Ama madem Keje ona oyun oynuyordu,

O da Keje'ye oyun oynardı.

Alt kata ulaşan Keje, Dilşa'nın kaldığı odanın önünde durdu.O da gelecekti nişan çarşısına.

"Dilşa, hadi gidiyoruz."

Dilşa, kapının tıktıklanma sesinin ardından Keje'nin sesini işitti.

"Geliyorum!" Dedi yüksek sesle.

Yatağın üzerinde zıplayan Can'ı kollarından tutup kendine çekti.

"Oğlum,ben Keje teyzen ile çarşıya gideceğim.Baban ile kalacaksın birkaç saat.Bugün yaramazlık serbest oğlum.Babayı çıldırtmak, sürekli yiyecek bir şeyler istemek, babayı rahatsız etmek, sürekli oyun oynamak serbest."

Can ellerini yukarı kaldırıp,"Oley!" Diye bağırdı.

Dilşa, dişli bir şekilde kahkaha attı.

"Gel bakalım buraya."

Can'ı yere indirdi.Elini tuttu.Boşta kalan eliyle de çantasını aldı.Odadan çıktılar.

"Hadi oğlum koş babanın yanına." Can'ı poposuna vurarak yolladı yanından.

Keje,giden çocuğun ardından gülümsedi.

"Babası ile kalmaya alışık mı? Miran bakabilecek mi ona?"

"Merak etme.Bir saat sürmeyecek beni araması.Nerede kaldığımızı sorup Can'ın huysuzlandığını,elimizi çabuk tutmamızı söyleyecek.Zira Can onu krize sokar."

"Senden korkulur Dilşa."

Dilşa,tek kaşını kaldırdı.

"Ben seni çırağın bile olamam Keje."

Birlikte avluya indiler.Daye ve Asmin de buradalardı.Daye, onları görerek ağız burun eğdi.

KABİR | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin