Keyifli Okumalar...🌿
****
|••|
Orta terasa çıkan Keje, yüzüne vuran güneş ışıklarıyla birlikte gözlerini kıstı.Mardin'in güneşi yakıp kavuruyordu.Tıpkı Keje'nin yüreğinin her geçen gün bin misli kavrulması gibi.
Gözlerini konağın kapısından içeriye geçen adama dikti.Onunla ne evlilik hayalleri kuruyordu oysa ki.Bugün onunla evlenmişti,kuru bir nikah ile.
Bazen oturup saatlerce düşünüyordu.Kabir neden yapmıştı ona bu kötülüğü, bir insan sevdiği kadına böyle bir şeyi nasıl reva görürdü?
Keje adama bir zamanlar deli gibi aşıktı.Onunla evleneceği günü iple çekiyordu.Hatta annesiyle birlikte çeyiz dizmeye başlamışlardı.Keje her çarşıya gittiğinde mağaza kabinlerinde ki elbiseleri görüyor,evleneceği o günün hayaliyle mutlu oluyordum.Kabir, Keje'nin bu kötülüğü kendisinin yaptığını bilmiyor sanıyordu ama fena hâlde yanılıyordu.Keje her şeyi hatırlıyordu.Kabir'e olan aşkı buhar olup uçmuş,yerini derin bir öfke almıştı.Kabir tüm o hayalleri ateşe vermişti.
Ondan intikamını en acı şekilde alacaktı.
Gözlerini öfkeyle kıstı.Ellerini yumruk yaptı.Yüzüğün ucu avucuna batıyor ve canını yakıyordu ama bu durum Keje'nin umurunda değildi.Onun acısı çok daha büyüktü.
Mardin'i yakıp kavuracak kadar.
Abisinden de intikamını misliyle alacaktı.Onu kendisinin suçunun olmadığını söylediği hâlde kapı dışarı etmişti.İki yıl intikam planlarını kurarak geçirmişti.Bu planları yaparken de kimseden yardım almamıştı.Onun kimseye ihtiyacı yoktu.Güçlü bir kadındı.
Düşüncelerinden çıkıp avluya baktığında kimsenin olmadığını gördü.Kabir içeriye geçmiş olmalıydı.Arkasını döndüğünde adam ile göz göze geldi.Tam karşısındaydı.Hemen rolüne büründü.
Kabir,bir adım atarak tamamen çıktı terasa.Kadına yaklaştığında Keje kaşlarını hafifçe çatmıştı.
"Biraz dosyaları inceleyeceğim.Gel yanımda otur."
Kadının bileğini tutarak peşinden odaya kadar sürüklediğinde Keje hiçbir tepki vermedi.Belki bir şeyler öğrenirdi.Kabir, dosyasını alıp masaya otururken,Keje de sandalyeye oturdu.Önüne gelen saçlarını geriye itti.
Adam, göz ucuyla baktı kadına.O kadar utanıyordu ki, konuşacak yüzü yoktu.Bugün Keje Allah katında karısı olmuştu.Bundan mutluluk duyması gerekirken olamıyordu.Bunca yaşanan şeyden sonra mutluluk ona haramdı zaten.
Kapı çalındı.Ardından aralandı ve içeriye Mustafa girdi.Masaya yaklaşarak elinde ki mavi dosyayı masanın üzerine bıraktı.
"İhale dosyası bu abi.Sende kalsın.Bu dosyayı kaybedersek ihaleyi kazanmamız mümkün olmaz.Şirkette büyük bir zarara uğrar."
Keje, başını kaldırdı.İşte beklediği o fırsat ayağına gelmişti.O dosyayı yok edecekti.Böylece Kabir'in o yıllarını verdiği şirket büyük bir zarara girecekti.Gülümsedi lakin kimseye belli etmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KABİR | TAMAMLANDI
General Fiction"Seni buraya,bunca yıldan sonra döndüren nedir abi?" Mustafa karşısında oturan abisine bakarken,Kabir derin düşüncelerinden çıkıp gözlerini Mustafa'nın gözlerine dikti. "Keje," dedi acı dolu sesi ile."Onun için döndüm." "Keje delirdi abi.Sen onun t...