KABİR | 18.BÖLÜM |

1.3K 58 7
                                    

Keyifli Okumalar...🍂

*****

|••|

Keje,elinde ki DNA raporunu avucunda sıkarak buruşturdu.İnce ve kemikli parmakları bembeyazdı.

Eve çalışmaya gelen o kadının bebeği Keje'nindi.

O kadın bebeği nehirin kenarında bulduğunu söylemişti.Aslında kuşkulanmıştı Keje.Ama ihtimal vermemişti.Onun nehire bıraktığı bebeğin öldüğünü düşünüyordu.

Elinde ki raporu yere fırlattı.Hızla ayağa kalkıp odadan çıktı.En alt kata indi.O kadının odasının önünde durduğunda etrafı kolaçan etti.Kimsenin olmadığına kanaat getirerek girdi içeri.Ardından kapıyı kapattı.Bakışları tahta beşiği buldu.Gözleri ansızın sulandı.Tüm yaşadıkları bir film şeridi gibi geçip gitti gözlerinin önünden.Bir damla yaş süzüldü yanağına.

Ağlayarak beşiğe yaklaştı Keje.Gözündeki yaşları hırsla sildi.Sulu gözlerini beşikte mışıl mışıl uyuyan bebeğe dikti.Kin ve nefretle doldu.

"İğrençsin seni küçük böcek!"

Ve daha fazla dayanamadan beşiğin köşesinde ki küçük yastığı aldı eline.

Bebek, olanları hissetmişçesine araladı gözlerini.Ağlamaya başladı.

"SUS!" dedi Keje ağlayarak bağırırken.

"SUS! DUYMAK İSTEMİYORUM!"

Yastığı bebeğin yüzüne bastırdı.Tüm gücü ve tüm kuvvetiyle gerçekleştiriyordu bu eylemi.

"Siz benim hayatımı mahvettiniz! Her şeyimi aldınız ellerimden! Nefret ediyorum! Hepinizden nefret ediyorum! Geber! Geber seni kahrolası!"

Ağlayarak çöktü yere.Elinde ki yastık kayarak kucağını buldu.Bebek, mümkünmüşçesine daha fazla ağladı.

Hayatı mahvolmuştu.

O,bu karanlığın içinde kaybolmuştu.

****

"İşin biter bitmez odana çekileceksin! Bebeğin çok huysuz! Sürekli ağlıyor! En sevmediğim şeydir bir bebeğin sesi! Onu odasından çıkarma sakın! Günlük işlerini yap ve odana çekil!"

Esiye,Keje'yi başıyla onayladı.

"Sen ne istersen yaparım hanımım.Bana iş verdin, başımı sokabileceğim bir çatı...Siz olmasaydınız bebem ölürdü."

"Mühim değil." Soğuk sesiyle konuştu."Hadi," dedi elini sallarken."Mutfağa git ve akşam yemeğini hazırlamaları için kadınlara yardım et."

Esiye, Keje'yi başıyla onaylayarak ayrıldı oradan.

Keje, başını yere eğip derin bir nefes aldı.Bebeğini bulmuştu ama içinde sevinç yoktu.Nefret ediyordu o bebekten.Aynı Kabir'den nefret ettiği gibi.Hiçbir zaman sevemeyecekti onu,kabullenmeyecekti.

KABİR | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin