KABİR | 19.BÖLÜM |

1.3K 70 18
                                    

Keyifli Okumalar...🌿

****

|••|

"Sen orospu mu oldun?! Bu tenha evlerde bedenini mi pazarlarsın?!"

Azad, hızla Keje'ye ilerleyerek elini kaldırdığı anda Mehmet girdi aralarına.Keje, başını dikleştirerek güçlü tavrını takındı.Azad'ın sözlerini ciddiye almayı bırakalı çok uzun zaman olmuştu.

Azad, Mehmet'i baştan sonra inceledi.Üzerinde sadece pantolon ve gömlek vardı.Gömleğinin tüm düğmeleri açıktı ve dün gece bir birliktelik yaşadıkları apaçık ortadaydı.

"Sen hangi sıfatla buradasın lan?!"

Mehmet, bir cevap bekledi.

"Sen bu kıza bir kez olsun abilik yaptın mı ki,gelip burada ona hesap sorarsın?! Ha şimdi sen bu gördüklerini koşa koşa gider Kabir'e söylersin,sanki karşılığında gözüne çok girebilecekmişsin gibi..."

"Ne yapıyorsunuz siz burada?!" Keje'ye çevirdi bakışlarını."Senin ne işin var lan bu tenha bağ evinde kocanın en yakın arkadaşı ile?"

Mehmet,bir kez daha araya girme gereği duydu.

"Sana açıklama yapmak zorunda değilim lakin şunu bilmeni isterim,o şerefsiz eskiden arkadaşımdı.Şimdi değil." Sırıttı."Ben siz arkadaşsınız sanıyordum.Hani ona ev alıp iş yeri açacak kadar samimi oldunuz ya?"

Başını hafifçe yana eğip Azad'dan bir cevap bekledi.

"Verecek bir cevabın yok öyle değil mi?! Çünkü sende bu günaha ortak oldun! Bilmiyorsun ki Keje bir gün seni de mahvedecek! Sen sandın ki Keje'yi evden attığında namusun temizlenecek! Sonra baktın Keje sandığından güçlü bir kadın çıktı,benim namusum ayaklarına yatmaya başladın! Ondan korktuğun için Kabir'e para verip onları İstanbul'a göndermek istedin! Ne oldu lan, parçaların mı tutuştu?!"

Azad, yumruklarını kıstı.

"Burada olanları öğrenecek Kabir! Ona nasıl ihanet ettiğinizi bilecek!"

Keje, kaşlarını kaldırdı.

"Kocam ile birliktelik yaşarken insanlara hesap vermem gerektiğini bilmiyordum." Bakışlarını Mehmet'e dikti."Öyle değil mi hayatım?"

Bu sözler karşısında nutku tutuldu Azad'ın.Gerçekler yüzüne bir tokat gibi çarptı.

"Siz...Siz evlisiniz...Nasıl olur bu?"

"Sizi bitireceğime dair and içmiştim.Şimdi de bu yeminimi yerine getiriyorum abicim."

"Kabir ile olan evliliğin yalan..."

Sırıtarak başını olumlu anlamda salladı Keje.

"Mehmet benim kocam.İki yıldır birlikteyiz.Evliliğimiz çok güzel ilerliyor.Dilerim mutluluk peşimizi asla bırakmaz."

"Bunu Kabir'e söyleyeceğim! Göreceksiniz!"

Keje'nin yaptıkları karşısında şaşıp kalıyordu Azad.

Bir zamanlar masum olan kızkardeşi şimdi bir iblise dönüşmüştü.

"Eğer bunu Kabir'e söylersen jandarmaya şikayet ederim seni! Derim ki: Abim yıllardır beni erkeklere pazarlıyor,her gece müşteri getiriyor bana.Kabir'de getirdiği o müşterilerden bir tanesiydi.Hatta..." Tek kaşını havaya kaldırdı."Arkadaşlarım sokakta evcilik oynarken ben abimin koynundaydım derim.Abim bana tecavüz etti,hemde defalarca kez...Biraz dram,biraz gözyaşı...Hepsi bu kadar abicim."

KABİR | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin