KABİR | 27.BÖLÜM |

1.3K 85 40
                                    

Sınır: 100 Oy & 100 Yorum

Yeni bölümün gelmesi için herkes elini taşın altına sokmalı.

Bu güne değin her sınır koyuşumda geçmemesine rağmen yeni bölüm attım ama bu bölümden sonra sınırı cidden dikkate alacağım.Sınır geçmeden yeni bölüm gelmeyecek.Bu kadar zor bir şey değil bir tuşa basıp birkaç kelime yorum yazmak.

Keyifli Okumalar...🌿

*****

|••|

"Canını bağışladım."

Mehmet, karşısında oturmuş, gayet sakin bir şekilde yemek yiyen kadına baktı.

Canını zor kurtarmıştı ondan.

Ve kadın sanki az önce onun canına kastetmemiş gibi yemek yiyordu.

"Sanırım bu hayatta yüzüm asla gülmeyecek."

Çatalını tabağındaki patatese batırarak ağzına yerleştirdi.

"Ve insanlar beni sürekli sırtımdan bıçaklayacak."

Çenesini oyanatıp patatesi çiğnemeye başladı.

"Git buradan Mehmet!" Adama kısa bir bakış atıp başını tekrardan yere eğdi."Zira benim hayatımda olan herkesin hazin sonu ölüm."

Adam, sessizliğini bozdu.

"Bir kez daha canıma kastetmeni bekleyecek değilim.Hemen bu gece terk edeceğim bu şehiri."

"Bu kararını saygıyla karşılar,mutlulun duyarım."

Kadının ruh hâli o kadar kötüydü ki,bunun pekâlâ farkındaydı Mehmet.

Bu kadın artık yaşadıklarını kaldıramıyordu.Sanki her an kendine bir şey yapacakmış gibi duruyordu.

Ahşap kapı hızla çalınmaya başladığında çatalını tabağına bıraktı kadın.

Keje, bakışlarını adama çevirdiğinde adam oturduğu yerden ayaklanarak evin içinde yer alan küçük odaya ilerledi.

Kadın,ona gözlerini kısarak baktı.Adamı tekrar edip kalktı masadan.Kapıya ilerledi.Elini kapının kulpuna atarak açtığında karşısında Rojin'i gördü.

"Keje?"

Robin,iki basamaklık merdiveni çıkıp evin içine girdi.

"Mustafa her şeyi öğrenmiş.Hesap sormaya geldi evime Keje.Nasıl oldu bu, nasıl öğrendi? Ayrıca Samet'in bursu da kesildi.Bugün beni aradı.Okuldan sonra müdür onu yanına çağırıp bilgilendirmiş.Ne yapacağız Keje?"

"Hiçbir şey Rojin.İntikam felan istemiyorum ben artık."

O anda elinde valizle odadan Mehmet çıktı.

KABİR | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin