KABİR | 2.BÖLÜM |

6.2K 292 93
                                    

Özellikle bölüm isteyenlerden satır arası yorum ve oy bekliyorum olacağım.

MultiMedya: Kayahan - Odalarda Işıksızım

Keyifli Okumalar...🌿

****

|••|

"Çok değişmişsin..." Dedi karşısında kendisine boş boş bakan kadına bakarken.Delirmişti.Öyle ki,Kabir'i ve ona olan aşkını unutmuştu.

Elinde ki bilekliği kadına uzattığında Keje bakışlarını adama çevirdi.Elini bilekliğe uzatıp parmak uçları ile dokundu.

Kabir etrafina bakındı.Burası terk edilmiş bir evdi.Ne kapısı vardı ne penceresi.Kışın soğuk olmuyor muydu?

Gözleri doldu.Bir zamanlar sevdiği kadın şimdi ne hâldeydi.

"Sana yardım etmeye geldim." Diyerek bir kez daha konuştu.

Tam kadının omuzuna dokunacaktı ki,Keje ayaklanarak bağırmaya başladı.Ellerini kulaklarına koydu.Ne yapacağını bilemeyerek doğruldu Kabir.

"Dokunma bana! Dokunma! İstemem yardımını! Dokunma!"

Öyle bir bağırıyordu ki, boğazı yırtılacaktı neredeyse.

Paniğe kapılan kadının karşısında ne yapacağını bilemeyen Kabir,ellerini havaya kaldırıp kadına sakin olması konusunda telkin veriyordu.

"Tamam sakin ol,sana bir şey yapmayacağım." Dedi,sanki ona hayatının en kötü şeyini yaşatmamış gibi.

Kabir kadını kolundan tutarak kendine çekti lakin bu hareketi kadını daha da delirtti.

"Bırak beni! Yapma ne olur!"

Adamın kolları arasında çırpınmaya devam etti.Kabir kadını kendine daha çok çekerek burnunu kadının boynuna gömdü.

Bu kokuyu,unutmamıştı...

"Bırak beni! İstemem dedim sana yardımını!"

Birkaç dakika bu pozisyonda durdular.Kadının çırpınmalarına rağmen onu bırakmadı.Kollarını kadının beline sardı.Özlemişti kadını,çok özlemişti.Burnunu kadının boynundan çekip saçlarının arasına daldırdı.Bir elini beline sararken diğer eliyle kadının saçlarını okşamaya başladı.

Bunun için geç kalmıştı.

Kadını himaye etmek için çok ama çok geç kalmıştı.

Yaklaşık iki yıl...

En sonunda geriye çekilen Kabir, omuzunun üstünden Mustafa'ya baktı.

"Bağ evine gidiyoruz.Adamlara söyle,yiyecek bir şeyler bıraksınlar oraya.Bir tane de hizmetli götürsünler,yemek yapsın biz gelene kadar.Birkaç parça da kıyafet getirin."

KABİR | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin