9.kapitola

48 3 0
                                    

Už je pátá hodina a Stiles nikde. Moje nervozita každou minutou jeho nepřítomnosti stoupá. Obzvlášť když je vidět i Scottova vzrůstající starost.

Konečně odzvonil zvonek oznamující poslední hodinu. Takhle rychle ze třídy jsem snad v životě nebyla.

,,Zajedeme k němu domů. Třeba jeho táta bude vědět více. '' Navrhl hned Scott po vylezení ze třídy.

,,My se porozhlédneme po městě. '' Navázala Lydia na Scotta. Při tom se podívala na Malii a Kiru.

,,Dobře. Kdyby cokoliv, volejte. '' Dodal Scott.

Všichni jsme se rozešli. Holky se rozdělily a každá šla ze školy jiným směrem. Já jela se Scottem k nim domů. Celou cestu si opakovala větu Je v pořádku. Jen je unavený ze včera a tak potřeboval se kloudně prospat. Leží ve své v posteli. Najdeme ho chrápat u něj v pokoji.

Z motorky jsem hbitě seskočila a šla rovnou ke dveřím. Prvně zazvonit. Třeba ho to vzbudí. Určitě nám přijde otevřít.

Druhé zazvonění.

Stále nic.

Scott mu znovu zkusil zavolat na mobil, ale po čtvrtém zazvonění ho to automaticky hodilo do hlasové schránky.

,,Nic. Nebere to. '' Stiskl rty.

,,Třeba jen spí. '' Chtěla jsem otevřít dveře. Jenže neúspěšně. Dveře byly zamčené.

,,Kdyby byl doma, dveře by byly odemčené. '' Zmínil nahlas.

,,Sherif bude určitě na stanici že? Třeba je s ním tam. '' Napadlo mě.

,,Jedem tam. '' Otočil se rovnou k motorce.

Zaparkoval motorku na policejním parkovišti. Následovala jsem ho dovnitř. Po průchodu dveřmi se k nám vydal hned jeden ze strážníků.

,,Potřebujete pomoct? '' Sotva jsem si ho všimla, už na nás mluvil.

,,Jdeme za Stilinskim, Parrishi. '' Naléhal Scott.

,,Jasně. Je ve své kanceláři. '' Ustoupil nám z cesty.

Jen co si všiml, jak jdu taky, prohlédl si mě. Od hlavy až k patě. Takovým zamyšleným pohledem. Určitě mu to v hlavě šrotuje, kdo to vůbec je.

Ale na tohle teď není čas. Mám jiné starosti.

,,Ahoj Scotte a Beth. Děje se něco? '' Hned nás přivítal.

,,Dobrý den. '' S pozdravem jsem přemítla po kanceláři. Marně. Není tu.

,,Přijeli jsme s doufáním, že tu bude Stiles. '' Řekl Scott.

,,Ne není. Proč? '' Hned se postavil.

,,Už od včera mi neodpovídá na zprávy. Nebyl ani ve škole a u vás doma taky nikdo není. Zkoušeli jsme mu volat ale nic. '' Vyhrkla jsem narychlo.

,,Měl jsem za to, že spí u vás. Proto jsem to nijak neřešil. '' Začínal se obávat.

,,On mi řekl, že s vámi má nějakou práci. Odvezl mě domů a jel za vámi. Takže k vám ani nedojel? '' Cítila jsem, jak se mi začíná třást hlas.

,,Ne. Kde všude jste se dívali? ''

,,My dva jsme jeli rovnou ze školy k vám a sem. Lydia, Kira a Malia se rozdělily a hledají ho po městě. '' Scott měl zrovna větší schopnost racionálně mluvit než já. Já než bych se vymluvila, byl by týden ten tam.

,,Stilinski potřeboval bych..'' vešel do kanceláře Rafe. Jen co nás tam viděl, se zasekl.

,,Co se děje? '' Pohledem přemítl po nás všech.

Náš svět [Teen Wolf]Kde žijí příběhy. Začni objevovat