Nechal nás všechny v jedné místnosti, abychom tam počkali. Nastalo mezi námi takové podivné ticho. Já tak nějak pociťovala účinky z té šipky a potřebovala si na chvilku sednout.
,,Musím si na chvilku sednout. '' Oznámila jsem lehce unaveně.
,,Pomůžu ti. '' Oba se najednou rozešli a zastavili se.
Zaraženě se zastavili s výměnou pohledů. To je zas situace. Se Stilesem chodím už nějaký ten pátek, takže je jasné, že si bude dělat starosti. S ním jsem zase strávila tolik dní v kuse, od rána do večera. Právě jsme společně utekli z toho vězení. Čili je to taky pochopitelné.
,,To je dobrý. Děkuju. Já to zvládnu. '' Ujistila jsem je.
Posadila se do křesla a vydechla. Konečně na chvilku sedím.
,,Co to máš s rukama? '' Přišel za mnou Stiles.
,,Když mě tam zavřeli, dali mi takový náramky. Pokaždé, když jsem chtěla použít svou moc, zaryly se do mě. ''
Přejížděl mi palci po zápěstí.
Neuběhlo ani pár minut, než do dveří doslova někdo vrazil.
,,Scotte! '' Vyskočila jsem na nohy.
Div jsem mu neskočila do náruče.
,,Beth. '' Silně mě objal.
Jenom nepřišel sám.
Když mě Scott pustil, podívala jsem se na něj.
,,Tak se mi ulevilo. '' Sledoval mě Rafe.
,,Ráda vás všechny vidím. '' Vyhýbavá odpověď. Já vím. Ale nic jiného mě nenapadlo. Na objetí mi to nějak nešlo.
,,Jsme připraveni. Vy dva jedete se mnou. '' Vešel Stilinski.
,,Jdeme se Scottem taky. '' Vykročil Stiles.
,,Fajn. McCall vás dva vezme do auta. Venku čeká zbytek. '' Ukázal na ně.
,,Jedem. Nemůžeme ztrácet čas. ''
Vše probíhalo rychle. Taky to musela být rychlá akce. Bez zaváhání.
Jen co se dojelo k Eichen housu, vešlo se rovnou dovnitř. Rafe a šerif se prokázali odznaky se slovy, že jdeme dovnitř. Personál neměl šanci nás zastavit.
,,Vy víte, kde ji mají. Veďte nás. '' Mluvil k nám Stilinski na hlavní chodbě.
,,Jděte za námi. '' Řekl a spolu se mnou šel jako první.
Rychlým tempem jsme šli přímo k jejímu pokoji.
,,Nikde ji nevidím. '' Koukal po pokoji Scott.
,,Vzala si ji sebou. '' Přemýšlel nahlas černovlásek.
,,Vím kde je. '' Rozešla jsem se dalším směrem.
,,Myslíš, že si ji tam vzala, i když nemá tebe? '' Mluvil se mnou po cestě.
,,Určitě. Nevzdá se svého cíle. ''
,,Co tím teď myslíte? '' Ozval se Stiles.
,,Vysvětlíme potom. ''
Jelikož šel se mnou první, svou silou doslova prokopl dveře. Byla to pravda. Byla tam. Spolu s Margaret s dvěma dalšími muži. Otočila se na nás. Nevypadala ale nijak překvapeně.
,,Říkala jsem si, kdy se za mnou vrátíš. '' Na to v jaké je pozici, mluví docela s velkým sebevědomím.
,,Pomozte Lydii. '' Řekla jsem Scottovi a Stilesovi.
ČTEŠ
Náš svět [Teen Wolf]
Fanfiction! Pokračování Zpět v Beacon Hills ! Jak se naše hlavní hrdinka Beth popere se svými novými přáteli a rodinou s posledním ročníkem? Od doby co zmizel Theo se tenhle typ věcí poněkud uklidnil. Mohli chvíli žít ''normální'' životy. Nastanou ale v průbě...