Mohlo to trvat necelou půl hodinku, než vylezl Scott ven.
,,Tak co? '' Vyletěla hned Lydie.
,,Můžete za ním. Už je to cajk. '' Kývnul ke všem.
Uvnitř stále ležet na tom lehátku. Jenom s jediným rozdílem. Konečně vypadal v pořádku. Nebo aspoň o dost lépe. Myslím si, že bude potřeba, aby si oddychl, odpočinul a bude zase jako dřív.
,,Vytáhli jsme kulku ven. Tělo už se samo hojí, takže jen musí chvilku odpočívat. Jinak bude zase v pořádku. '' Vysvětlil Deaton.
Lydie hned přiběhla k němu. Chytla si ho za tváře a objala ho.
,,Jsem věděl, že mě máš ráda. '' Rozesmál tak všechny v místnosti.
Všem se nám ulevilo.
Bude v pořádku. To bylo hlavní. Pro tuto chvíli.
Další důležitý bod teprve nastane.
Zjistit, co to bylo za parchanty.
,,Teď jen přijít na to, kdo to mohl být. '' Přemýšlel Stiles nahlas.
,,Jak vůbec věděl, co má použít? Hádám, že každá normální náboj nemá v sobě vlkodlačí jed. '' Vyslovila jsem otázku, kterou si určitě kladli tady všichni.
,,Nevím. Ale měl docela přesnou mušku. Nic jsme neslyšeli. Ani jsem nezachytil žádný pach, který by mě upozornil. Vůbec jsme o nikom nevěděli. '' Vysvětloval nám Aiden.
,,Pokud na to brzy nepřijdeme, budeme v pěkném maléru. Někde tu pobíhá ozbrojený muž, který pravděpodobně ví o našem světě. Kdo ví, jestli tuší i o vás ostatních. Nemůžeme se spoléhat, že šel jen po něm. '' Deaton měl pravdu. Je hodně možné, že dost dobře ví i o nás ostatních.
,,Máš pravdu. Budeme se muset mít všichni na pozoru. Nepoužívat nikde venku schopnosti. Je to velmi riskantní. '' Stejně tak Scott měl pravdu. Už takhle je nebezpečné používat naši moc venku, kde by nás mohl někdo zahlédnout.
,,Zkusíme nejdřív zajet za Argentem, zda něco neví. Pak zajdeme za Stilinskim. ''
,,Fajn. Tak jedem. '' Souhlasil Stiles.
,,Kdyby cokoliv, budeme ve spojení. '' Řekla mi Lydie, než se odešlo.
Ona tam zůstala spolu s Ethanem. Chtěli by být při něm. Dělat mu oporu.
My čtyři si opět sedli do Stilesova auta a vyrazili.
,,Proč vůbec jdeme za Argentem? '' Divila jsem se. Nějak mi to nesedělo. Jak ten nám pomůže?
,,Dlouhá historie. Zkráceně to byl dřív lovec, celá jeho rodina byla. Snažil se ulovit Scotta. No chtěl ho původně zabít. Jeho poblázněná sestra byla ale neskutečný magor. Ta po něm šla snad ještě více. Tu ale nakonec zabil velice nasraný Peter. Allison, jeho dcera, byla hlavní obrovský důvod, proč Argent nakonec nechal lovení Scotta. Postupem času se stal jedním z nás. Je na naší straně. '' Vyhrkl na mě najednou Stiles.
Allison? Tak počkat.....Allison Argent....A.A.! To jsou ty iniciály A.A. !! To musí být ona! Proto byl Scott tak smutný, když to tam psal. Chodili spolu.
Ale kde je teď? Co se s ní stalo?
Ptát se ale dál už nebudu. Jak vidím Scotta, nerad o ní mluví. Vyzpovídám později Stilese. Ten mi to snad objasní.
,,Aha. '' Řekla jsem s přemýšlivým tónem v hlase.
Radši už se na nic neptám. Nechci ještě něco více pokazit.
U Argenta jsme byli nahned. Naštěstí byl i doma.
Scott nejprve zazvonil na zvonek. Snad ve vteřině se nám dveře otevřely.
,,Ahoj. '' Pozdravil nás překvapeně.
,,Potřebujeme se vás na něco zeptat. '' Řekl Stiles.
,,Můžeme dovnitř? '' Optal se slušně Scott.
,,Jasně. Pojďte. '' Pustil nás dovnitř.
Zavedl nás do jakési své kanceláře. V jedné z vitrín, byl krásný černý kladkový luk. Na zbraně moc nejsem, ale zrovna tohle bylo fakt krásný. Hned to upoutalo mou pozornost. Hlavně to také bylo něco jiného, než ten zbytek zbraní, který podle mě vypadá všechen stejně.
,,Tak? Co se děje? '' Opřel se o svůj velký, masivní, dřevěný stůl. Vyroben z tmavého dřeva, celý polakovaný.
,,Nevíte něco o nových lovcích tady ve městě? '' Začal Scott.
,,Nevím. Ani zde nikdo další neprodává zbraně. A ani já jsem je za poslední dobu nikomu neprodal. Stalo se něco? ''
,,Aiden dnes byl s Lydií v lese. Kousek za školním hřištěm. Ani jeden z nich o nikom nevěděli. Aiden nic necítil a už vůbec nikoho neslyšel. Pak ho ta osoba postřelila, ale hned zmizela. Jelikož ani potom nikoho nikde neviděli utíkat. '' Scott mu převyprávěl příběh.
,,Ten náboj byl s omějem. '' Doplnil ho Stiles.
Já i Kira jen mlčky poslouchala a stála na místě vedle nich.
,,Někdo šel úmyslně po něm? A věděl, že je to vlkodlak, takže použil náboj s omějem? '' Zopakoval to Argent po nich, aby se tak ujistil, že slyšel správně.
,,Jo. Mysleli jsme si, jestli nebudete vědět něco více. '' Scott stále doufal, že s něčím přijde. Ale Argent na to moc nevypadal.
,,Asi vás zklamu. Nic takového se ke mně nedoneslo. Ale pokusím se něco zjistit. Slibuju. '' Zkřížil si ruce na prsou.
,,Děkujeme. ''
Sledovala jsem jeho. Argenta. Dost pravděpodobně jsem se zamyslela, protože ani nevím, jak dlouho na něj můžu. Do hlavy mi totiž naskakovala vzpomínka, jak stojí kousek ode mě se zbraní v ruce. Jak mě zastřelil.
,,Není ti nic? '' Promluvil mým směrem a já se při tom vrátila do reality.
,,Ne nic. Jen jsem se zamyslela. Pardon. '' Uhnula jsem pohledem někam pryč.
Moje oči stejně skončily na té kráse ve vitríně.
,,Ten byl mé dcery. '' Podíval se stejným směrem. Aniž bychom se na sebe koukali, vím, že mluvil ke mně.
,,Je krásný. '' Přistoupila jsem k vitríně blíže.
Už se to stalo znovu. Mé oči se změnily do červeného odstínu. Přeskočily Argentovi pocity. Cítí smutek. Chybí mu jeho dcera. Stejně jako Scottovi první láska. Snaží se s tím vyrovnat, jak by chtěl. Nedát to na sobě znát. Ale v hloubi jeho duše stále leží zármutek.
,,Co to bylo? Co jsi udělala? '' Viděl, jak se mé oči vracejí do normálu.
,,Poslední dobou se mi to občas stává. Samy od sebe září. '' Zalhala jsem.
Je mi jasné, že Scott ze mě cítí tu lež. Občas by se hodilo, kdyby vlkodlaci necítili takové věci. Jako tlukot srdce při lži nebo citové rozpoložení.
Chvíli na mě přemýšlivě koukal, než to naštěstí vzdal. Snad mi uvěřil.
,,No pokusím se zjistit, co nejvíc to půjde. Jen co budu cokoliv vědět, zavolám ti. '' Obrátil se nakonec na Scotta.
,,Skvěle. Děkujeme. ''
,,Hlavně buďte opatrní. Než se dozvíme něco více. '' Vedl nás ke dveřím.
,,Slibujeme. '' Řekla Kira jen, co prošla dveřmi.
Poslední šel Scott. Navzájem k sobě kývli, než se dveře zavřely. Kira jela k nám domů a já pro změnu ke Stilesovi. Budu ráda, být s ním zase celou noc.
ČTEŠ
Náš svět [Teen Wolf]
Фанфик! Pokračování Zpět v Beacon Hills ! Jak se naše hlavní hrdinka Beth popere se svými novými přáteli a rodinou s posledním ročníkem? Od doby co zmizel Theo se tenhle typ věcí poněkud uklidnil. Mohli chvíli žít ''normální'' životy. Nastanou ale v průbě...