Ráno sa Dracovi nechcelo vôbec vstávať. Veď šiel spať až o jeden ráno!Niektorý jeho spolubývajúci, boli ale vážne kreténi.
"Draco, vstávaj! Nechceš predsa prísť neskoro!" Povedal Blaise a zobral Dracovi perinu. Draco niečo zamumlal, ale vstávať teda určite nechcel. Bolo mu to jedno. Všetko mu bolo jedno.
Do izby prišla aj Pansy. "Čo vám tak trvá? Ak hneď všetci nepôjdete so mnou na raňajky, pôjdem sama." Začala sa vyhrážať. Žiadna novinka.
"Tu Dracovi sa nechce vstávať!" Ukázal Theo prstom na Draca, ten však stále nevenoval ani len najmenší záujem terajšiej situácii.
"A to ako prečo?" Spýtala sa, ale v jej hlase bol jasne počuť výhražný tón.
Aj keď Draco vedel, že by nemal vôbec nič hovoriť, rozhodol sa, že nechce byť rušený. "Dajte mi pokoj a vypadnite skôr, ako vás všetkých vyhodím oknom!" Upozornil ich nakoniec.
"Veď sme v žalároch, asi si zabudol, že tu nemáme okná." V duchu pretočil oči. Koho to zaujíma?
"Zrazu si nejaká múdra, Parkinsonova." Odbil ju Draco. Vedel, že bol už prehral. To ale ešte nevedel, že ho definitívne prehrá už k chvíľu.
"Niekto sa nám tu zle vyspal?" Vrátila úder. Draco sa stále vyvaľoval na posteli a vôbec mu neprekážalo, že tu bola zima a on nemal svoj paplón.
"Ani sa nedivím. Celú noc čítal tú knihu. Ako keby dúfal, že tam je ukrytá nejaká duša Grangerovej." Poznamenal Blaise, ale to nemal robiť. Draca to napálilo.
"Keď nebudeš držať tú tvoju čokoládovú hubu, tak sa osobne postarám o to, aby ti ju niekto odstránil ." Zavrčal, ale konečne sa rozhodol, že pôjde z postele. A to z jedného dôvodu. Neznášal, keď všetci narážali na to, aký závislí na Grangerovej je. Vedel o tom, nepotreboval, aby mu to pripomínali.
Šiel do kúpeľne a potom sa spoločne s ostatnými presunul do veľkej siene na raňajky. Celý čas prebodával svojich "priateľov" naštvaným pohľadom. Kedy sa tak zmenili? Odkedy ho tak radi urážajú, alebo si z neho robia posmech? A odkedy si to necháva páčiť?
Odkedy si sa zaľúbil do Grangerovej. Našepkal mu hlások v hlave. Bola to pravda. Odvtedy bol taký zraniteľný, že mu bolo všetko jedno. Toho tí, ktorí o tom vedeli, čož boli len slizolinský, využili.
"Aká bola tá kniha Draco?" Opýtala sa ho Daphné akokeby čítala jeho myšlienky. Musel pretočiť oči.
"Vidím že medzi slizolinskymi to už vedia všetci." Zamumlal. Nepáčilo sa mu to. Vážne nie, ale Grangerová robí divy.
"Aj keď sa ti začala páčiť to všetci vedeli do hodiny. A vidíš? Nikto iný to nevie. Iba my slizolinský." Odpovedal Blaise. Draco si postupne začínal myslieť, že mu všetci okolo neho čítajú myšlienky. A to aj cez ten fakt, že to u tohoto stola dokáže len on. Bol určený od tých najlepších.
"Inak ale príde mi, že tento rok to prežívaš oveľa viac, ako vtedy." Poznamenala Pansy a tým prerušila tok jeho myšlienok.
"Dajte mi vedieť, keď prestanete riešiť Grangerovú. Dik." Zavrčal na nich. To nameli nič iné na robote? Veď toto už je choré! Aj on je chorý! Asi sa zbláznil.
"Ale aby som pravdu povedal," Začal Theo len tak provokačne, ale nanešťastie sedel oproti blonďakovi. Pozrel sa na chrablomiľský stôl, a všetci, aj Draco, to urobili tiež. "Je to kus." Dokončil.
V Dracovi to začalo vrieť. Nemal rád, ak sa na ňu pozeral niekto takýmto spôsobom. Vedel, že on ju mať nemôže, a že tomu nezabráni, ale proste to nemal rád. Vedel aj to, že to Theo povedal naschvál, ale ani to mu nemohol tolerovať. Už toho mal dosť.
Draco na neho chvíľu pozeral, a Theo sa na neho usmieval. Samozrejme vedel, čo to s jeho kamarátom urobí.
Draco potom zaťal päste. Postavil sa, a naklonil sa k Theovi. "Ocenil by som, keby si si nechal zájsť chuť." Zavrčal mu priamo do ksichtu.
Slizolinsky stôl sa na neho usmieval, Theo vlastne tiež, ale neboli jediný. Celé to pozorovali všetky fakulty. Vyvolať takýto rozruch nebol pre slizolinských problém. Včera Pansy, a dnes on.
Draco sa od neho odtiahol a odišiel. Nemal na to nervy. Stále ho provokovali od kedy to vedia.
Musel sa ísť ukľudniť. A ktoré miesto mu na to pomáha? Astronomická veža. Asi bude odteraz bývať tam. Možno mu to dlho nevydrží, maximálne pár dní, keďže mala začínať zima, ale aspoň pár dní oddychu od toho všetkého.
YOU ARE READING
Stačil jediný pohľad |Dramione| ✓
FanfictionŠtudenti, okolo ktorých sa točí tento príbeh sú práve v dodatkovom ročníku. McGonagallova študentom oznámila, že sa bude konať ples. Draca si nikto nevšíma. Maximálne tak jeho fakulta. To ho ale vôbec nezaujíma. Už od štvrtého ročníka sa mu páčilo...