Hermiona je druhý Voldemort

339 15 1
                                    

Draco šiel do slizolinskej spoločenskej miestnosti. Povedal heslo a z hlasitým Prask! Obraz zabuchol. Vytiahol prútik a jednoduchým accio si privolal zo svojej izby fľašu ohnivej whiskey. Sadol sa na najbližšiu voľnú pohovku a otvoril fľašu. Celé to pozorovali Blaise, Theo a aj Pansy, ktorá povedala chalanom čo sa stalo.

Prvý prišiel za ním Blaise, potom Theo a nakoniec Pansy. Nikto sa však neodvážil sa ho na nič opýtať. A už vôbec nie keď je taký nasratý.

Všetci si veľmi dobre uvedomovali, že v takejto nálade to proste není dobre rozhodnutie.

"Nemal by si takto piť." Upozornil ho niekto zo siedmeho ročníka, ktorý prechádzal okolo. Draco iba niečo nezrozumiteľné mumlal pod nos. Zrazu bol nasratý na celý svet. Nebavil ho jeho vlastný život.

"Chceš o tom hovoriť?" Odvážila sa ho opýtať Pansy. Draco sa na ňu pozrel pohľadom ktorý hovoril: ,,Si až taká krava?" Pansy radšej pozrela do zeme a iba sa prizerala ako Draco pije už tretiu fľašu.

Až keď už bol Draco celkom opitý prehovoril k svojim priateľom. "Vedel som, že sa to dozvie, ale nechcel som aby sa to dozvedela takto." Všetci sa na neho pozreli. Ale nič nepovedali. Vedeli, že teraz príde to jeho opilecké: ,,Poviem vám všetko a zajtra toho budem ľutovať."

"A vedel som aj to že ona bude dôvod mojej smrti." Všetci sa na neho nechápavo pozreli.

"Veď ty nezomieraš Draco." Povedal jeho smerom Theo. Blonďak si odfrkol.

"Zomieram." Pozrel sa na skoro prázdnu fľašu. "Cítim to." Pozrel sa na svojich priateľov. "Niečo vo vnútri mňa zomiera." Pozrel sa všade okolo. "Zomieram zo vnútra." Povedal a všetci okolo krútili hlavou.

"Vidím, že Grangerová robí divy." Poznamenal Blaise a Draco zdvihol ruku aby mu naznačil aby bol ticho.

"Nehovor jej meno." Povedal Draco. "Je to ako s Voldemortom. Keď povieš jeho meno tak sa niekde objaví on alebo smrtožrúti." Dopovedal. A obraz sa otvoril a kto stál uprostred?

"Ja som vám to hovoril!" Vykríkol Draco a všetci pozerali na Hermionu a Draca s otvorenými ústami. Neverili mu, pretože už bol celkom opitý.

Hermiona ho počula a prišla k nemu. "Ako si vedela heslo?" Opýtal sa jej Theo.

"Som síce iba prefektou, ale mám veľmi dobrý vzťah s primusom, ktorý vie heslo od každého obrazu." Pokrčila ramenami. Draco zaťal päste. Dobrý vzťah s primusom?

Potom sa pozrela na Draca ako sedí na pohovke a usmieva sa do zeme. Draco sa pozrel hore. "Potrebuješ niečo konkrétne, alebo na mňa budeš iba pozerať?" Opýtal sa nakoniec.

Hermiona pretočila oči. "Budeš ma iba urážať a vyhýbať sa mi, alebo s tým budeš niečo robiť?" Vrátila mu to.

Draco sa zamračil do zeme. "Neviem o čom hovoríš."

Hermiona sa usmiala. "Jasné, že nie, Malfoy." Povedala nakoniec.

Draco vstal a teraz bol on vyšší ako ona. "Tváríš sa ako veľmi si silná, ale vždy, keď som s tebou ja, si taká maličká." Všetci okolo sa trafili do čela. Takto jej určite nedokáže ako ju miluje.

"To hovorí ten pravý! Som tvoje slabé miesto, priznaj si to! Už si ma raz skoro ošukal!" Vykríkla na neho.

A Draco sa na ňu zamračil. "Nemáš ľuďom skákať len tak do postele!" Vrátil úder. Hermiona zostala zarazená, ale hneď sa spamätala.

"To nerobím!" Skrikla mu Hermiona rovno do tváre.

"Nie vôbec. Iba šukáš s každým, koho nájdeš na chodbe. A vtedy som bohužiaľ bol tvoja korisť ja." Zavrčal jej rovno do tváre.

Ich tváre boli k sebe tak blízko že sa mohli dotýkať nosom. A prebodávali sa naštvaným pohľadom. Všetci okolo si to tiež všimli. Ale oni v tom hľadali práve ten moment, keď sa jeden z nich rozhodne toho druhého pobozkať. Proste to tam iskrilo.

"Práve pre teba by to nebolo také hrozné."

"Zmenil som názor. Nechcem mať s tebou nič spoločné!" Vážne nechcel. Nepotreboval s ňou niečo mať. Čo by si tým dokázal?

"Ale čo tak zrazu?" Spýtala sa sladkým tónom.

Draco sa na ňu zamračil. Miloval ju tak moc, že ho to vlastne nebavilo. Hádať sa s ňou bolo pre neho to jediné, čo mohol robiť, aby na to aspoň na chvíľu zabudol.

"Si obyčajná štetka! Weasley mal v tomto pravdu! Takže to neboli iba kecy!" Zakričala jej do tváre.

A ďalšie Prask! To ale Hermiona dala Dracovi facku. Všetci okolo na to pozerali s otvorenými ústami. Doslova. Bola to taká rana až Draco otočil hlavou na stranu. Chvíľu tam mal ešte odtlačok ruky. Ale Draco vedel že si to zaslúžil.

Pozrel sa jej do očí a Hermiona jemu tiež. "Nikdy som nestretla väčšieho idiota." Zavrčal mu do tváre.

"Na to si sem prišla? Vrátiť mi urážky, ktoré som ti povedal pred chvíľou?" Opýtal sa jej zlomeným hlasom. Toto nechcel.

"Chcela som si to s tebou ujasniť, ale s tebou není normálna reč." Povedala Hermiona a chcela odísť. To by ale nebol Draco keby ju nechytil za ruku. To bude asi ich nová tradícia.

"Mohla by si si konečne uvedomiť, ako veľmi ma toto celé ničí." Pošepkal jej do ucha. Ničilo ho to všetko! Bol kurva taký zničený, že už ani chodiť nevedel. Tak veľmi ju miloval, že vlastne nevedel čo chcel.

Hermiona sa na neho pozrela. "Mám ťa niekde Malfoy." Odbila ho a chcela odísť, ale Draco zosílil stisk.

"Prečo mi to robíš?" Opýtal sa jej zúfalým hlasom zase do ucha. Nepotreboval, aby niekto počul aký slabý voči nej je.

"Aby si si uvedomil, že toto je dosť zvláštny spôsob ako to povedať. Urážať ma."

"Prepáč." Zašepkal jej do ucha a pustil ju. Teraz sa ale Hermiona ani nepohla. Zostala tam zarazená stáť. Draco šiel hore do izby a Hermiona sa na neho pozerala, ale inak vôbec nič nerobila. On sa jej ospravedlnil. A znelo to vážne úprimne. Dokonca znel dosť zúfalo. Potom sa prebrala a šla preč aj ona.

Stačil jediný pohľad |Dramione| ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora