Ples 1/3

330 14 1
                                    


Hermiona sedela na posteli a v hlave si stále opakovala svoj plán. Dostať z neho odpoveďe, na to od kedy to tak cíti, čo mu pomohlo zmeniť názor na ňu, mudlovskú šmejdku. Alebo prečo jej nikdy nič nepovedal, prečo sa nesnažil sa celé tie roky jej niečo aspoň naznačiť. Mala proste veľa otázok a dnes večer sa to chcela dozvedieť.

Naposledy svoj vzhľad skontrolovala v zrkadle. Mala na sebe, ako minule ružové šaty. Tieto ale mali o niečo svetlejšiu farbu a mali dlhý rukáv. Všade boli  trblietavé a boli dlhé až na zem.

Vlasy si dala do drdolu a pár prameňov jej padali do tváre

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vlasy si dala do drdolu a pár prameňov jej padali do tváre. Na bokoch zo zadu mala veľké ružové spony, vo tvare kvetín  a celkovo to vyzeralo úžasne.

Ešte chvíľu svoj vzhľad obdivovala v zrkadle, keď do izby vošla istá červenovláska

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ešte chvíľu svoj vzhľad obdivovala v zrkadle, keď do izby vošla istá červenovláska.

"Ahoj, Herm." Zastavila sa a premeral si Hermionu pohľadom. "Páni, vyzeráš úžasne." Vydýchla nakoniec.

"Ďakujem aj ty. Harry na tebe bude musieť oči nechať." Povedala Hermiona a Ginny sa začala  začervenať.

"No nič s kým ideš ty?" Hermiona sa na ňu usmiala. "To sa samozrejme dozvieš ale..." Hermiona chcela pokračovať, ale na okno začal klopať malý biely výr a na nohe mal odkaz, teda aspoň to tak vyzeralo.

Hermiona otvorila okno a výr sa hneď rozletel po celej izbe. Potom sa posadil sa stôl a Hermiona si od neho odkaz zobrala. Nemala tušenie od koho by to mohlo byť.

"Od koho to je?" Opýtala sa Ginny ale Hermiona jej otázku ignorovala a začala čítať. Zvedavosť bola vždy silnejšia ako ona sama.

Neviem prečo, alebo ako si zmenila názor a chceš so mnou ísť na ples, samozrejme nemysli si, že s tebou nepôjdem rád. Som rád, že pôjdeš so mnou, ale neviem to pochopiť. To je ale jedno, chcel som ti len povedať, že ťa presne o ôsmej budem čakať pri schodoch do veľkej sieňe.
A chcem ťa upozorniť, aby si nebrala na vedomie Pans, Thea alebo dokonca Blaisa, ktorý na teba budú mať možno pár poznámok. Ale mne to nevadí. Síce už vieš ako to mám, a preto sa ti nebojím povedať, že podľa mňa si dokonalá. Budem ťa čakať.

S pozdravom, Draco...

Hermiona sa pri jeho posledných slovách z nejakého dôvodu nevedela prestať usmievať a začala sa červenať. Musela uznať aj to, že mal krásny rukopis.

"To ti písal ten s kým ideš na ten ples?" Zdvihla na ňu obočie, keď videla Hermionu reakciu Ginny.

Hermiona iba pokrčila ramenami a pozrela sa na hodiny. Boli asi dve minúty po ôsmej. No čo už tak bude čakať. Pomyslela si Hermiona keď si spomenula na tú hromadu schodov ktoré musela prejsť.

"No poď Ginny! Aj tak už meškáme." Povedala Hermiona a ťahala svoju kamarátku von z miestnosti.

A my sa poďme pozrieť na pohľad Draca. Stál na rovnakom mieste ako na minulom plese. Až si myslel že sa vrátil do minulosti. Mal z toho všetkého zlý pocit. Niečo mu hovorilo, že dnešný večer nedopadne tak, akoby mal. Že sa proste niečo pokazí. Ale na druhú stranu, vždy chcel ísť na ples s ňou. Bol taký nadšený a šťastný, až z toho bol nervózny.

Spoločnosť mu zase robili Blaise, Theo  ale tentoraz aj Pansy, ktorá si to nemohla nechať ujsť. Teraz tam ale bola aj Daphné, pretože robila doprovod Theovi a tiež ju zaujímala reakcia Draca keď uvidí Grangerovú. Bol tak aj Marcus, kapitán metlobalového týmu za slizolin, ktorý robil doprovod Pans. A tá Blaisova spoločnosť o ktorej hovoril, že má najkrajšiu princeznú na škole, aj keď na ples pozval práve Astoriu.

Lenže o tom si Draco tiež myslel svoje. Nemohol povedať že Astoria není pekná, alebo že to není princezná školy, ale proste na Grangerovú nemala ani ona, ani žiadna iná. Tak to bolo, je a aj bude. 

"No Draco, možno si to rozmyslela." Poznamenal posmešne Blaise keď Grangerová už päť minút meškala. Draco bol dosť v strese aj bez toho, aby mu toto hovorili. Nemajú nič iné na práci?

"Ani by som sa jej nedivil." Pridal sa Theo. Draco sa na nich na chvíľu pozeral a potom do nich začal  búchať päsťami. Nebolo to nejaké tvrdé rany, len si potreboval uľaviť.  No čo? Bol v nervózny.

A práve vtedy nastala tá chvíľa, keď sa všetci zase otočili na schody, po ktorých práve schádzali dve chrablomiľčanky. Draco ale stále mlátil Thea a Blaisa, ktorý si všimli, že jeho doprovod práve prišiel.

"Ehm Draco." Začala znovu Pansy, ako vtedy na astronomickej veži. Draco sa na ňu otočil a keď si všimol, že sa díva niekde na schody, stres ho zase pohltil.

Mal sa otočiť? Ak je zase taká nádherná, alebo ešte krajšia, tak je v prdeli. Skolabuje priamo tu. Ale zase to malo aj to plus. Ide na ples s tou najlepšou ženou na celom svete!

Otočil sa a tak ako očakával si to práve za ním kráčala Grangerova. Usmiala sa na neho a Draco sa na ňu usmial tiež. Ostatní to pozorovali s úsmeomv na tvári.

Zase mu úplne vyrazila dych. Bola krásna! A to pre neho! Bol to ten najšťastnejší muž na svete! Miloval ju úplne celú!

Keď zišla až k nemu, Draco jej podal ruku a zašepkal: "Prišla si." Úprimne? Neveril tomu. Neveril, že by prišla. Bolo to ako až príliš dobrý sen. Ak to tak vážne je, a on len sníva, tak už sa nikdy nechce zobudiť!

Hermiona sa na neho usmiala. "A ty si snáď není rád?" Draco sa na ňu nevedel prestať usmievať, ale nestihol nič povedať.

"Ty si sem šla s ním?!" Vykríkla na ňu Ginny. Hermiona sa na ňu otočila, ale tiež nestihla nič povedať.

"Á tu ste pán Nott a slečna Grangerová!" Ozvala sa za nimi McGonagallová. "A kde sú ostatný prefekti a primusovia?" Theo jej hlavou naznačil že za ňou. "Dobre, tak vy zostaňte zo svojimi parametrami alebo partnerkami tu. A ostatný do veľkej sieňe!" Povedala keď si všimla Ginny, Blaisa, Pansy, Marcusa a Astoriu.

Tí šli do veľkej sieňe. "A prečo máme my zostať na chodbe?" Opýtal sa nejaký prefekt.

"Pretože prefekti a primusovia majú prvý tanec." Odpovedala a šla do veľkej sieňe tiež.

Stačil jediný pohľad |Dramione| ✓Where stories live. Discover now