Draco šiel po vyučovaní so svojimi spolužiakmi do spoločnej miestnosti, odkiaľ chceli potom ísť na obed. Na chodbe sa ale rozhovor zase priklonil k Grangerovej.
"Hej Draco! Dúfam že budeš mať na tom plese taký výraz, ako minule." Smial sa Blaise, ale Draco iba pretočil oči.
"A mne bude stačiť, keď ju teda nestihneš pozvať a niekto ťa predbehne." Začal Theo, ale Draco mu do toho skočil.
"Neviem či vám to došlo, ale ja sa nechystám ísť na ten ples, a už vôbec sa tam nechystám pozvať ju."
"Je to povinné." Poznamenala Pansy. Blonďak zase pretočil oči. Určite není povinné pozývať Grangerovú.
"To je teraz jedno. Chcel som povedať, že mne bude v tom prípade stačiť, keď sa budeš chovať ako minule." Dokončil Theo, a všetci okrem Draca, ktorý sa na nich mračil, sa začali smiať.
"Pamätáte keď potom videl ako sa zrútila na schodoch?" Opýtala sa Pansy keď sa smiala.
"Áno chcel si ísť za ňou, ale potom tam prišiel ten Krum a pobozkali sa. Ty si sa potom celý týždeň s nikým nebavil." Dokončil Theo. Hneď keď Draco počul meno toho idiota, zmocnila sa ho ďalšia vlna hnevu.
"Nespomínaj mi tú gorilu, lebo si na tebe nacvičím, čo urobím keď sa sem odváži znovu prísť." Bol na toho opičiaka naštvaný. Nevedel prečo. Mohlo mu byť jedno, s kým bola Grangerová na plese. Veď to bolo už dávno. Ale stále sa mu nepáčilo to, že ju pobozkal. Vedel, že sa Grangerová bozkávala s niekoľkými študentami z tejto školy, alebo s kýmkoľvek ďalším. Tí však mali dostatok rozumu na to, aby to nerobili pred ním. To sa o gorile menom Krum povedať nedá.
"Príde vôbec aj teraz na ples?" Opýtala sa Pansy a všetci na ňu chvíľu pozerali. Dokonca aj Draco, ktorý doteraz vôbec nevníma,l okolo čoho sa konverzácia točila. "Ja len že viem, koho by pozval." Pokrčila ramenami, všetci sa usmievali, a pozerali na blonďaka. Hneď mu to došlo. Krum.
"Prečo pozeráte na mňa? Mňa určite pozývať nebude! Lebo ho ja pozvem na rande s mojou päsťou!"
"Mysleli sme Grangerovú."
"Ešte ma s tým budete dnes srať dlho?" Začal blonďak, ale nevšimol si že za ním niekto stojí. Všetci kto ale stál pred ním, si osoby všimli a naznačovali mu aby sa otočil, ale to neurobil. "Keď o tom niekto z vás dnes povie ešte slovo, tak sa rána nedožije."
"Malfoy?" Začala Hermiona, ktorá stála za ním. Vôbec nevedela, že prišla v tej najmenej vhodnej chvíli.
"Čo chceš?" Vyskočil po nej, ale keď si všimol kto to je, hneď sa zarazil a v duchu si dal facku.
"Tak prepáč, že sa ťa chcem normálne niečo opýtať." Prskla na neho. Draco pocítil pocit viny. Áno, on Draco Malfoy, ale ako už povedal, Grangerová robí divy.
"Ale to som nechcel. To toto tu ma naštvali." Povedal a ukázal na skupinu za ním. Tí sa na neho uškrnuli, ako inak, že?
"Mne je úplne jedno čo robíš so svojimi podarenými kamarátmi. Včera si z knižnice odišiel až po mňe že?" Opýtala sa a všetci za Dracom sa usmiali a odfkli.
Draco po nich strelil pohľadom. "Áno, prečo?"
"Ja len že či si nevidel, kam som dala tú svoju obľúbenú knihu čo som čítala? Je pre mňa veľmi dôležitá."
"Áno, videl." Usmial sa.
"Super a kde je?"
"Je u mňa v izbe."
"A čo robí tam?" Zdvihla obočie.
"Včera si si tam tu knihu zabudla, a keď som ti ju chcel vrátiť, tak už som ťa nenašiel." Povedal pravdivo.
"A vrátiš mi ju?"
"Nemám ju tu." No to bola možno trošku hlúpa odpoveď, ale vypustil to z úst skôr, ako si to stihol premyslieť.
"A vrátiš mi ju vôbec?"
"Áno prinesiem ti ju pri obede."
"Dobre, ja už pôjdem." Draco ju sprevádzal pohľadom až pokým nezmizla za rohom.
Keď Hermiona odišla Draco vraždil pohľadom všetkých, ktorý sa na neho pozerali a usmievali sa.
"Tak za toto mi zaplatíte." Povedal než zmizol na chodbe.
ESTÁS LEYENDO
Stačil jediný pohľad |Dramione| ✓
FanficŠtudenti, okolo ktorých sa točí tento príbeh sú práve v dodatkovom ročníku. McGonagallova študentom oznámila, že sa bude konať ples. Draca si nikto nevšíma. Maximálne tak jeho fakulta. To ho ale vôbec nezaujíma. Už od štvrtého ročníka sa mu páčilo...