"Draco otoč sa!"

351 14 2
                                    

Draco bol na astronomickej veži. Od toho incidentu na chodbe ubehol týždeň. Hermiona nosila každý deň nové šaty a on sa išiel zblázniť. Zatiaľ sa mi však darilo udržiavať si od nej odstup.

Prišla za ním Pansy, ale to ešte nevedeli, že na to isté miesto sa chystá prísť aj niekto iný.

"Draco, čo tu zase robíš?" Draco sa otočil a všimol si že za ním stojí Pansy. "V poslednej dobe si tu dosť často."

"V poslednej dobe potrebujem dosť často rozmýšľať." Odpovedal Draco a stále sa pozeral na obzor. Už chcel aby to skončilo! Prečo sa od nej nemohol odpútať? Prečo je stále v jeho srdci len ona?

Hermiona šla po schodoch na astronomickú vežu. Keď už bola úplne hore a uvidela tam Malfoya a Parkinsonovu, rýchlo sa schovala za stenu. A aj cez to, že by to robiť nemala, počúvala.

"A nad čím rozmýšľaš teraz?" Opýtala sa ho Pansy.

Draco si povzdychol. "Prečo ste vy ženy také zložité?" Opýtal sa jej Draco.

Pansy to hneď pochopila. Vždy keď sa spýtal na ženy všeobecne, myslel tým len jednu konkrétnu nzenu. "Zase rozmýšľaš nad ňou že?" Draco sa na ňu pozrel.

"A prestal som niekedy?" Povedal a usmial sa.

Hermiona už z toho vedela vydedukovať, že je Malfoy do niekoho zamilovaný. Počúvala však ďalej.

Zase sa pozeral na pozemky školy. "Už na tom plese som vedel, že ona bude práve tá ktorá má úplne zničí." Hovoril pravdu. Odvtedy ho ničila stále. Na každom jeho kroku.

Pansy sa na neho pozrela a chytila ho za ruku, ktorú mal na zábradlí. "To nerobí ona Draco, to robia tie city čo k nej chováš."

Draco sa na ňu pozrel. "Nebola si u toho! Keď som videl ako zišla tie schody s úsmevom na tvári a v tých šatách ktoré jej tak sedeli... Ja som vtedy na ňu pozeral ako na ducha. Normálne som čakal keď spadnem na zem a už sa nezobudím."

Hermiona vôbec nevedela o kom je reč. A úprimne si chvíľu myslela že hovorí o nej. Ale to by nebolo možné.

"Máš pravdu nebola." Draco sa zase pozeral pred seba. "Ale vidím tie tvoje pohľady aj teraz."

Draco si schoval tvár do dlaní. To je to na ňom až tak vidieť? "Nikdy som na ňu neprestal myslieť." Priznal nakoniec a pritom sa jej pozeral priamo do očí.

"Keď som si dával robiť toto..." Draco si vyhrnul rukáv na košeli. Znamenie tam stále bolo, ale väčšinou už to boli iba jazvy. "Aj vtedy som na ňu myslel. Vedel som, že keď to urobím... už nebudem mať vôbec žiadnu šancu." Draco sa pozrel na Pansy. "A vidíš urobil som to!" Zakričal flustujúco.

Pansy sa na neho pozrela. "Ale ty si musel! Miluješ aj tvojich rodičov a nepáčil by sa ti pohľad na to, ako ich zabije a potom zabije aj teba!" Kričala na neho Pansy. Chvíľu bolo ticho. Kým Draco zase neprehovoril.

"Myslel som na ňu aj počas vojny... či je v poriadku, či sa jej nič nestalo. A potom sa objavila na Malfoy Manor." Zase ticho. A Hermiona zostala zaskočená. Nemohla to byť ona! Mohla to byť napríklad Luna? Tá tam predsa tiež bola. Ale tá na ich školu prišla až v piatom ročníku. Luna nebola na plese.

"A oni ju mučili." Draco sa pozrel na Pansy. "Moja teta ju mučila Pansy! A ja som sa na to pozeral! Nemohol som nič robiť! Kričala a ten hlas doteraz počujem v hlave alebo v snoch, nočných morách." Draco začal kričať a na konci sa mu zlomil hlas. Nerád o tom hovoril. Pansy sa na neho pozrela ako na prízrak. O tom teda nevedela.
Draco sa ale zase pozeral na obzor.

Vtedy sa Hermiona rozhodla ukázať sa im. Postavila sa za nimi. Pansy si ju ale všimla. Vyvaľila na ňu oči.

"Ehm Draco." Oslovila ho.

Draco sa na ňu ani nepozrel. "Už sa o tom nechcem baviť. Aj tak už všetci vedia že ju milujem. Aspoň tí zo slizolinu." Pansy teraz vyvaľila oči na neho. Potom sa pozrela na Grangerovú a naspäť na Draca.

"Draco!" Oslovila ho zase teraz už zo zvýšeným hlasom. 

"Pans! Práve som ti vylial srdce o tom, že milujem Grangerovú a ty aj tak nedáš pokoj." Hermiona zostala zase zaskočená. Srdce vynechalo úder.

"Draco otoč sa!" Kričala na neho zase Pansy.

Draco sa pozrel na Pansy a keď videl, že pozerá na schody, povzdychol si. "Ten Blaise musí vážne odpočúvať cudzie rozhovory." Povedal ale neotočil sa.

Pansy už na neho nemala nervy. "Otoč sa ty kretén jeden pridrbany!" Kričala na neho Pansy a buchala ho do ramena.

Draco sa už konečne otočil a skoro zakopol a spadol dolu. Keby tam to zábradlie nebolo, už by bolo po ňom. Koľko toho počula? Stiahol sa mu žalúdok. Mal pocit, že za chvíľu jeho srdce vypovie službu.

Iba tam tak stáli. Draco sa pozeral na Grangerovú. Hermiona sa pozerala na Malfoya s tými jej orieškovými očami. A Pasny sa pozerala raz na jedného a raz na druhého. Potom sa rozhodla odísť. Nechcela byť u toho. Vedela, že to bude zlé aj bez jej prítomnosti.

"Ako dlho?" Opýtala sa nakoniec Hermiona.

Draco bol chvíľu ticho. "Na to isté sa môžem pýtať aj ja." Pozrel sa jej hlbšie do očí. "Ako dlho si tu?"

Hermiona pretočila oči. "Od začiatku. Už keď si začal hovoriť o tom plese." Odpovedala Hermiona. A Draco cítil, že asi bude vracať z toho, ako mu toto bolo trápne. Chcel aby sa to dozvedela inak, alebo vôbec.

"Neodpovedal si na otázku."

"Myslím že z toho čo si počula si môžeš odpoveď vydedukovať." Odpovedal hladne ale vnútri to vrelo.

"Prečo si mi nič nepovedal?"

Draco k nej prišiel bližšie. Táto otázka ho naštvala. "Keby si nebola hlúpa a niekedy si aj všímala čo sa deje okolo teba, tak by si to zistila aj sama." Zavrčal jej do tváre. "Pretože som ti toho naznačoval dosť!" Teraz už Draco kričal.

"Tak očividne mi to nedošlo!" Kričala na neho Hermiona. Aj ona teraz cítila hnev. Povedal jej, že je hlúpa!

"Tak potom asi nie si taká múdra ako sa o tebe hovorí." Zavrčal jej do tváre. Zase.

"Teraz ma budeš urážať?!"

"Nie, teraz sa ti budem vyhýbať." Povedal a dal sa na odchod. Vedel, že sa z toho už nevymotá, ale už nemohol. Nemal na to silu. Všetko na neho doľahlo práve teraz. Keď sa dozvedela pravdu. 

"Vidíš! Ako som na to mala asi prísť, keď niečo urobíš a potom utecieš?" Draco sa zastavil v ceste, ale neotočil sa.

"Ako som na to mala prísť keď raz ma bozkávaš, potom zase utecieš, potom si ma zastávaš a potom ma akoby nič porazíš v súboji?" Zašepkala, ale Draco to počul. Teraz už ale odišiel a nechal tam Hermionu úplne samotnú.

Stačil jediný pohľad |Dramione| ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora