Vianočný večierok

263 12 4
                                    

Hermiona mala celý deň šaty prichystané. A konečne nastala tá chvíľa.

Pozerala sa na svoj vzhľad v zrkadle. No dnes to urobila skôr na takú tému emo alebo devil girl, ale vôbec jej to nevadilo.

Dala si čierne šaty nad kolená k tomu si dala čierne rukavice- alebo skôr to neboli rukavice ale dá sa povedať doplnok. K tomu ešte náhrdelník na ktorom boli reťaze a bol na ňom veľký kruh. K tomu si dala na pravú ruku čierny prsteň.

Vlasy si nechala rozpustené, ale zo žehličkou si ich končeky trochu vylepšila

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Vlasy si nechala rozpustené, ale zo žehličkou si ich končeky trochu vylepšila.

Zo svojim výzorom bola už spokojná keď niekto zaklopal na dvere

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Zo svojim výzorom bola už spokojná keď niekto zaklopal na dvere. A potom bolo iba počuť niečo od dverí. "Konečne si sa naučila klopať?" Opýtal sa Draco.

"Idem skontrolovať čo si obliekala Hermiona." Počula hlas Narcissy a usmiala sa.

"Myslím, že ak si už obliekla čokoľvek, dolu to už nedá." Povedal Draco a Hermiona sa znovu usmiala.

"Aspoň si overím, že to není niečo až moc odvážne." Povedala Narcissa a Draco sa začal smiať.

"Jej pristane všetko matka." Povedal Draco a potom bolo chvíľu ticho. "Bez ohľadu na to, čo má na sebe je dokonalá." Teraz sa Hermiona usmiala a na svojich topánkach, ktoré boli čierne a mali podpätok sa vydala ku dverám.

Pomaly otvorila dvere a Narcissa si ju premerala pohľadom. Ale bolo jej to prd platne. V tomto mal Draco pravdu. Dolu už to nedá, keď už si to obliekla.

Draco, ktorý stál na schodoch pri jej dverách  sa na ňu zase pozeral a tiež si ju premerala pohľadom. Keď sa ale zastavil na jej nohách a potom sa na ňu pozrel v očiach mal nebezpečné iskričky.

V tú istú chvíľu šiel okolo aj Lucius. Keď šiel zo svojej izby, ktorá bola tiež na poschodí. Keď si všimol, že sa všetci zastavili u jej dverí, zastavil sa tiež.

Premeral si ju pohľadom a tiež sa zastavil na jej nohách. Hermiona pretočila oči. Úchyl. Pomyslela si.

Potom na ňu Lucius zdvihol obočie. Všetci tam stáli a pozreli na ňu kým to Hermionu prestalo baviť.

"Budete ma tu ešte dlho očumovať?" Narcissa záporne pokrútila hlavou a Lucius sa tiež teraz pozeral do jej tváre a nie na jej telo.

"Nemyslíš si že je to trochu....moc?" Opýtala sa jej Narcissa.

Hermiona si svoj outfit ešte pozrela. Následne si odfrkla. "Nie, mňe sa to takto páči." Draco konečne prešiel aj tých pár schodov a teraz stál tam kde aj Narcissa. "A myslím, že sa to bude páčiť aj ostatným." Povedala a usmiala sa.

Draco sa na ňu zamračil. Keď si dnes večer chcela obliecť toto, tak ju nikam od seba nepustí. Nebude sa jej nikto iný chytať. To nedovolí!

"Nechceš si to predsa len prezliecť?" Opýtala sa s nádejou v hlase Narcissa.

Hermiona pretočila oči a pozrela sa na Draca. "No pomôž mi nie?" Opýtala sa ho a Draco na ňu zdvihol obočie.

Keď sa na neho ale zamračila hneď si to rozmyslel. "Nie, nechce! Je to dokonalé." Povedal a prišiel bližšie k nej.

"No dobre teda." Povedala Narcissa. "Poďte dolu, za chvíľu začnú chodiť hostia."

****
Hermiona sedela na pohovke v obývačke ešte dlho. Hneď oproti nej sedel Draco a nevedel sa vynadívať na jej nohy. Hermiona tieto jeho pohľady ale ignorovala.

Až kým jej to teda moc nešlo. "Hľadáš na mojom tele niečo konkrétne?" Schválne sa ho to opýtala tak, ako on jej dnes ráno.

Draco to pochopil a usmial sa. "Nudím sa a lepší bod tu ani není."

To už ale vážne začali chodiť prvý hostia. Hermiona videla ako sa za Draca postavili Blaise, Pansy, Theo, Daphné a Astoria. Naznačili jej, aby mu nič nehovorila a ona slabo prikývla.

Zrazu Blaise preskočil pohovku a sadol si vedľa neho. Potom sa všetci začali smiať.

"Vy chcete aby som zomrel taký mladý a ešte na infarkt?" Zavrčal na nich Draco a Hermiona sa usmiala.

"Grangerová! Teba som nevidela už sto rokov!" Povedala jej smerom Pansy.

"Sú to dva dni." Poznamenala Hermiona a Pansy pokrčila ramenami.

"A mňa nepozdravíš...." Blaise začal ale potom si ju premerala pohľadom. "Ty vole! Ty to tu musíš mať ťažké Draco!" Povedal a očami je celú skenoval ešte päť minút.

Draco sa na neho zamračil. "Myslíš že mi to vadí?" Opýtal sa ho a keď videl, že Blaise pozoruje Hermionu, sadol si vedľa nej a šepkal jej do ucha: "Nerád ti to hovorím, ale Blaise vyzerá že ťa zožerie."

Hermiona sa na neho pozrela a zdvihla obočie. "Žiarlíš?" Draco nestihol odpovedať pretože už vedľa nich bol aj Harry a Ginny.

"Ahoj Hermiona!" Povedala Ginny a Hermiona sa hneď otočila.

"Ginny!" Povedala Hermiona a objala svoju kamarátku.

"Ani mňa si nevidela dva dni, a ani si ma nevšimneš." Vyčítal jej to Harry.

"Ale prosím ťa, nebuď blázon Harry!" Povedala a objala aj svojho kamaráta.

****

Draco stále sedel na pohovke vedľa Hermiony a z druhej strany bol Theo.
Hermiona si už stihla zatancovať s Harrym, Theom a aj s Gregorym, ktorý nebol taký dobrý tanečník, aký žrút.

Draco každý jej tanec pozoroval. S Potterom sa ale o nič neobával. Ten je jej priateľ a je zadaný. Theo vie ako by to dopadlo, keby sa o niečo pokúsil, tak to ani neskúšal. A Gregory, nevedel ani tancovať a ten by sa  tiež nepokúsil o nič, za čo by ho blonďak s radosťou aj zabil.

Ale táto nálada mu nevydržala dlho, pretože o tanec s Hermionou mal záujem ešte niekto. Niekto, o kom Draco vedel, že mu Hermiona príde sexy a vôbec by mu nevadilo, keby ho Draco aj do zeme prirazil.

Zároveň si Draco všimol že Hermiona sa za hodinu dosť odviazala a má veľmi dobrú náladu. Nechápal to, ale to bolo to čo teraz riešil najmenej.

Stačil jediný pohľad |Dramione| ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang