Prečo zrazu taká zvodná?

386 15 6
                                    

Počasie sa začínalo meniť a to Hermiona nenávidela. Milovala nosiť sukne alebo šaty pod hábitom. Dokonca si hábit hneď po vyučovaní vyzliekla, aby dráždila chalanov.
A toto jej obdobie si všimol aj Draco a práve vtedy sa jej snažil vyhýbať.

Teraz bol vlastne víkend. To znamená skvelá príležitosť pre Hermionu. Mala rada keď na nej mohli chalani oči nechať. To si priam užívala.

A už od piateho ročníka, vždy keď videla na chodbe že ju niekto očumuje, proste ho odtiahla do najbližšej miestnosti a tam sa potom diali iné veci.

Dnes bola sobota a Hermiona sa rozhodla že si dnes dá krátke zelené šaty. Na zadu odhaľovali jej chrbát a mali dosť výrazný výstrih, za ktorý jej profesori buď  dajú trest alebo znížia chrablomilu body. K tomu si upravila vlasy žehličkou. Už dávno ich nemá také ako predtým. A urobila si k tomu ešte jeden úžasný copík.

A pretože sa Hermiona rozhodla že dnes urobí show, prehovorila aj jej kamarátku Ginny. A pretože Ginny je niečo ako sexica školy, súhlasila.

Ona si dala tiež zelené krátke šaty, ktoré jej odkrývali chrbát, ale mala dlhý rukáv. Ako účes si urobila drdol, ktorý mala mierne na všetky strany.

Keď dievčatá prišli do veľkej sieňe všetci začali pískať, alebo si niečo šepkať. Hermiona sa na to usmiala a Ginny spolu s ňou.

Harry sa na svoju priateľku pozeral s otvorenými ústami a Ron na svoju sestru a na niekoho, koho miloval, ale prestal z nejakého dôvodu tiež tak.

Ale presunieme sa k inému stolu.

"Ty vole!" Povedal Blaise a tým prebudil aj Draca ktorý zase ničomu nevenoval pozornosť.

Keď sa ale pozrel k dverám, sánka mu spadla skoro až na zem. "Kurva." Bolo jediné na čo sa zmohol. Vedel že začína zase jej obdobie. To neznášal! Ale vždy to boli obyčajne šaty, sukne, alebo čokoľvek! Toto bolo moc!

"Tak akože dal by som si povedať." Začal Theo.

"Akože nemôžem povedať, že pri tom pohľade mi nestojí." Pridal sa aj Blaise.

Pansy iba počúvala konverzáciu medzi nimi.

"Ale škoda, že jedna je zadaná, a na druhú má zálusk tu Draco." Poznamenal Theo a kývol hlavou k Dracovi.

Potom sa dievčatá začali chýbať k stolu kde sedeli Potter a Weasley. Theo a Blaise sa pozerali dievčatám na nohy. Šaty boli totiž mini a im sa páčil pohľad na ich stehná.

Theo vyzeral že mu jedna slina dokonca stečie. Blaise sa zase tváril ako keby tu nikto nebol a chcel ich obydve ošukať naraz.

Potom sa chalanom naskytol pohľad aj na chrbát. To už Blaise nedával a buchol päsťou do stola. Theo z nich nevedel odtrhnúť oči.

"To aby som sa takto začala obliekať tiež." Poznamenala Pansy keď si všimla že všetci traja sú ako v tranzu.

"Tebe by to tak nesedelo Pans." Odbil ju Theo ale svoj pohľad mal stále na Grangerovej a Weasleyovej. Až dokým mu Pansy nedala jednu za ucho. To už sa Theo konečne spamätal, ale Blaise vôbec. Pasny mu mávala pred tvárou práve vtedy keď si dievčatá sadali.

"Do prdele Pansy! Mohol som mať skvelý výhľad na ich prdelky!" Pansy iba pokrčila ramenami.

A chudák Draco. Ten z nich nespustil oči ani keď stáli pri dverách, ani keď šli k stolu, a ani keď si sadali. Alebo skôr nespustil zrak z nej. Z Grangerovej. Musel si pripustiť že dnes ho Grangerova priťahuje zatiaľ najviac.

Cítil ako mu stojí a to z jediného pohľadu. Mal neskutočnú chuť ísť za ňou a dať jej tie šaty dolu. Alebo ich mohla mať na sebe hlavne mal neskutočnú chuť ju ošukať. To sa mu zatiaľ ešte nestalo.

Pansy, Theo aj Blaise sa ho snažili prebrať ale bohužiaľ to nešlo. Draco bol neskutočne nadržaný a to stačilo len aby si obliekala také odvážne veci.
A to ho prebralo. Poobzeral sa po veľkej sieni a ako by to netušil, všetky pohľady na nej. Zamračil sa a pozrel sa do stola.

"No konečne! Ty z nej nevieš dostať oči!" Podal si ho Blaise. Draco sa zamračil ešte viacej.

"Drž pysk Blaise!" Okrikol ho hneď.

"Stojí ti, Draco?" Opýtal sa ho provokačne Theo.

Draco sa na neho naštvane pozrel. "A tebe?" Opýtal sa a premeral si ho pohľadom.

"Samozrejme. Myslím že každému teraz." Odpovedal Theo s úsmevom na tvári.

"Neser ma!" Buchol Draco päsťou do stolu.

"Niekto je tu taký nadržaný, že je z toho aj nasratý." Usmieval sa na neho Blaise.

"Drž už konečne hubu lebo ojebem ktorúkoľvek!" Povedal podráždene Draco. Kurva mal takú...takú...Ach!

"Ale to by si neurobil, pretože máš oči len pre Grangerovú." Odbila ho Pansy.

Na to už Draco nestihol zareagovať pretože za nimi prišla Astoria. "Držte si ho, lebo nám na Grangerovú skočí."

"Ty Asťa nechcela by si zažiť raj?" Opýtal sa jej Draco. Astoria aj všetci okolo na neho vyvaľili oči.

"Alebo by ste ho skôr mali priviazať k stoličke, pretože skočí po inej." Opravila svoju poznámku Astoria.

"Tiež si myslím." Poznamenal Blaise, ktorý stále pozeral na blonďaka.

Draco sa práve usmial na jednu náhodnú okoloidúcu a mrkol na ňu.
Potom jej naznačil že ju počká vonku.

"Čo to s tebou je Draco?" Opýtala sa ho prekvapene Pansy.

"Vážne to chceš vedieť?" Opýtal sa jej Draco.

Pansy prikývla. "Grangerová." Bolo jediné čo povedal a šiel von za tou krásavicou. Mala krásne čierne dlhé vlasy a modré oči. Ale na Grangerovú nemala.

Draco ju zatiahol do najbližších dverí a vyhrnul jej sukňu. Nebolo na čo čakať. Ten tam dole už to dlhšie nevydrží.

Otočil si ju k stene a rozopol si nohavice. Na nič nečakal a hneď do nej zasunul. Chcel si iba užiť keď mu Grangerová robí toto.

Chytil sa steny a začal prirážať. Nebolo to pomalé tempo. Prirážal rýchlo a silno. Búšil do nej tak, že o chvíľu cítil že bude. Chcel to urobiť rýchlo. Zároveň bol naštvaný! Naštvaný na Grangerovú! Síce by si to asi nemal vybíjať pri sexe, ale to si momentálne neuvedomoval. Jeho tempo stále naberalo na rýchlosti. Rýchlejšie a silnejšie!

Keď vyvrcholil zapol si nohavice a odišiel. Dievča tam nechal len tak stáť. Bolo mu jedno, či prišla s ním, alebo nie. Nestaral sa o to.  Vôbec nič s ňou nechcel. Len mu poslúžila keď sa potreboval uspokojiť.

Túto kapitolu chcem venovať wancak123 pretože ju príbeh vážne baví, dáva vote a ako jediná vždy odpovedá na otázky alebo čokoľvek ohľadom tohoto príbehu.
A pretože si bola jediná kto odpovedal a viem že ťa tento príbeh baví, nechcela som aby si čakal do nekonečna než bude ďalšia kapitola tak som urobila túto. Snáď sa páči.

Stačil jediný pohľad |Dramione| ✓Où les histoires vivent. Découvrez maintenant