"Hermiona!" Zakričala na ňu Ginny keď šla Hermiona naspäť do svojej izby, aby si obliekla niečo komfortné.
Hermiona si povzdychla. Obzrela sa okolo, ale keď nikde nevidela Rona, sadla si za Ginny na pohovku v chrablomiľskej spoločenskej miestnosti.
"Ako dlho Hermiona?" Opýtala sa jej šepotom Ginny. Nechcela, aby to niekto počul alebo riešil.
"Čo ako dlho?" Nechápala Hermiona.
"Ako dlho sa bavíš s Malfoyom?" Ujasnila svoju otázku Ginny.
"No ono vlastne..." Hermiona sa zamyslela, a spomenula si že ich prvý normálny rozhovor bol v knižnici. "Ono vlastne od začiatkov tohoto školského roku...myslím." Odpovedala nakoniec.
To si ale dievčatá neuvedomovali, že práve túto časť jej odpovede počuli aj Harry a Ron, ktorý teraz stali hneď za nimi.
"Takže ty s ním chodíš už od začiatku tohoto školského roka?" Vykríkol Ron a dievčatá sa zľakli až poskočili. "Vidíš Harry hovoril som ti to." Prehovoril smerom k Harrymu, ktorý stál vedľa neho. Ten iba pretočil oči.
"Čo?! Ale my sme spolu nikdy nechodili!" Zakričala Hermiona na celú spoločenskú miestnosť, až sa všetci na ňu otočili.
"Tak čo to malo znamenať?" Pokračoval Ron.
"Čo myslíš?" Hermiona na neho zdvihla obočie.
"Prečo si s tým hovadom šla na ten ples?" Upresnil jej to Ron. A nemôžem? Pomyslela si Hermiona.
"Hovado si tu akurát ty, Ronald."
"Vidíš! A zase si ho zastávaš!" Vykríkol na ňu Ron.
Hermiona sa postavila vedľa neho a tiež na neho začala kričať. "Pretože v poslednej dobe je mi lepším priateľom ako ty!" Až teraz si uvedomila význam jej slov. Ona a Malfoy sú priateľa! A páči sa jej to!
Ron sa so srdca zasmial. "Takže vy ste už aj priatelia."
"Predstav si to!" Zakričala na neho Hermiona sarkasticky.
"A to už ako prečo?" Opýtal sa Ron akokeby to nebolo jasné.
"Ani jeden z vás..." Hermiona sa pozrela na všetkých troch svojich priateľov. "Ma nešiel hľadať! Jedine on prišiel a upokojoval ma." Zakričala na nich Hermiona.
"Pletieš sa Hermiona!" Ozval sa Harry. "Ja s Ginny sme ťa šli hľadať."
"Je to pravda. A aj sme ťa našli." Pridala sa Ginny. "Sedela si na schodoch pri astronomickej veži a bol tam s tebou aj Malfoy. My sme niečo z vášho rozhovoru počuli." Hermiona sa na svoju kamarátku zamračila. "Ale potom sme odišli pretože sme vedeli, že si v dobrých rukách." Dokončila Ginny a usmiala sa na svoju kamarátku.
"A ja budem hádať!" Vykríkol zase Ron. "Potom ste sa presunuli do svojej izby kde ti pomohol ťa utíšiť inými spôsobmi." Povedal Ron a znovu sa ozvalo hlasité Prask! To Hermiona dala ďalšiu facku Ronovi. Asi si otvorí nejaký stánok a bude postupne dávať každému pekne po rade facku.
"Ruším pozvanie k nám cez prázdniny!" Povedal Ron a Hermiona sa na neho usmiala.
"To mám šťastnie, že som dostala aj inú ponuku." Mrkla na neho a šla sa prezliecť do svojej izby a následne aj zbaliť si veci.
"Kam myslíte že pôjde?" Opýtal sa Ron keď Hermiona zmizla Harryho a Ginny.
"Myslím, že na Malfoy Manor." Usmial sa na svojho kamaráta Harry. Aj keď nemal Malfoya v láske, mal rád Hermionu. A keď videl, čo urobila s ním, mohol len hádať aká veľká bola jeho láska.
ESTÁS LEYENDO
Stačil jediný pohľad |Dramione| ✓
FanficŠtudenti, okolo ktorých sa točí tento príbeh sú práve v dodatkovom ročníku. McGonagallova študentom oznámila, že sa bude konať ples. Draca si nikto nevšíma. Maximálne tak jeho fakulta. To ho ale vôbec nezaujíma. Už od štvrtého ročníka sa mu páčilo...