"Nejaký problém Weasley?"

360 16 1
                                    

Hermiona sa na druhý deň ráno rozhodla, že pôjde za Ronom. Potrebovala s ním hovoriť. Chcela mu všetko povedať. Aká irónia, že práve Malfoy jej dodal tu odvahu.

Našla ho na chodbe keď šiel na raňajky. To si ale nevšimla, že pri okne kde stál Ron, sedela  slizolinská skupinka v zložení Pansy, Thea, Blaisa a hlavne Draca, ktorý to celé pozoroval.

"Ron!" Zakričala za ním. Nič. "Ron musím s tebou hovoriť." Povedala keď prišla k nemu. To si ale nevšimla, že vedľa Rona stojí aj niekto, o kom si myslela, že už nechce mať s Ronom nič spoločné.

Stála vedľa neho Levandule Brownová (rozhodla som sa že bude žiť).

"A o čom chceš so mnou hovoriť?" Opýtal sa jej. Hermiona na neho iba vytreštila oči. Tento tón v jeho hlase bol iný.

"No...vieš...asi by to bolo lepšie v súkromí." Popravde to len nechcela riešiť pred Levandule.

"No, ak mu chceš niečo povedať, tak to môžeš povedať aj mne." Ozvala sa Levandule.

Hermiona sa zamračila. Ako ju ona neznášala. "Je mi ľúto,  Brownová." Jej meno skôr vypľula. "Ale toto chcem prebrať len s Ronom."

"Áno ja ťa s ním niekam pustím, a ty sa mi na neho vrhneš!" Odpovedala Levandule. Hermiona zostala zarazená. On zase chodí s levandule? Veď jej ešte pred pár dňami povedal ako veľmi ju miluje.

"Ale ja... Ako?... Akože?.... Čo?... To som... Ja som... Nechcela... Ja som sa s ním chcela normálne porozprávať." Dostala zo seba nakoniec. Slizolinská skupinka to celé pozorovala. Na čele s Dracom samozrejme.

"No to určite." Odfrkla si Levanduľa. A vtedy to Hermionu napadlo. Čo takto sa zahrať?

Hermiona sa usmiala a založila si ruky na prsiach. "Na to že sa voláš levandule, ako tá kvetina levanduľa." Hermiona sa usmiala ešte viac. "Tak vôbec nevoniaš ako levanduľa, práve naopak, strašne smrdíš." Niekto zo zadu zapísal. Samozrejme že Blaise. Draco sa uškŕňal. A všetci ostatný to pozorovali.

"Chceš tým niečo naznačiť, Hermiona?" Opýtal sa konečne Ron.

"Ale vôbec." Odpovedala ironicky. Nezaujímalo ju, či Ron zase chodí s Levandule, skôr jej vadilo to, že ešte pred pár dňami jej povedal že ju miluje. To si akože myslí, že by žiarlila na niekoho, ako je Levandule? Áno, predtým možno, ale teraz nie. Už k nemu nič necíti. 

"Ty mi budeš hovoriť. By to bolo divné, keby ťa niekto mal rád, alebo ťa miloval. Iba žiarlíš." Povedala provokačne Levandule. Theo strčil do Draca. Ale Draco to celé veľmi dobre počul. Mračil sa na Levandule a chvíľu to vyzeralo, že po nej skočí. Pansy, Theo a Blaise sa na neho usmievali. Ako keby ho podporovali v tom, aby sa do toho vložil.

Hermiona sa zo srdca zasmiala. "O tom by som ti mohla rozprávať." Povedala nakoniec.

"Ako to vlastne ide s Viktorom?" Všetci sa opäť pozreli na Draca. Ten ale vyzeral že za chvíľu vyskočí z kože. "Ak si dobre pamätám, bol tvoja prvá láska." Provokoval Ron.

Hermiona sa na neho usmiala. "Už zase s tým začínaš? Viktor je môj dobrý priateľ. Píšeme si a cez prázdniny sa stretávame, ale on má priateľku, a ty to vieš." To zase zarazilo slizolinskú skupinku. Hlavne Draca.

"Jasné, len mi povedz, že si s ním ani raz nespala." Zdvihol Ron obočie.

Hermiona sa zasmiala. "No... Pár krát sme spolu boli v jednej posteli." Draco odvrátil zrak a zatvoril oči. Nepotreboval niečo také pocit priamo z jej úst. 

"No vidíš."

"Ale nič nebolo." Dodala Hermiona. Draco si vydýchol. Hneď mu bolo ľahšie na srdci.

"To musí byť pre teba ťažké." Odpovedala ironicky Levandule.

"Je mi ľúto, že s tebou nechcel nič mať. Kto by aj chcel?" Provokoval Ron a Hermiona pri tom iba súhlasne kývala hlavou. A to už Draco vstal. Nikto pred ním nebude Grangerovú urážať. Hermiona si až teraz všimla že tu je.

"Máš nejaký problém, Weasley?" Opýtal sa Draco ale zachovával si svoju kamennú tvár.

"Ty sa do toho nestaraj, Malfoy!" Odbil ho Ron.

Tento krát to bol Draco čo sa zo srdca zasmial. "Ja sa skôr divím, že s tebou niekto chce niečo mať. Ale keď vidím kto vlastne chce, tak vidím že vy dvaja sa k sebe dokonale hodíte." Hermiona vedľa Draca sa zasmiala. Draco tiež. Jej smiech bol nákazlivý. Theo, Pasny a Blaise to pozorovali s úsmevom na tvári.

To už tam prišli aj Potter a Weasleyova. "Čo sa tu robí?" Opýtal sa Potter.

"Dávaj si pozor na kamoša. Mám podozrenie, že dostal porášku." Ukázal Draco prstom na Rona. To sa Hermiona začala smiať ešte viac. Draco mal tiež na tvary úškrn.

"Jediný kto ju dostal, si tu akurát ty, Malfoy." Poznamenal celý červený Ron. "Inak o čo ti ide, že si zastávaš Hermionu?" Dodal ešte otázku Ron.

Hermiona s Dracom si vymenili pohľad, ale Hermiona odpovedala. "Ako vidím, aj Malfoy ma viac rozumu ako ty." Bolo jediné čo povedala a šla preč.

"Ako ma s ním môžeš porovnávať?" Zakričal za ňou ešte Weasley. Hermiona mu iba ukázala neslušné gesto prstom.

Draco pokrčil ramenami. Vzal si svoju tašku a šiel tiež preč. Jeho priatelia ho následovali. Každý z nich ale venoval Ronovi znechutený pohľad.

Stačil jediný pohľad |Dramione| ✓Where stories live. Discover now