"Nechoď tam!"

303 12 3
                                    

Ráno, keď Hermiona vyšla z vane, dostala šokujúce prekvapenie v podobe Draca Malfoya na jej posteli.

"Myslel som na teba celú noc." Povedal bez toho, aby sa prestal pozerať na strop a stále ležal na jej posteli.

"Čo tu robíš?!" Zakričala Hermiona na neho a  a na jeho poznámku nereagovala. Draco sa do stropu usmial. Práve sa choval ako malé decko, ale potreboval ju viac ako kedykoľvek predtým.

"Nehovor že si na mňa v noci nemyslela." Hermionu to šokovalo a už vôbec nechápala o čo mu ide. Samozrejme že myslela, ale to mu nebude hovoriť.

"Si v poriadku?" Opýtala sa ho keď si myslela, že zažíva mozgovú príhodu. Takto sa predtým nesprával.

Draco sa na ňu konečne pozrel a oprel sa lakťami o posteľ. "Nie, to teda určite niesom." Nebol v poriadku. Za to mohla ona.

"A čo sa ti stalo?" Opýtala sa keď si myslela,  že toto bude asi niečo vážne.

Draco sa zasmial. "Pravdepodobne nad tým strácam kontrolu." Odpovedal a konečne sa na ňu pozrel poriadne. Keď sa na ňu ale pozrel, videl ju tam stáť iba v župane a pozeral sa na ňu s ústami dokorán. Chvíľu si dokonca myslel, že sa už úplne zbláznil.

"Ty ma dovedieš do hrobu!" Povedal, schoval si tvár do dlaní a ľahol si naspäť na posteľ.

Hermiona sa na neho zamračila. "To je síce pekné," Hermiona prišla k posteli, aby sa na neho pozerala z výšky. "Ale ja by som ocenila, keby si odišiel, aby som sa mohla prezliecť."

Draco sa na ňu pozrel. "Čo keď chcem zostať tu a užiť si predstavenie?"

Hermiona na neho zdvihla obočie. "Nemáš horúčku?" Opýtala sa ho ale keď sa chystala natiahnuť k nemu ruku, Draco ju za ňu zatiahol a teraz na ňom ležala len tak v župane a Draco sa na ňu uškŕňal.

"Predsa len to najlepšie padá priamo z neba." Neodpustil si poznámku a Hermiona sa na neho zamračila.

"Nemám náladu na tvoje hry." Povedala a Draco na ňu zdvihol obočie.

"Určite?" Opýtal sa jej a keď videl ako Hermiona prikývla, usmial sa. "Tak si to overím."

"Ako by si..."

Jej slová zanikli v bozku plnom vášne a naliehavosti od Draca. Cítila ako veľmi je Draco naliehavý a ako veľmi po nej túži. Hermiona mu teda bozk opätovala rovnako. Draco spokojne vzdychol do jej úst. Hladil jej chrbát a užíval si túto chvíľu ako keby bola posledná.

Hermiona mu jednou rukou prešla po hrudi a posúvala sa nižšie, až kým neprišla k vrchnej časti jeho teplákov. "Hľadáš na mojom tele niečo konkrétne?" Opýtala sa jej provokačne.

Hermiona sa usmiala. "A ty?"

Draco prikývol a potom jej šepkal do ucha: "Urob to." Bol taký nadržaný, že už by to asi dlhšie aj tak nevydržal.

Keď cítil, že Hermiona opakuje svoj pohyb ako pred tým, ale tento raz mu vážne siahla pod tepláky vzdychol. "A poriadne." Vzdychol viac nahlas keď ho Hermiona chytila do ruky. Sama pre seba sa usmiala a začala pohybovať rukou. Pozerala sa ako sa Draco Malfoy zvíjal v slasti.

"Presne tak!" Zastonal keď Hermiona zvýšila tempo. Prsty jej zarýval do bokov, stále viac.

"Ach, kurva!" Stonal keď Hermiona zrýchľovala a potom zase spomaľovala.

"Páči sa ti to?" Opýtala sa ho zvodne Hermiona.

"Strašne!" Hermiona sa na neho usmiala. "Bože! Hlavne neprestávaj!" Draco jej potom jednoducho odviazal župan a stiahol nohavičky. Skôr ako stihla Hermiona zareagovať, Draco dva  prsty strčil do nej a začal pohybovať. Teraz vzdychala aj Hermiona. Nemohla uveriť, že sa mu podarilo tak rýchlo nájsť to správne miesto.

V tej istej chvíli šiel po chodbe na raňajky aj Lucius. Keď počul z jej izby tieto zvuky, neodpustil si znechutenú grimasu a snažil sa čo najrýchlejšie prejsť po chodbe aby bol preč.

Keď prišiel dole Narcissa si všimla jeho pohľad. "Kde je Draco a Hermiona?" Opýtala sa škriatka, ktorý stál vedľa nej.

"Myslím, že tí dvaja už si vychutnávajú iné raňajky." Odpovedal Lucius.

"Prosím ťa nebuď taký!" Neverila mu Narcissa. "Choď ich zavolať!" Prikázala škriatkovi.

"Nie, nechoď!" Povedal Lucius a Narcissa sa na neho zamračila.

"Dobre idem ja!" Rozhodla sa Narcissa.

"Ani ty tam nechoď! " Povedal jej Lucius.

"Ale prečo? Ja viem, že nemáš moc v láske Hermionu, ale je to náš hosť..." Narcissa chcela pokračovať, ale Lucius ju zastavil.

"To není ten dôvod!" Lucius sa zase tváril, že ho za chvíľu trafí šľak. "Poviem ti to takto...určite nemajú chuť na raňajky pretože práve si vychutnávajú jeden druhého." Zase sa otriasol keď si spomenul na zvuky, ktoré počul. Narcissa sa zrazu usmiala. "Pochopila?" Opýtal sa jej Lucius a Narcissa prikývla.

Vráťme sa späť do rozpálenej izby.

"Draco! Preboha neprestávaj!" Zastonala Hermiona keď Draco zrýchlil tempo.

"To je ono." Povedal pretože cítil, že už to nebude dlho trvať. "Chcem ťa počuť kričať!" Zastonal Draco.

"Ešte chvíľu." Povedala potichu Hermiona.

"Mmmm" Zamumlal Draco keď Hermiona zrazu spomalila. Potom Hermiona cítila vrchol a tak si to ani neuvedomila a zrýchlila zatiaľ najviac. Draco a Hermiona teda vzdychali a stonali na celú miestnosť.

"Prídem!" Vykríkol Draco a Hermiona práve v tej chvíli dosiahla orgazmus.

Zadýchaná sa pozrela na Draca a zrýchlila najviac ako mohla. Draco slastne zatvoril oči a hlavu zaklonil do zadu. Jeho ústa nechal pootvorené. Vyzeral sakra tak dobre! Pri tom všetkom stonal tak, že si myslel, že to bolo počuť na celý Malfoy Manor. A popravde to bolo počuť len na celé vrchné poschodie.

Naposledy si pritiahol Hermionu bližšie aby ju začal bozkávať, keď aj on dosiahol orgazmus. Ale Hermionu bozkával stále. Teraz to ale boli jemné bozky, ktoré opakoval stále dokola.

Potom sa odtiahol a pozrel sa na Hermionu. "Toto som už dlho nezažil." Povedal zadychane. Hermiona prikývla.

Hermiona si potom ľahla vedľa neho a obydvaja po úžasnom orgazme zaspali.

Stačil jediný pohľad |Dramione| ✓Where stories live. Discover now