Pesnička pri ktorej budú tancovať je another love, ale v slovenskom preklade.
Draco chytil Grangerovú za ruku a Hermiona si až teraz uvedomila, že to bude možno divné, keď ona príde s Malfoyom ako doprovod na ples. Zároveň ju však tie reakcie zaujímali.
Dvere veľkej sieňe sa otvorili a postupne všetci, kto mal mať prvý tance začali vystupovať. Hermiona bola v rade tiež. Už raz cez tieto dvere išla pri takej príležitosti a tiež bola s nervami v koncoch, ale teraz je tu s Malfoyom!
Hermiona sa poobzerala, ale keď videla tie pohľady musela sa pozrieť do zeme. Draco ju pevnejšie chutil za ruku. "Nevšímaj si ich." Zašepkal jej do ucha. Hermiona zdvihla bradu a postupovala ďalej. Uprostred veľkej sieňe sa zastavili. Nádych, výdych a môžeme začať!
Draco chytil Hermionu okolo pásu a druhou rukou chytil tu jej. Hermiona mu dala jednu ruku na rameno a druhou chutila tú jeho. Bol to taký zvláštny pocit, ale páčil sa jej.
Potom začala hrať pesnička A Hermiona a Draco začali tancovať. Pritom všetkom si pozerali do očí. Oboch fascinovala fabra oči toho druhého.
Dracovi ale prišli slová pesničky dosť povedomé. A to nie preto že by ju niekde počul, ale pretože mu to niečo pripomínalo. Až veľmi pripomínalo.
Chcem ťa niekam vziať, aby si vedela, že sa zaujímam
Ale je tak chladno a ja neviem kam
Priniesol som ti narcisy v peknej kytici
Ale nebudú kvitnúť tak, ako minulú jarTo mu pripomenulo minulú jar. To ešte bola vojna. Nemohol jej priniesť narcisy v kytici. Vtedy ju chcel niekam vziať, ochrániť ju, ale bolo mu jasné, že by to nešlo. Všetko bolo vtedy komplikované.
A chcem ťa pobozkať, aby si sa cítila dobre
Mám už dosť držania sa môjho smeru
Chcem plakať a chcem milovať
Ale všetky moje slzy sa vyčerpaliDraco sa pozrel Grangerovej do očí. Ona si však uvedomila, že táto pieseň mu až moc pripomína jeho. A práve preto chcela počúvať. Nemuselo byť všetko pravda, ale aspoň niečo by sa dozvedela z jeho pohľadu pri niektorých slovách pesničky.
Na inej láske, inej láske
Všetky moje slzy sa vyčerpali
Na inej láske, inej láske
Všetky moje slzy sa vyčerpali
Na inej láske, inej láske
Všetky moje slzy sa vyčerpaliTo bola tiež pravda. Chodil s Pasny ale aj tak stále túžil iba po nej. Plakal vždy, keď si spomenul, že je s Pansy len pretože mu rodičia s ňou dohodli svadbu, kým si do svojich dvadsiatich nikoho nenájde. Áno, vtedy Draco Malfoy plakal často. Chcel ju, nie Pansy. Aj keď mal svoju kamarátku rád, nechcel sa s ňou ženiť. Miloval totiž len ju.
A keď ti niekto ublíži, chcem sa biť
Ale moje ruky boli zlomené už toľko krát
Tak použijem môj hlas, budem tak sk*rvene hrubý
Slová vždy vyhrajú, ale ja viem, že prehrámToľko krát sa chcel biť práve za ňu. Za to, aby bola v bezpečí. Ale vždy mu pomohli skôr jeho argumenty, pretože nechcel niekomu koho mala rada ublížiť. Vedel, že vyhral, ale zároveň prehrával. Nikdy ju nemal, iba ju chránil, tak že o tom ani ona nevedela.
A spieval by som pieseň, ktorá by bola iba naša
Ale zaspieval som ich všetky inému srdcu
A chcem plakať, chcem sa naučiť milovať
Ale všetky moje slzy sa vyčerpaliChcel milovať. Chcel a aj miluje iba ju.
Na inej láske, inej láske
Všetky moje slzy sa vyčerpali
Na inej láske, inej láske
Všetky moje slzy sa vyčerpali
Na inej láske, inej láske
Všetky moje slzy sa vyčerpali"Tebe to pripomína teba však?" Opýtala sa. Draco jej ale nemôže klamať, iba prikývol.
Chcem spievať pieseň, ktorá by bola iba naša
Ale zaspieval som ich všetky inému srdcu
A chcem plakať, chcem sa zamilovať
Ale všetky moje slzy sa vyčerpaliTak toto nebola úplne pravda. Draco nikdy nepovedal Pansy že ju miluje. Nikdy to tiež tak nebolo. A to ani keď spolu chodili. Ale chcel sa zamilovať. Vždy chcel. Lásku však našiel v niekom, kto nemôže milovať jeho.
Na inej láske, inej láske
Všetky moje slzy sa vyčerpali
Na inej láske, inej láske
Všetky moje slzy sa vyčerpali
Na inej láske, inej láske
Všetky moje slzy sa vyčerpaliA pesnička skončila. Draco sa ako pravý Gentleman poklonil a pobozkal jej ruku.
"Ďakujem za tanec, Slečna Grangerová." Povedal, zdvihol zrak a usmial sa na ňu. Bola taká dokonalá!
"Bolo mi cťou, Pán Malfoy." Vrátila mu Hermiona s úsmevom.
YOU ARE READING
Stačil jediný pohľad |Dramione| ✓
FanfictionŠtudenti, okolo ktorých sa točí tento príbeh sú práve v dodatkovom ročníku. McGonagallova študentom oznámila, že sa bude konať ples. Draca si nikto nevšíma. Maximálne tak jeho fakulta. To ho ale vôbec nezaujíma. Už od štvrtého ročníka sa mu páčilo...