Hermiona a Draco urobili všetky protokoly ktoré sa robia pred súbojom a teraz stali oproti sebe a nikto žiadne kúzlo zatiaľ nepovedal.
"Confundus!" Začala nakoniec Hermiona. Draco však použil ochrane kúzlo. A vtedy si to Hermiona uvedomila. Veď on vie bezprútikovu mágiu.
"Conjuctivitus." Vrátil jej to. Hermiona ale kúzlo odrazila. Draco totiž nechcel na ňu používať bezprútikovu mágiu. Používal ju iba na odrážanie kúziel.
"Everte statum." Vykríkla Hermiona ale nič. Draco to znovu bez problému odrazil. Usmial sa na ňu.
"Expelliarmus." To Hermiona nečakala a vyletel jej prútik k zemi. Teraz bol Draco vo výhode.
Hermiona si chcela zájsť pre svoj prútik ale zasiahlo ju ďalšie kúzlo.
"Immobulus." A Hermiona zostala stáť. Nemohla sa chýbať. Bolo jasné, že Draco vyhral. Hermiona totiž nemohla vôbec nič robiť.
"No ako vidím, bývalý smrtožrút je mocnejší ako slávna Hermiona Grangerová." Ozval sa profesor Billish a zrušil kúzlo.
Draco si sadol naspäť na stoličku. Hermiona si zobrala svoj prútik zo zeme a šla tiež. Venovala ale ešte Dracovi naštvaný pohľad.
"Päťdesiat bodov pre slizolin." Povedal ešte profesor a všetci zo slizolinu začali tlieskať. Chrablomiľský, teda okrem Hermiony mumlali niečo vo zmysle: ,,To není fér."
Hermiona ale vedela že to ju Draco ešte šetril. Mohol používať bezprútikovu mágiu a už by dopadla horšie.
Po hodine šla Hermiona na astronomickú vežu. Mala pätnásť minút kým jej začnú dejiny mágie s Binnsom.
Hermiona si ani neuvedomila že za ňou stojí blonďatý slizolinský princ.
"Nechcel som ťa najprv poraziť, ale nedala si mi na výber." Hermiona sa zase zľakla. Asi tak ako vtedy v knižnici. Pozrela sa za seba a Draco sa na ňu usmieval.
Bolo toho veľa na čo sa ho chcela opýtať, ale zároveň vôbec nič nechápala takže sa zmohla iba na poznámku na jeho účet.
"Pretože keby si ma nechal vyhrať, pokazilo by to tvoju povesť a tvoje ego by kleslo na dno."
Draco sa zo srdca zasmial. "Prepáč... Ale o to... Vôbec nešlo." Hovoril Draco pri tom ako sa smial.
Hermiona sa na neho zamračila a Draco sa prestal smiať. "Tak o čo potom šlo?" Draco sa postavil vedľa nej a oprel sa o zábradlie. Chvíľu bol ticho, rozmýšľal a pozeral sa na obzor.
"Ja som s tebou nechcel bojovať vôbec." Povedal nakoniec.
Hermiona sa usmiala. "Aspoň viem, že ani ja už nechcem bojovať proti tebe." Draco sa tomu tiež usmial ale stále sa pozeral na pozemky Rokfortu.
Draco bol zase pohltený svojimi myšlienkami. Myslel na to, prečo sa ho Grangerova nechce opýtať prečo to urobil alebo prečo si ju zastal. Myslel si, že sa ho to bude chcieť opýtať. Ale úprimne? Bol rád za to, že sa ho na to nepýta.
"Inak Malfoy." Prerušil ho jej hlas. "Nabudúce sa radšej do môjho rozhovoru s Ronom nepleť."
Draco sa na ňu pozrel. "Nemohol som to počúvať. Hlavne keď to znelo, ako keby si o tebe myslel, že si nejaká štetka." Zamračil sa na ňu.
"Vyriešila by som to aj sama."
Draco od nej zase odvrátil pohľad. "Nehovorila si že ti povedal že ťa strašne miluje?"
Hermiona sa zamračila na pozemky školy. "Ako vidím, boli to iba kecy."
"On totiž z tej jeho huby nič iné ako kecy, alebo nezmysly nevie vypustiť." A bol tu znovu. Ten náhly nával hnevu. Dokázal sa naštvať tak rýchlo a kôli takým hlúpostiam, že to nebolo ani možné, ale taký on už proste je.
"A to vieš ako?" Prerušila ho zase Hermiona. Chvíľu rozmýšľal čo tým myslí, ale potom si spomenul kde skončil.
"Dnes som toho počul viac než dosť." Bolo jediné čo povedal. Nechcel sa tým zaoberať. Vedel však, že by mal čo najrýchlejšie odísť. Ak by sa zopakovalo to, čo sa stalo na tej hliadke, už by s tým nevedel prestať.
"Čo konkrétne z toho, čo si dnes počul, boli podľa teba kecy?"
"Všetko." Pokrčil ramenami. "Mal by som už ísť." Chcel odísť.
Hermiona ho ale chytila za ruku. Draco sa k nej ale neotočil iba tam zostal stáť. Jej dotyk. Jeho slabina. Ona celá bola jeho slabina.
"Neviem čo za hru to tu hráš, ale chcem vysvetlenie." Skôr zašepkala. Vedel že sa ho na to bude pýtať, ale nemohol si pomôcť a musel sa k nej prihovoriť.
Draco tam stal ako stĺp, ale nič nepovedal. Hermiona mu pustila ruku a Draco šiel na elixíry.
YOU ARE READING
Stačil jediný pohľad |Dramione| ✓
FanfictionŠtudenti, okolo ktorých sa točí tento príbeh sú práve v dodatkovom ročníku. McGonagallova študentom oznámila, že sa bude konať ples. Draca si nikto nevšíma. Maximálne tak jeho fakulta. To ho ale vôbec nezaujíma. Už od štvrtého ročníka sa mu páčilo...