rozdział ósmy
dziewczyna
Przełamanie rutyny może zniszczyć komuś życie, a teraz moim przełamaniem rutyny było zostanie niszczycielką związków.
– Dallas, poczekaj! – Usłyszałam za sobą cichy głos, dlatego odwróciłam głowę w stronę trzech osób podążających za Ginny. Jedna z nich była mi tak znajoma...
W końcu udało im się mnie dogonić, a zestresowana Ginny wzięła głęboki oddech.
– Mama powiedziała, że późno wróci.
– To tyle? Myślałam, że chodzi o coś poważnego. – Przewróciłam oczami, zerkając w stronę chłopaka.
– Moja mama wkurza się, że skłamałyśmy – dodała Maxine i przeczesała dłonią swoje długie, brązowe włosy.
– Moja mama miała to gdzieś – odparłam.
– Georgia jest super. Ach, tak. Padma, poznaj Dallas. Dallas, poznaj Padmę.
Jestem okropna.
Uśmiechała się do mnie. Co niby miałam powiedzieć? Pieprzyłam się z twoim chłopakiem, zaprzyjaźnijmy się?
Dziewczyna złapała oddech.
– Hej, masz zajebistą sukienkę.
Spuściłam głowę, a mój wzrok padł na ich splecione dłonie. Auć, poczucie winy.
– Dziękuję. Podoba mi się twoje... – Padma na chwilę zamilkła. – Wszystko.
Ginny wodziła między nami wzrokiem, podczas gdy na skubałam skórki przy paznokciach.
– Dziękuję. Ginny, zadzwoń do mnie, jeśli nie będziesz wracała do domu. Nie mogę się spóźnić na lekcje.
– Nie idź, lubię spędzać z tobą czas – jęknęła Maxine.
Marcus przez ten czas ani na chwilę nie oderwał ode mnie spojrzenia.
– Okej.
Może i Maxine była irytująca, ale ciężko było jej odmówić.
– Mam taki szlaban, że musiałam błagać, by pozwoliła mi dzisiaj pójść na przesłuchania.
– A jak często okłamujesz swoją mamę? – zapytałam.
Szliśmy całą grupą, a ja znajdowałam się pomiędzy parą, przez co było jeszcze bardziej niezręcznie.
– A jeśli nie pozwoli mi pójść na nocowanie drugoklasistów?
– Co to nocowanie drugoklasistów? – wtrąciła moja siostra.
Nagle Marcus pociągnął Padmę wzdłuż korytarza, najwidoczniej chcąc się od nas oddalić.
CZYTASZ
SECRETS ━ MARCUS BAKER
FanfictionO. secrets ❝ pocałuj mnie w dupę, jeśli tak bardzo się tym przejmujesz! ❞ Dallas dorasta w niedogadującej się rodzinie. kiedy poznaje Marcusa, uświadami...