iii. szkoła

848 43 1
                                    


rozdział trzeci
dziwak


Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



                Stalkerka? Nie bądźcie śmieszni, nie jestem żadną stalkerką. Po prostu jestem dość ciekawską nastolatką, która chce dowiedzieć się, kim jest ten przystojniak, z którym dzisiaj rozmawiałam. Siedziałam przy wyspie kuchennej, jedząc ciasto dostane dzień wcześniej od mamy.

Jedną ręką jadłam, a drugą przewijałam posty na Instagramie. Maxine na pewno będzie miała w obserwowanych kogoś o imieniu Marcus.

– Dallas, idziesz? – zawołała Ginny, dołączając do mnie w kuchni.

– Tak, tylko włożę buty. Hej, znasz kogoś, kto nazywa się Marcus?

– Taki wysoki, ciemne włosy? – wtrąciła Maxine, podnosząc dłoń ponad swoją głowę.

– Dokładnie.

Dziewczyna zakryła twarz dłońmi i głośno jęknęła.

– Nie zwracaj na niego uwagi. To mój idiotyczny brat bliźniak – wytłumaczyła Max. – Ach, zapomniałabym. Jeden z moich przyjaciół kazał mi się dowiedzieć, czy masz chłopaka.

– Który? – zapytałam z uniesionymi brwiami.

– Brodie. Siedział obok siebie.

Chyba nie pamiętałam żadnego Brodiego.

– Kto? – mruknęłam, nie przestając jeść ciasta.

– Niebieskie oczy, mniej więcej takiego wzrostu. – Maxine ponownie wyciągnęła rękę.

– Nie mam pojęcia, o kim mówisz, ale nie mam chłopaka.

– Możemy już iść? – burknęła moja siostra.

Szybko nacisnęłam przycisk „Obserwuj". Po tym, jak włożyłam buty, zaczęłam iść w stronę drzwi.

– Nie bierzesz plecaka? – zawołała za mną nowa koleżanka.

– Nie posiadam plecaka, a poza tym już odrobiłam lekcje.

– Czemu nie nosisz plecaków?

– Są brzydkie. Brzydki plecak niszczy ładne ubrania. – Wzruszyłam ramionami.

– Jest takiego zdania od czasów przedszkola. Szkoda, że nie widziałaś, jak wszędzie nosiła torebkę.

– Hej, mówiłaś, że podoba ci się moja torebka z Barbie!

– Kłamałam, była brzydka.

Na te słowa Maxine parsknęła śmiechem.

– Okej, dziewczyny, ignorujcie mojego brata. Jest dziwny – poprosiła Max, wpuszczając nas do środka. – Mamo!

SECRETS ━ MARCUS BAKEROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz