פרק 1

1.3K 45 4
                                    

קוראים לי קימברלי,אבל כולם קוראים לי קים.אני בת 22 רזה אבל בריאה, מתאמנת ,
יש לי 3 אחים והורים תומכים
יש לי שיער שטני די חלק אבל גלי ועיניים חומות דבש אני 1.67 די נמוכה,
במיוחד בניגוד לאחים שלי שעברו את 1.80 בתיכון אני אוהבת לקרוא לטייל ולדגמן לפעמים.
אני עדינה ושקטה ו..רגע, אמרתי עדינה ושקטה? חח התכוונתי למפלצת קטנה שלא יודעת לשלוט על הפה שלה.
זה לפחות מה שכולם אומרים לי ואני מבינה אותם ,אין לי מעצורים ואני אומרת ועושה מה שבא לי
מה שהכניס אותי תמיד לצרות אבל אם יש משהו שמאפיין אותי זה שאני לא לומדת מטעויות .
אמרת לא לומדת מטעויות ותמיד עושה בלאגן אמרת קים חח...,
אז אני מניחה שהגיע הזמן לספר את זה אני בת למשפחת פשע, כן כן כנופייה, מאפייה ,אירגון, תקראו לזה איך שבא לכם זה כולל בתוכו סמים, קרבות, הימורים, מלחמות, מוות ועוד הרבה.
אני לא מעורבת במה שקורה שם
אבל אני יודעת לירות באקדח והגנה עצמית וטוב שכך כי לא פעם ניסו להרוג אותי כנקמה.
כבר די התרגלתי למצב אבל זה לא אומר שאני מרוצה ממנו .
לפחות בזכות אמא שלי המלאכית אבא שלי התחיל לפתוח עסקים חוקיים אבל הוא לא זנח את עולם הפשע אפילו לדקה ואם כן הוא לא הפקיר אותו אלא השאיר אותו בידי אחים שלי, תמיד רציתי שהם יגדלו ויהיו מחוץ לעסק הזה אבל זה כמו פנטזיה רחוקה כי חוץ ממני הם נמצאים עמוק בתוך החרא מה שנקרא .
טוב אם כבר דיברנו עליהם אני אכיר לכם אותם
האח הבכור- כריס בן 25 הוא יירש את כל הטררם כשאבא שלי ימות הוא 1.92
ואני בקושי מגיעה לו למותניים ,שיער שחור עיניים חומות על גבול השחור. כתפיים רחבות וגוף בנוי היטב המתאים למישהו שמתאמן כל יום,
הוא רוב הזמן רציני וקר חוץ ממתי שאני לידו או שהוא ליד המשפחה הוא נשוי+ילד.
אחריו יש את- ליאם בן 24 הוא הסגן של כריס והם רוב הזמן ביחד ככה שהקשר שלהם חזק ואפשר לסמוך עליהם שידאגו אחד לשני
הוא 1.90 שיער בלונדיני (אחרי שצבע אותו) עיניים שחורות וגוף מפותח מאוד בלשון המעטה הוא השקט אבל הכי אחראי מבין כל האחים והוא תמיד יודע מה להגיד לי כשאני צריכה את עזרתו
ואחריו- אור בן 23 הוא החכם במשפחה ואחראי על הכספים שלנו שיער שטני כמו שלי ועיניים חומות בהירות.
כמו כל האחים הגורילות שלי גם לו יש מבנה גוף עצום והוא 1.89 הוא מצחיק וחכם והרבה חושבים שאנחנו תאומים אבא שלי תמיד רצה לקדם אותו בגלל שהיה חכם אבל הוא העדיף להישאר איפה שהוא.
טוב עכשיו צריך להכיר לכם את ההורים שלי.
אבא שלי- ריצ'רד סמית במראו לא הייתם מזהים שמדובר במאפיונר מפחיד ששולט בחצי משיקגו ומנסה לכבוש גם את החצי השני הוא אולי קר אבל מאפיונר? לא...
אבא שלי הוא טיפוס חם רק למשפחה ורוב הזמן לא תראו אותו מחייך הוא בן 50 אבל ממש לא רואים עליו חוץ מזה ששיערו התחיל להאפיר והוא דואג לצבוע אותו כדי לתת לעובדים ולאויבים שלו תחושה שהוא לא מזדקן ושהוא בלתי מנוצח מה שדי נכון כי יש לו שושלת שתמשיך אותו.
אמא שלי- אמיליה בת 49 גם השיערות שלה האפירו היא חמה ואוהבת.
לא בדיוק האישה שחשבתם שתתחתן עם מנהל העולם התחתון אבל מסתבר שזה בדיוק מה שאבא שלי היה צריך כי אמא שלי סיפרה לי שכשלפני שהתחתנה איתו כולם פחדו ממנו פחד מוות והוא היה דיקטטור, אז חיתנו אותם די בכוח ובסוף הוא התאהב בה עד מעל הראש והשתנה לטובה וגרם לה גם להתאהב בו זה בדיוק מסוג הספרים שאני אוהבת לקרוא ואם היא לא היתה מספרת לי את זה לא הייתי מאמינה שזה לא לקוח מספר.
טוב אז אחרי שהכרתם את המשפחה שלי הגיעה הזמן שתכירו את אשתו של כריס-
מיקה בת 24 אותם לא חיתנו בכוח כמו את רוב היורשים בדורנו הם פשוט התאהבו והיא הסכימה לקבל את אורך החיים המסובך שלו יש להם ילד בן 3
שון אני שומרת עליו מלא כי היא עובדת במשרדים החוקיים של אבי אבל אין לה פרוטקציות כי היא ביקשה וגם כי היא בתפקיד גבוה שדורש ממנה הרבה כוחות וזמן והיא ידעה את זה כשהתחילה לעבוד שם וכריס לא שומר הרבה על שון כי טוב אני אתפלא אם הוא בכלל ישן בלילה .
טוב אז זאת המשפחה שלי:)

מה עם אהבה?Where stories live. Discover now