פרק 6

661 34 3
                                    

בגלל שאני נחמדה קבלו עוד פרק למרות שכבר פרסמתי השבוע אחד.
אשמח אם תצביעו ותגיבו❣

נ.מ קים
"נו..אפשר להוריד?" שאלתי את מיה,
ונגעתי במטפחת שעל עיני.
"אם תורידי אותה אני אתלוש לך את הידיים" צעקה אוליביה.
"בסדר משוגעת,רק תכוונו אותי ותזדרזו" אמרתי נאנחת.
מישהי תפסה את ידי והושיבה אותי על כורסה."ו..טה דא" צעקה מיה.
ההיינו בסלון של מיה, מסביבי היו חברות קרובות שלי,וכל הסלון היה מקושט בבולבולים קטנים.
מעל הטלוויזיה היה רשום בענק.
מסיבת רווקות.
נאנחתי והחנקתי חיוך.
"אתן לא נורמליות" אמרתי ופרצתי בצחוק. "מאיפה בכלל הבאתן את זה?" שאלתי בועטת באחד הבלונים בצורת איבר מין.
"היה די קל להשיג" אמרה מיה.
"אחותי אנחנו חוגגות הלילה" צעקה אמילי חברת ילדות שלי.
"אבל אתן יודעות שזה רק בשביל עסקים" אמרתי, ידעתי שאפשר לסמוך על כל אחת מהן אז לא הסתרתי את האמת מהן.
"זה לא משנה את זה שאת פאקינג מתחתנת" צעקה מיה והדליקה את השירים,אורות התחילו להבהב בבית.
ואני צחקקתי. "קדימה את נוטשת את החוסר מצב רוח" צעקה עוד חברה טובה והגישה לי כוסית עם משקה לא מזוהה. "מה זה?" שאלתי,
"מה זה משנה?תשתי כבר" קרא ונקשה עם כוסה בכוסי ושתתה.
משכתי בכתפי ועשיתי כמוה.
אחרי כמה סיבובים עם עוד בנות התחלתי להרגיש את ההשפעה של ההאלכוהול.
"אתם חושבות שהיא מספיק שיכורה?" לחשה אמילי. "אני לא שיכורה" צעקתי מצחקקת והתחלתי לרקוד.
מיה החליפה מבטים עם אוליביה ואז הן אמרו ביחד "נהה עוד כמה סיבובים והיא תיהיה מוכנה".
בראשי עברה המחשבה מוכנה למה?. אבל לצערי לא התעמקתי בזה מספיק.
אחרי שעות של ריקודים שתייה ובפדיחות ההפתעה הגיעה.
"גברת קימברלי" אמר השומר שתומס הצמיד לי ונכנס לבית.
"ג'וש,היית בחוץ עד עכשיו?בנות למה לא הכנסתן אותו" שאלתי בנזיפה ונמרחתי עליו. "גברת סמית" אמר ונראה כאילו לא מרגיש בנוח.
"ג'ושי כמה פעמים אני צריכה להגיד לך, אני קים, קייייים, אתה מביןןן?" שאלתי מושכת כל מילה. "כן גבר-קים" אמר.
"יופי ג'ושי,עכשיו מה רצית?" שאלתי ולקחתי עוד כוסית מידיה של מיה השיכורה כמעט כמוני.
"אני חושב שלא כדאי שתשתי עוד..לא משנה כמה בחורים אומרים שהזמנתן אותם..אממ..הם לבושים במידי שוטרים אבל הם בוודאות לא שוטרים" אמר והסמיק,דמיינו לכם בחור מגודל עם קול בס עבה מסמיק, קשה לדמיון נכון?.
אז אל תאשימו אותי שהתפקעתי מצחוק. "אוי ג'ושי אתה כזה חמוד,מה הם יהיו אם לא שוטרים?" שאלתי וכשלתי לכיוון הדלת.
"וג'ושי תישאר בפנים לא קר לך?"שאלתי.
מיה חסמה את דרכי ודחפה אותי לכיוון הספה.
"מה יש לך השוטרים מחכים" אמרתי.
"זה הפתעה" אמרה בהתרגשות ואוליביה רצה לדלת.
מיה קשרה שוב את עיני ואני נשארתי בעלטה.
"בנות השכנים התלוננו על רעש, אנחנו נאלץ לעצור אתכן,מי ראשונה?" שאל קול גברי.
"היא...היא ראשונה. זה המסיבה שלה" צעקה מיה.
"יבוגדת" סיננתי, היא הסירה את המטפחת מראשי. והנה משהו שלא חשבתי שאני אראה בחיים.
גבר שרירי במדיי שוטר התחיל להתפשט מולי,ורקד לצלילי המוזיקה.
פרצתי בצחוק, בעוד חבריו התחילו להרקיד את הבנות.
הוא ירד עם פרצופו לכיוון שפתי והיה במרחק נשימה.
"מזווית העין ראיתי את ג'וש אומר משהו לטלפון ואז הוא העיף ממני את החשפן.
"היי ג'ושי מה אתה עושה?" צעקה אוליביה והזיזה אותו אחורה.
"מצטער הוראה של הבוס" אמר והזיז אותה ממנו בעדינות.
"ממש לא הנוד הנפוח הזה לא יהרוס לי את המסיבה" אמרתי והרחקתי את ג'וש לשולי החדר.
"אם אתה רוצה להישאר פה תצטרך להיות בשקט או שתלך" אמרתי, מיה הנהנה מאחורי והפעילה את השירים שכיבו בגלל המהומה.
מיה הושיבה אותי שוב והפעם בא אלי חשפן אחר עם בקבוק וויסקי.
הוא שתה מהפיה וקירב את פיו אל פי.
שניה לפני ששפתיו נגעו בשלי הדלת נפרצה בבום וחמישה גברים מגודלים נכנסו בפנים.
"יש לכם שלוש שניות לעוף לי מהפרצוף לפני שאני תוקע לכם כדור בין העיניים" אמר תומס בקול קר,
ג'ון הוציא את אקדחו להמחשה והחשפנים לקחו את הדברים שלהם וברחו בריצה.
הבנים העבירו את מבטם על הבית ונאנחו ביאוש.
"היי בשביל מה זה היה טוב" קראתי בכעס וקמתי מתנודדת.
מיה נעמדה לידי ונתמכה בי.
"בדיוק,ג'וש יבן זונה הלשנת עלינו?" שאלה עם מבט פגוע.
"סלי-" קולו החד של תומס קטע אותי
"-אל תתנצל עשית מה שאמרתי לך".
"ומה אתה רוצה אדון הורס מסיבות?" וכשלתי אליו נועצת את אצבעי בחזהו המוצק. "קים מה את מנסה לעשות?" שאל באיפוק. "להנות קצת לפני שתכלא אותי בבית,או שתוסיף עוד חוקים,ושלא נדבר על זה שאני עומדת להתחתן עם מאפיונר מטורלל חולה שליטה,אז רציתי קצת לכייף למה להרוס כל דבר?" שאלתי והוא הרים את גבתו בשעשוע.
"מטורלל?" שאל.
"על זה נתפסת?" שאלתי והרגשתי שאני עומדת להשתגע.
"עזוב לך מפה,זה הלילה שלי אז אל תעז להרוס אותו יותר משכבר הרסת" אמרתי וחזרתי מועדת מידי פעם.
נאחזתי בג'וש ואפילו שלא אמר כלום.
מיהרתי לומר "ואתה אל תדבר איתי בכלל" הוא בא להגיד משהו אבל הנחתי את ידי על פיו. "ששש..אני לא רוצה לשמוע מילה" אמרתי בנחרצות.
הוא העיף מבט אל הבנים וגילגל את עיניו, עוזר לי לעמוד יציב ולא אומר מילה. "טוב קישטה לכו מפה" אמרה מיה מגרשת אותם, לצערה היא הסתכלה על הקיר.
איך אני יודעת שנצטער על היום מחר אבל אין מה לעשות אני מרגישה שהמחסום הקטן שהיה לי בראש השתחרר, ועכשיו אין מי שיעצור אותי מלעשות מה שבא לי,שזה אומר שטויות
"אנחנו נשארים" קבע תומס.
מיה באה להתווכח אבל אוליביה עצרה אותה ולחשה לה משהו.
"בסדר...תעשו מה שבא לכם" אמרה והפעילה את השירים.
הקשנו בכוסות ושתינו עוד כמה סבבים.
אף אחת לא טרחה להציעה לבנים משהו אז הם לקחו לבד.
הבנות התחילו להתנדף מהבית לאט לאט כנראה מפחדות מהבנים,
ככה שנשארנו רק אני אוליביה ומיה.
כיביתי את השירים וקרסתי בזעף על השולחן מול הבנים שישבו בנוח ובחנו אותי.
"למה יזונה?" שאלה אוליביה וקרסה על הרצפה. "אולי כי כמה בנים חתיכים אבל בני זונות הרסו את המסיבה" אמרתי והעברתי את מבטי עליהם.
"הם באמת חתיכים,במיוחד אתה ג'וני" אמרה מיה ונגררה אלינו עם בקבוק ביד.
לקחתי אותו ממנה ושתיתי ממנו.
מבטי נתקל בבחור שלא הכרתי.
הוא היה גדול כמעט כמו תומס,
עיניו היו ירוקות ושיערו שחור.
"ברי מי זה?" לחשתי לכיוון בראיין.
"ברי?" שאל וויל ונקרע מצחוק.
"סתום" סינן בראיין ונעץ בי מבט.
"מי הסכים לך לקרוא לי ככה" אמר בקור. "אחי היא שפוכה" אמר ג'ון בגלגול עיניים, תומס רק הסתכל על כולנו מהצד באדישות.
"מי אתה?" שאלתי מתעלמת מדבריהם.
"אני ג'ס" אמר הבחור.
ג'ס אה? נדמה לי שראיתי אותו בארוחה שהייתה עם משפחת שילבי אבל הייתי בסערת רגשות גדולה מידי כדי לייחס לו חשיבות.
"את רוצה מים-" אמר וויל אבל קטעתי אותו "-שש.." לחשתי הוא הסתכל עלי מבולבל והחליף מבטים עם הבנים.
"מיה" צעקתי מקבלת בתגובה גניחה,
"מישהו מתקשר אלי?" שאלתי מרגישה ערפול מוזר, "כן" צעקה אוליביה והניפה את ידיה באוויר.
קמתי מהשולחן אבל תחושת בחילה תקפה אותי אז כרעתי על ארבע מחכה שהיא תעבור ואז וזחלתי.
"פאק קים,קומי מהרצפה" אמר ג'ון והסיט את מבטו ממני במבוכה.
"שש.." לחשתי אחרי כמה זחילות לכיוונם מצאתי את הטלפון שלי על הרצפה לידם.
"הלו?" שאלתי אחרי ריב קטן עם הטלפון שהחליט להיות מטושטש,וזה ממש לא אשמת האלכוהול שזרם בשפע בדמי.

מה עם אהבה?Where stories live. Discover now