22.

1.2K 64 5
                                    

*Ti buzik vagytok?*
Bakugou gyilkos tekintetét a hang irányába fordította, mire Mineta ijedten bújt el Momo lába mögött.
Bakugou szóra sem méltatván a kis görcsöt körbepásztázta a termet és megállapodott a tekintete a mosolygó Urarakan.
Gondolkodás nélkül indult felé, majd mikor megállt előtte megragadta a ruháját és felhúzta a székéről.
   - Mit képzelsz ki vagy te, hogy csak úgy mások életével játszadozz?- vicsorgott rá.
   - Nem félek tőled Bakugou. És ezzel csak magad alatt vágod a fát.- mosolygott tovább a lány, mire Bakugou szemei már vérben kezdtek forogni.
   - Bakugou-kun! Engedd el!- szolt Ida.- Ezzel a viselkedéssel megint az igazgatónál fogsz kikötni.
   - Kussolj pápaszem!- kiabálta, végig Uraraka elégedett arcába nézve.
   - Szerintem is jobb lenne, ha elengednéd Bakugou.- lépett mellé Kirishima.- Uraraka provokál.
   - Szerinted én nem tudom barom!?- ordította Kirishimara nézve.- De ha nem lennél ekkora balfasz most nem lennénk ilyen helyzetben!- vicsorgott rá.
Kirishima bólintott.
   - Igazad van. Hülye voltam. Nagyon. De igyekszem jóvá tenni.- mondta, majd otthagyva Bakugout a tanári asztal felé lépkedett. Felállt rá, majd az osztály felé fordult.
   - Figyelem mindenki! Nem tudom, hogy mit mondott nektek Uraraka, de kérlek titeket ne higgyetek neki! Csak az a célja, hogy megszerezze magának Midoriyat, bármi áron. Most komolyan el tudnátok Bakugouról vagy rólam képzelni, hogy melegek vagyunk? Ugyan már!- szónokolt beleéléssel Kirishima.
Bakugou szeme tikelni kezdett ahogy figyelte, Midoriya pedig eltátotta a száját.
   - Kár a gőzért Kirishima! Mi egy hangfelvételt kaptunk, amiben te és Bakugou is nyíltan bevalljátok a dolgot!- kiáltotta Mineta Momo mögül.
Kirishima szája legörbült. Erre egyikük se számított.
   - Milyen felvétel?- kérdezte megilletődve a vörös.
Mineta előkapta a telefonját és bekapcsolta a videót.
A videóban Bakugou és Kirishima veszekedése volt hallható, mikor a szőke épp meg akarta tudni elmúltak-e már a fiú érzései.
Amikor a beszélgetésben megjelent Midoriya neve is a zöld hajú hulla sápadttá vált.
A videó befejezésekor néma csönd telepedett az osztályra.
   - Bakugou... te tényleg szereted Midoriyat? Úgy?- kérdezte Kaminari bizonytalanul.
   - Igen.- válaszolt a szőke helyett Todoroki.- Ez megmagyarázza miért esett nekem, mikor megtudta, hogy Uraraka és Midoriya egy motelben aludtak.
Midoriya az új információ hallatán döbbenten fordult Bakugou felé.
   - Ha belegondolok... nagyon sokszor voltál ideges Midoriya miatt... a kávézóban, a bulin...- gondolkodott hangosan Kaminari.
   - FOGD BE PIKACHU!- ordította el magát Bakugou.- MINDENKI NYISSA KI A KIBASZOTT FÜLÉT, MERT CSAK EGYSZER MONDOM EL! FOGLALKOZZATOK A SAJÁT NYOMORULT ÉLETETEKKEL, AHELYETT, HOGY AZ ENYÉMBEN TURKÁLNÁTOK ÉRTVE? MAGASRÓL LESZAROM, HOGY MIT GONDOLTOK RÓLAM, DE NE MERJEK OLYAT MEGHALLANI, HOGY DEKUT VAGY AKÁR AZT AZ IDIÓTA KIRISHIMAT BASZTATJÁTOK VILÁGOS?- ordította az osztály felé, majd Uraraka felé fordult, akinek még mindig fogta a ruháját.- TE PEDIG HA MÉG EGYSZER PRÓBÁLKOZNI MERSZ VALAMIVEL ELTÖRÖM AZ ÖSSZES CSONTODAT!- üvöltötte a lány arcába, majd erősen maga felé húzta, és azonnal elengedve vissza is dobta a székbe, ami a nagy erőtől eldőlt, a lány pedig oldalasan hátraesett.
Bakugou kirohanását mindenki tátott szájjal hallgatta, beleértve az ajtóban álló Aizawat is, aki sokkolva nézte végig az eseményeket.
Midoriya teljesen lefagyva nézte Bakugout. Ennyire még sosem látta kijönni a sodrából. Nem tudta mi lenne a jó döntés. Ha odamenne hozzá, és megpróbálná megnyugtatni, vagy a helyén maradna.
Kirishima Bakugou kirohanása után felhőtlen örömet érzett amiatt, hogy a szőke egy kalap alá vette Midoriyaval. Még az "idióta" jelző ellenére is. Reményt adott neki, hogy barátságuk még megmenthető.
Uraraka feltápászkodott a földről, dühösen leporolta a ruháját és ellenséges tekintettel nézett Bakugou szemébe.
   - Deku sosem lesz a tiéd!- mondta ki végítéletét.
Bakugou teljesen elvesztve az eszét felemelte egyik kezét, hogy belerobbanthasson a lány képébe, de mielőtt ezt megtehette volna, a képessége eltűnt.
Az osztály egy emberként fordult az ajtó felé, ahol Aizawa haja égnek állt, szeme vöröslött.
   - Mindenki üljön le.- szolt, mire a döbbent társaság kábultan helyett foglalt. Kivéve Bakugout.
   - Adja vissza az erőm.- vicsorgott Urarakara nézve, de Aizawanak intézve szavait.
   - Bakugou! Menj ki, és nyugodj meg.
A szőke viszont nem mozdult.
   - Majd akkor leszek nyugodt, ha ez a kurva eltakarodik a föld színéről.
Aizawa felsóhajtott.
   - Bakugou. Arra kérlek hagyd el a termet és próbálj megnyugodni.- szolt újra Aizawa, miközben abbahagyta képessége használatát.
Bakugou érezte, hogy visszatér belé az erő, de a harci kedve már nem volt olyan magas tetőfokon. Úgy gondolta igaza lehet a férfinek így az ajtó felé indult nem nézve az osztályra.
Mikor kilépett hangosan vágta be maga után az ajtót.
Aizawa felsóhajtott.
   - Nem tudom mi folyik ebben az osztályban mostanában, és nem is akarom tudni, de örülnék, ha összekapnátok magatokat.- szolt unottan, majd elkezdte az órát.
Bár az osztálynak nem a hőstörténelem maradt meg a fejében, sokkal inkább Bakugou korábbi szavai.

Légy az enyém! (BakuDeku)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora