23.

1.2K 68 4
                                    

A kollégium nappalijában ezen a napon csendesebb volt a hangulat mint általában. A nagyhangúak, mint Kaminari, vagy Mina is csak normál hangnembe beszélgetek.
Kirishima a falnál állt ugyan abban a pozícióban amiben Bakugou szokott. Vagyis karba font kézzel komolyan pásztázta a terepet.
Úgy gondolta a hangulatnak köze lehet a reggel történtekhez, de igazából őt csak kapott feladata érdekelte. Bizonyítani szeretett volna Bakugounak, hogy képes arra, amire kérte, még akkor is, ha gyerekesen túltolta a dolgot.
Miközben tekintetét járatta észrevette, hogy Kaminari, Sero és Mina pusmogva beszélgetnek miközben olykor lopva felé pillantgatnak.
Reggel óta egyikük sem kereste a vörös társaságát, amit Kirishima egyrészről megértett, másrészről elszomorította a tény, hogy a barátai ezek után máshogy állnak majd hozzá és Bakugouhoz.
Gondolataiba merülve észre sem vette, hogy Kaminari felé baktat.
   - Oi, Kirishima!- kezdte bizonytalanul.- Ő... ráérsz?
Kirishima gyorsan felé pillantott.
   - Kaminari... mi ez a visszafogottság?- mosolygott rá Kirishima, hogy feloldja barátját.
   - Csak... szóval az van, hogy egész nap azt latolgattuk a többiekkel, hogy mi is ez az egész Bakugouval és veled. Na meg Midoriyaval és Urarakaval.
   - És mire jutottatok?- kérdezte Kirishima, egy csepp ellenségességgel sem a hangjában.
   - Semmire. Nem értünk semmit. A videó viszont nem tűnt hamisítványnak...
   - Nem is volt az.- mondta komolyan Kirishima.
Egyáltalán nem akarta már titkolni a dolgot. Csak tiszta vizet akart önteni a pohárba.
Kaminari meglepődve pislogott.
   - Szóval akkor te és Bakugou...
   - Bakugou az, én biszexuális vagyok. Legalábbis minden jel szerint.
   - Értem.- hajtotta le a fejét Kaminari.
   - Mire gondolsz?- kérdezte Kirishima kissé feszülten.
   - Csak arra, ha ezt előbb tudom, akkor már én is sokkal előbb tudtam volna beszélni a problémámról.
Kirishima felvonta a szemöldökét.
   - Miről beszélsz?
   - Az igazság az, hogy nekem igazából nem is Jirou tetszik... Az csak álca volt.- vakargatta a tarkóját.
Kirishima meglepve pislogott.
   - Akkor ki?
   - A B-ből. Shinso.- vörösödött el Kaminari ahogy az említett fiúra gondolt
Kirishima szája meglepett "ó-t" formált.
   - Komolyan?
Kaminari bólintott.
   - Nem igazán tudom, hogy miért, de ha rá gondolok elpirulok. És olyan pillangók lesznek a hasamban... Meleg vagyok?- kérdezte aggódva, mire Kirishima mosolyogva elnevette magát.
   - Lehet.
   - Huh. Durva.- pislogott Kaminari.
   - Üdv a klubban.- nevetett Kirishima, de gyorsan lefagyott a mosolya, mikor meglátta, hogy Midoriya és Uraraka az egyik sarokban beszélgetnek.
   - Mi a baj?- vette észre a hangulatváltozást Kaminari, és tekintetével keresni kezdte mit néz Kirishima.
   - Mennem kell.- indult meg a beszélgető páros felé Kirishima, és közben átkozta magát, hogy nem figyelt eléggé. Remélte, hogy nem késett el.
Mikor odaért hozzájuk elkiáltotta magát.
   - Mi folyik itt?- járatta kettejük közt pillantását.
Mindketten kérdőn néztek rá.
   - Ő... csak beszélgetünk.- válaszolt Midoriya zavartan.- Valami baj van?
   - Miről beszélgettek?- nézett szúrós szemmel a lányra Kirishima. Urarakat ellenben mintha szórakoztatta volna a fiú.
   - Épp letisztázzuk a dolgokat. Uraraka-san bocsánatot kért, amiért kiteregette a dolgot és megígérte, hogy többet nem tesz hasonlót sem.- folytatta Midoriya, mire Kirishima felé perdült.
   - Nehogy bedőlj neki Midoriya!- kiáltotta, miközben két kezét a fiú vállára helyezte és komolyan a szemébe nézett.
Dekut úgy meglepte a reakció, hogy belé forrt a szó, míg Uraraka elnevette magát.
   - El sem hiszem, hogy Bakugou csicskája lettél.
Erre Kirishima lassan elengedte Midoriyat és komolyan Urarakara nézett.
   - Tévedsz. Én nem Bakugou csicskája vagyok. Hanem a barátja.
   - A barátja... Értem. Ezek szerint visszafogadott. Milyen cuki. De lehet csak azért, hogy helyette te őrködj míg távol van.- nézett ördögien Kirishimára a lány.
   - Mi... miről beszélsz Uraraka-san?- kérdezte Deku.
   - Hát nem látod Deku? Kirishima vigyáz a rendre míg Bakugou távol van. Vagyis rád, hogy még véletlenül se menjek a közeledbe. Nagyon szánalmas, hogy Bakugou ennyire nem bízik magában.
   - Sosem hittem volna, hogy ilyet mondok egy lánynak de fogd már be a pofádat.- nézett dühösen Kirishima.
   - Jaj! Fáj az igazság?- nevetett a lány.
   - Uraraka-san, kérlek hagyd abba! Amit tettél és most is teszel nagyon fáj nekem. Nem ilyennek ismertelek meg... Hihetetlennek tartom, hogy ez az igazi éned, de egyre inkább be kell látnom, hogy mégis. És szomorú vagyok, hogy elvesztettem a barátságodat. Ahogy beszéltük, mielőtt Kirishima-kun beleavatkozott volna szeretném, ha békén hagynál minket a jövőben.
Uraraka unott képpel bámult Dekura.
   - Ha ezt akarod rendben. Békén hagylak Deku. De ha, majd Bakugounak sikerül elérnie, hogy lefeküdj vele, majd eldob mint egy használt zsepit, akkor gondolj rám. És arra, hogy mennyivel jobb lett volna, ha engem választasz.- mondta komolyan a lány, majd vetett még egy utálkozó pillantást Kirishima felé és otthagyta őket.
   - Ez a...- szorította össze a fogát és ökleit Kirishima.
   - Ne vedd a szívedre amiket mondott Kirishima! Kacchan biztos, hogy nem használ ki!
   - Tudom. De akkor is... Ez a nőszemély olyanokat enged meg magának amit sosem néztem volna ki belőle. De talán most már végre eltűnik a színről.- fújt bosszúsan Kirishima.
Midoriya bólintott.
   - Igen. Viszont... Kacchan tényleg megkért, hogy figyelj rám?- kérdezte Deku kíváncsian.
Kirishima fáradtan sóhajtott, majd a tarkóját kezdte vakarni.
   - Hát... ami azt illeti nem téged, hanem Urarakat. Azt mondta tartsam távol tőled... De ne gondold, hogy nem bízik benned vagy ilyesmi!- legyezgette a kezét Kirishima, közben imádkozott, hogy ezzel a kis akciójával még véletlenül se szúrja el Bakugou és Midoriya bimbódzó románcát.
Deku elmosolyodott.
   - Ne aggódj Kirishima. Megértem Kacchan aggodalmát. Tényleg adtam rá okot. De most már tisztán látok, és Uraraka-san nem tud többé befolyásolni.
Kirishima megkönnyebbülten fújt egyet.
   - Akkor az remek.- mondta vidáman, mikor is megcsörrent a mobilja.
Előkapta és a kijelzőre nézett, ahol Bakugou neve világított.
   - Ő... bocs, de ezt fel kell vennem Midoriya.- indult el a szobája felé.
   - Kacchan az?- kérdezte Deku reménnyel telve.
Kirishima elnyomta mosolyát.
   - Igen.
   - Át... átadnád neki, hogy... ő...- kereste a szavakat Midoriya pirulva.
   - Átadom.- mosolygott szélesen Kirishima, majd gyors léptekkel a szobájába ment. Mikor magára zárta az ajtót a telefon harmadjára kezdett csörögni.
Kirishima sóhajtva nyomta be a fogadást, majd rutinosan távolabb tartotta magától a telefont.
   - MI A JÓ BÜDÖS FRANCÉRT NEM TUDOD FELVENNI EZT A SZART IDIÓTA?- ordított a telefonba Bakugou.
Kirishima megvárta míg befejezi, majd közelebb tartotta magához a készüléket.
   - Feltartottak.- mosolygott.
A telefon túlsó végéről morgást lehetett hallani.
   - Na és milyen otthon?- kérdezte Kirishima vidáman.
   - Kurva jó. A mutterom teljesen kiakadt a felfüggesztés miatt, és azzal fenyegetőzik, hogy befog a házimunkába. A faterom nem győzi nyugtatgatni. Az is mekkora egy papucs baszki. De, hogy én nem fogok nekiállni takarítani az is kurva biztos.- fortyogott Bakugou.
   - Aha, értem. Itt minden rendben.- váltott témát Kirishima gyorsan.
   - Nem próbálkozott a közelébe menni az a kurva?
   - Igazság szerint beszéltek egymással. Midoriya tisztázni akarta a dolgokat, de...
   - MIIII?
   - Na! Hagyd már, hogy végigmondjam! Most jön még csak a de.
   - Akkor kurva gyorsan mond, mert fogytán a türelmem!
   - Azt hittem az már rég elfogyott.- mondta ki véletlenül amit gondolt Kirishima.
   - NE SZÓRAKOZZ IDIÓTA!
   - Na, a lényeg, hogy közbeavatkoztam, de kiderült, hogy amúgy nem kellett volna, mert Midoriya ura volt a helyzetnek és megmondta, hogy többet nem fog Urarakaval foglalkozni. És megkérte őt is, hogy hagyjon minket békén.
   - És belement?- tért vissza normál hangsúlyába Bakugou.
   - Bele. De persze aztán elkezdte mondani, hogy Deku majd megbánja, hogy nem őt választotta stb stb.
   - Pff. Idióta picsa.
   - Az. Szóval nincs gond. Ja, és Midoriya megtudta, hogy megkértél figyeljek Urarakara, de nem zavarja.
A vonal végén egy darabig csend volt, amitől Kirishima azt hitte megszakadt a hívás.
   - Bakugou?
   - Mi van?
   - Oké, itt vagy, már azt hittem megszakadt. Szóval, a lényeg, hogy ne aggódj, minden rendben. Ó, és majd elfelejtettem! Midoriya üzeni, hogy szeret.
   - Ha most átbaszol kitekerem a nyakad...- szolt egy kis idő után Bakugou fenyegetőn.
   - Jó, igazából nem mondta ki de egyértelműen ez jött le a viselkedéséből. Szeret téged Bakugou, ez egyértelmű. Miért nem jöttök már össze?
   - Ezt Dekutól kérdezd meg.
Kirishima félmosolyt eresztett.
   - Nem, nem fogok jobban beleavatkozni a dolgotokba. Azt hiszem így is többet tettem már mint kellett volna.- nevetett.
Bakugou a vonal túlsó végén egyetértően mormogott.
   - Viszont ha nincs más, most leteszem, mert még van egy félbeszakított beszélgetésünk Kaminarival. Ó, tényleg. Képzeld bejön neki Shinso Hitoshi a B-ből.
   - Most szopatsz.
   - Nem, komolyan. De ez tök jó szerintem. Végre fel meri vállalni előttünk a dolgot, mert megtudta. De lehet ezt majd személyesen akarja elmondani, szóval tettes meglepődést.
   - Ne mond meg nekem, hogy mit csináljak.- szolt Bakugou komolyan.
   - Na, akkor én megyek.- tette volna le Kirishima, mikor Bakugou még utoljára beleszólt a készülékbe.
   - Kösz a segítséget Kirishima.
Kirishima elmosolyodott, majd elköszönt Bakugoutól és letette a telefont. Vidáman tért vissza a nappaliba ahol egy gyors terepszemlét tartott.
Midoriya az egyik sarokban Idaval és Tokoyamival beszélgetett, míg Uraraka a másikban Tsuyuval.
Kirishima elégedetten bólintott, majd megkereste a tekintetével Kaminarit és odasétált hozzá.
   - Itt vagyok, csak el kellett intéznem valamit.- mosolygott.
   - Ja, láttam, hogy Midoriyaékhoz rohantál. Beavatsz?- kérdezte Kaminari könyörgő kutyaszemekkel.
Kirishima először nem akarta, beavatni, végül megesett a szíve a fiún és  elmondta neki, hogy Bakugou tényleg szerelmes Midoriyaba és megkérte őt, hogy tartsa távol Urarakatól.
Kaminari hevesen bólogatott.
   - És Midoriya? Ő szereti Bakugout?- kérdezte olyan izgatottsággal, mintha moziban lenne. Már csak popcorn hiányzott a kezéből.
   - Hát... a jelek szerint. De erről egy szót se senkinek érted?- nézett rá komolyan Kirishima.
   - Nyugiii! Tudok én komoly is lenni ha akarok!- vigyorgott Kaminari.
 "Remélem is. Különben Bakugou mindkettőnket kinyír"

Légy az enyém! (BakuDeku)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang