30.

1.4K 62 1
                                    

                                                                18+


A kopogásra mindketten megdermedtek és az ajtó felé fordultak.
   - Ki a fasz az ilyenkor?- morogta Bakugou miközben felállt.- Húzz el!- ordította az ajtó felé.
   - Én vagyok az Bakugou!- hallatszodott Kirishima hangja.- Beszélnünk kell!
   - Nem érek rá!- kiabált ki ismét a szőke, miközben Dekura sandított.
Alig bírta megállni, hogy ne vesse rá magát nyomban.
   - De ez fontos!- nyafogott Kirishima.- Segítened kell kitalálni, hogy hozzuk össze Kaminarit Shinsoval, még a bál előtt!
Bakugou dühösen fújt, majd az ajtóhoz lépett és feltépte ügyelve rá, hogy ne lehessen tőle belátni a szobába.
Mikor Kirishima meglátta egy szál alsóban kikerekedett a szeme és meglepetten felkiáltott.
   - Ó! Már értem. Bocs, nem gondoltam, hogy Midoriya azért...- kezdte, de Bakugou tekintetét látva inkább befogta, majd újra kezdte.- Akkor a bálon találkozunk.- intett zavartan, majd gyors léptekkel elindult a szobája felé, Bakugou pedig sóhajtva becsukta az ajtót.
   - Végre már.- fordult meg, majd elindult Deku felé.
   - Kaminari-kunnak tetszik Shinso-kun?- kérdezte meglepetten Midoriya, miközben Bakugou elé ért.
   - Ne velük foglalkozz most Deku.- szólt, majd lehajolt a fiú lábai közé, hogy ott folytassa ahol abbahagyta.
   - Várj Kacchan!- kiáltott fel hirtelen Deku, mire Bakugou értetlenül nézett fel rá.
   - Miért?
Deku felült, majd felállt az ágyról és Bakugou elé lépkedett. A szőke mindezt értetlenséggel fogadta.
   - Mert... szeretném viszonozni a múltkorit.- motyogta zavartan.
Bakugou még mindig nem értve a helyzetet állt, míg Deku erőt vett magán és leültette az ágy szélére. A szőke meglepetten pislogott rá, miközben a zöld hajú letérdelt a földre.
   - Deku...
   - Kérlek... kérlek te vedd elő Kacchan. Én nem... nem merem.- motyogta még mindig lehajtott fejjel.
Arca olyan vörös volt mint egy paradicsom. Úgy érezte képtelen Bakugoura nézni.
   - Deku te...
Bakugou el sem akarta hinni, amit lát. A döbbenet és a boldogság érzése váltakozott benne, míg némán eleget téve Deku kérésének előhúzta a farkát rejtekéből.
Deku a szerszámra nézve még inkább zavarba jött, szíve hevesen vert. Igaz, hogy szeretett volna örömet szerezni Bakugounak, de elhatározását kissé gátolta a félelem.
 "Mi van, ha rosszul fogom csinálni? Ráadásul... nem akarok megfulladni!"
Deku ijedt tekintettel szemezett Bakugou hatalmas tagjával és nem bírt megmozdulni sem.
   - Nem kell megtenned, ha nem akarod Deku.- szólalt meg Bakugou lágy hangja, mire a zöld hajú erőt véve magán felnézett rá.
Bakugou tekintette komoly volt és megértő.
   - De... de szeretném! Szeretnék örömet okozni neked Kacchan. Már annyi mindent tettél értem, én pedig... viszonozni szeretném.- nézett komolyan a vörös íriszekbe Deku.
Bakugou ezeket halva akaratlanul is elpirult, szíve megdobbant.
 "Francba... Hogy lehet valaki ennyire kibaszott aranyos!"
   - Semmit sem kell viszonoznod. És semmit sem kell tenned, amit nem szeretnél.- szólt lágyan a szőke.
Komolyan gondolta amit mond, miközben egy része mégis csak az ellenkezőjében reménykedett.
Deku elgondolkozott, majd felszívva magát komolyan nézett Bakugoura.
   - Szeretlek Kacchan, az ember pedig a szeretteiért áldozatokat hozz. Kérlek, engedd meg, hogy örömet okozzak neked!
Bakugou e szavak hallatán még sosem érezte magát szerelmesebbnek. Előre nyújtva a kezét végigsimított Deku arcán, majd előrehajolt. Midoriya követve a példáját szintúgy közelebb hajolt felé, míg ajkaik el nem érték egymást. Egy lágy csók után Bakugou mosolyogva húzódott vissza.
   - Szeretlek Deku.- szólt, ezzel képletesen megadva az engedélyt a fiú számára.
Midoriya szívét melegség öntötte el, majd tekintette újra a szőke tagjára vetült és nyelt egy nagyot.
Résnyire kinyitotta a száját, majd mikor elérte Bakugou makkját szopogatni kezdte azt, mint egy nyalókát. A szőke amint megérezte a fiú ajkait halkan felnyögött, majd élvezettel figyelte a jelenetet.
Deku lassan haladt, egyrészt félt, hogy fuldokolni kezd, ha beveszi az egész testrészt, másrészt nulla tapasztalattal olyan esetlen volt, hogy félt akaratán kívül okozhat kellemetlenséget Bakugounak.
A fiú tudta, hogy Dekunak semmi tapasztalata nincs, ezért egyik kezét a fejére tette és kissé belemarkolt a hajába.
   - Hadd segítsek.- szólt lihegve, majd lassan mozgatni kezdte Deku fejét azon az ütemen ami kellemes volt a számára.
Midoriyat meglepte a dolog, és először kellemetlen is volt a számára, de mivel nem fuldoklott hagyta, hogy Bakugou diktálja a tempót. Nyelvével ide-oda szánkázott a rúdon és ráébredt, hogy ezt ő maga is élvezi. Végül már nem volt szüksége Bakugou irányítására, a szőke mégis rajta hagyta kezét a fején.
   - Ahh!- tört fel Bakugouból egy hangos nyögés, mire Midoriya még lejjebb eresztette a fejét ahol elért egy érzékeny pontot.
Bakugou az érzésre felszisszent, majd akarata ellenére erősen megszorította Deku tincseit. Midoriya azt gondolva, hogy fájdalmat okozott neki el akart válni tőle, hogy megkérdezze jól van-e, de Bakugou határozottan visszanyomta a fejét, míg a szája újra el nem nyelte a testrészt.
   - Neh... Neh hagyd abba! Nagyhon jóhl csihnálod!- nyögte átszellemülten.
Deku ezt halva megnyugodva folytatta a műveletet, míg Bakugou fel nem kiáltott.
   - El fogok menni! Deku... húzd... húzd vissza a fejed!- lihegte már a végét járva.
Midoriya egy pillanatig hezitált, majd végül úgy döntött folytatja.
   - Húzd ki! Ahh... most!- mordult a szőke, majd egy hangos nyögéssel Deku szájába élvezett.
Lihegve nézett le a zöld hajúra, aki most úgy nézett ki mint egy mókus, aki teletömte az arcát mogyoróval.
   - Nem kell lenyelned Deku. Köpd ki!- lihegte még az élmény utóhatásaként Bakugou.
Deku hezitált, míg a fehér anyag ellepte az egész száját. Hirtelen aztán mintha csak egy keserű gyógyszert kellene lenyelnie hátradöntötte a fejét és leengedte a torkán a spermát.
Bakugou döbbenten nézett rá.
   - Nem kellett volna lenyelned Deku!
   - Te is lenyelted Kacchan.- mosolygott Deku.
Bakugou elképedve nézett partnerére, majd száját félmosolyra húzta.
   - Sosem leptél meg még ennyire mint ma. De tetszik.
Deku zavartan elpirult, majd felállt és megtörölte a száját. Bakugou is követte a példáját azzal a különbséggel, hogy miközben felemelkedett az ágyról Dekut lehúzta rá és maga alá teperte.
   - Kacchan!- lepődött meg a zöld hajú.
   - Most pedig te engedd, hogy a csúcsra juttassalak.- vigyorgott rá a szőke, miközben gyorsan megszabadult az alsójától.
Deku szíve hihetetlen sebességgel vert, bár tudta mi következik. Lehunyta a szemét, miközben ajkaival a következő szavakat formálta:
   - Tégy a magadévá Kacchan.
Bakugout mint, akit szíven találtak a mondat hallatán egy pillanatra lefagyott, majd nem várva előkapta a tubus síkosított az éjjeliszekrény fiókjából. Rányomott az ujjára egy adagot, majd azonnal bedugta az egyik ujját Deku járatába, mire amaz fájdalmasan felkiáltott.
   - Az előző alkalomhoz képest most nem lesz olyan sok idő míg kitágulsz.- magyarázta Bakugou Deku eltorzult arcát nézve.
   - Nem fáj annyira mint a múltkor. Nyugodtan... nyugodtan tedd be a második ujjadat is Kacchan.- lihegte.
   - Biztos?- kérdezte Bakugou, de már készítette az ujját.
Deku csak bólintott, mire a szőke szép lassan behelyezte a másik ujját is, közben csókokkal hintette Deku testének különböző pontjait.
   - Ahh... - sóhajtott Deku, mire Bakugou csókot nyomott a szájára.
Egymásra nézve mosolyogtak, aztán Deku tekintette Bakugou mellkasára vetült, és az ő tökéletes kockáira.
Előre nyújtva az egyik kezét végigsimított Bakugou mellkasán, mire a szőke egy jóleső morgást hallatott.
Deku ezt halva elmosolyodott majd folytatta az izmos felsőtest simogatását, míg Bakugou odalent tevékenykedett.
   - Készen állok.- szólalt meg hirtelen Deku, mire Bakugou kérdés nélkül kihúzta belőle az ujjait.
   - Nem mintha nem élvezném, ha látom az arcod, de ki szeretnék próbálni egy másik pozíciót. Fordulj meg.- remegett a vágytól.
Deku nem kérdezve semmit a hasára fordult, így Bakugou szeme elé tárulhatott két csábító farpofája. Éhesen megnyalta a száját, míg a látványban gyönyörködött.
   - Állj négykézlábra!- utasította kedvesen, mire Deku kutya pózba helyezte magát.
   - Így jó lesz Kacch... Á!- kiáltott fel Deku, miközben Bakugou belé hatolt.
Miközben a szőke lassan mozogni kezdett benne Deku a takaróba kapaszkodva nyögdécselt.
   - Ahh... Kacchan ez... ahh...
Bakugou miközben hátulról dögönyözte a fiút egyik kezével előre nyúlt és megragadta Deku álló tagját.
   - Ahhhh... - nyögött hangosan Midoriya a kéjtől megrészegülve, miközben Bakugou verni kezdte hímtagját.
Deku úgy érezte kihúzták alóla a talajt, hogy már nem is a földön jár, hanem a mennyekben repül. Magában megállapította, hogy ez a mostani alkalom sokkal jobb mint az előző volt.
Bakugou a vágytól elvesztve a fejét durva tempóra kapcsolt kezével és farkával egyaránt, utóbbival tövig hatolt Dekuban.
   - Ahh! Kacchan ez túl... túl mély... ahh... gyo-gyorsabban! Gyorsabban kérlek!- követelte már az eszét vesztve miközben teste Bakugou alatt vonaglott.
Bakugou a kérésnek megfelelően még gyorsabb tempóra váltott, közben ő is lihegve nyögött.
Úgy érezte sosem élvezte még ennyire a szexet, mint most Dekuval, és ezt soha, semmire sem cserélte volna el.
Kéjesen nyögdécseltek mindketten, míg végül Deku félig hátrafordította a fejét.
   - Mindjárt elmegyek...- lihegte.
   - Én is.- válaszolt Bakugou, mikor utolsó erejével még egyet lökött Dekun, mielőtt beleélvezett. Ugyan abban a pillanatban Deku is az ágyba spriccelt, majd mindketten fáradtan dőltek le az ágyra.
   - Fantasztikus voltál!- lihegte Bakugou Deku felé fordulva.
   - De hiszen nem csináltam semmit.- lihegte Deku, mire Bakugou mosolyogva csókot nyomott az ajkára.
   - Van erőd felkelni?- kérdezte miután elhúzódott tőle, hogy a szemébe nézhessen.
Deku bólintva ült fel az ágyról majd hátra fordult.
   - Az ágy...
   - Nem érdekes.- szólt Bakugou, majd felállt.- Elviszem a mosodába.
   - De hisz én tehetek róla, hogy...- kezdett volna ellenkezésbe Deku, de Bakugou félbeszakította.
   - Ne aggódj emiatt. Ma mielőtt elmegyünk a bálra beadom a mosóba.
Deku mint, aki megvilágosodott ijedten nézett Bakugoura.
   - A BÁL! Mennyi az idő?- tekerte a fejét ide-oda, hátha talál egy időmérő eszközt.
Bakugou a falra nézve leolvasta az időt, majd Deku felé fordult.
   - Öt óra múlt.
   - Akkor már csak két óránk van elkészülni!- nézett kétségbeesetten Deku, mire Bakugou elnevette magát.
   - Két órába még egy menet is beleférne. Ne aggódj, időben ott leszünk a bálon.- nyugtatta Bakugou.
Deku megnyugodva fújta ki a levegőt és mosolyogva nézett partnerére.
   - Igazad van Kacchan. Akkor most...
   - Irány a fürdő.- vágta rá Bakugou, mire Midoriya bólintott és lassan felállt az ágyról, majd együtt indultak meg a fürdőszoba felé.


                                                             🧨🧨🧨


Kirishima a piás pultnál csövelve idegesen dobolt a lábával miközben ismét az órájára nézett.
 "Már fél nyolc, hol vannak már?!"
Felemelve a fejét a helyiség bejáratára nézett, amin épp két ismerős alak lépett be. Azonnal elindult feléjük, majd mikor már hallótávolságba ért elkiáltotta magát.
   - Végre már! Aggódtam, hogy hol vagytok! Nem igaz, hogy eddig csináltátok!?- tajtékzott Kirishima eléjük érve.
Deku zavarában a földet kezdte pásztázni, míg Bakugou egy gyilkos pillantást vetett barátja felé.
   - Nem mindegy miért késtünk? Ez egy nyomorult bál, nem egy állásinterjú idióta!- morogta a szőke.
   - Jó, igaz. Csak nem vall Midoriyara a késés, és azt hittem történt veletek valami.- mentegetőzött Kirishima.
   - Azt mondod rossz hatással vagyok rá?- vonta fel egyik szemöldökét Bakugou, mire Kirishima lemondón sóhajtott.
   - Ah. Felejtsük el, a lényeg, hogy végre itt vagytok. Beszélnünk kell!
   - Pikachuról?- kérdezte Bakugou unottan.
   - Igen! Tiszta ideg. El akarja hívni egy randira Shinsot, de fogalma sincs, hogy csinálja.
   - És miért kellek én ehhez? Adj neki tanácsot te.- fújt.
   - Veled ellentétben én nem hívtam még el egy srácot sem randizni, szóval fogalmam sincs mit kellene mondanom neki!- fújt Kirishima.
   - Én szívesen segítenék Kaminari-kunon.- mosolygott Midoriya, mire mindkét srác csodálkozva fordult felé.
   - Szuper! Ha te jössz, akkor Bakugou sem fog nemet mondani!- vigyorgott Kirishima.
   - Még egy szó és kinyírlak.- mordult Bakugou.
   - Gyertek, keressük meg Kaminarit!- ragadta meg vidáman Midoriya kezét Kirishima nem is figyelve Bakugora majd elkezdte magával húzni a tömegbe.
A szőke magában fortyogva követte őket.

Légy az enyém! (BakuDeku)Onde histórias criam vida. Descubra agora