10.

1.5K 77 5
                                    

Mikor kicsöngettek alig, hogy Aizawa kitette volna a lábát az ajtón Uraraka már Deku padja előtt állt és mosolyogva várt. Deku idegesen megfogott egy szelet sütit és beleharapott.
   - Fi-finom.- mosolygott, mire Uraraka boldogan összeillesztette az ujjait.
   - Úgy örülök! Ha szeretnéd máskor is csinálok majd neked.
Mielőtt Izuku válaszolhatott volna Mina toppant melléjük.
   - Hali! Bocsika a zavarásért, de pénteken, vagyis holnap lesz a szülinapom és rendezek egy bulit. Mivel a mi házunk nem elég nagy Momo felajánlotta az övükét. Van kedvetek jönni?- vigyorgott.
   - Persze!- mosolygott szélesen Uraraka.- Ugye Deku?- nézett le a zöld hajúra.
   - Ő... igen. Hánytól lesz?
   - Este 8-tól. És mivel Momoékról van szó ottalvós a buli, jut szoba mindenkinek!
   - Klassz!- vigyorgott Uraraka.
Ezután a lányok lányos csevegésbe kezdtek mindezt Midoriya padjánál, aki zavartan felállt és egy szó nélkül kislisszolt a mosdóba. A lányok annyira elmerültek a beszélgetésbe, hogy észre sem vették, viszont volt aki igen.
Bakugou Katsuki az egész jelenetet végignézte, és örült, hogy Mina avatkozott bele Midoriyaék eszmecseréjébe és nem neki kellett.
   - Oi, Bakugou!- lépett a padja mellé Kaminari.- Te is jössz Mina bulijába ugye?- vigyorgott.
   - Ja.- adta meg az egyszerű választ Bakugou.
   - Mikor az előző szünetben Mina kérdezte, hogy jössz-e akkor azt mondtad nem érdekel a dolog.- bukkant fel Sero Kaminari mögül.
   - Az akkor volt.- mordult Bakugou.
Kirishima helye Bakugou előtt volt, így végighallgatta a beszélgetést, és persze tudta, hogy csak is azért gondolta meg magát a szőke, mert hallotta, hogy Midoriya is menni fog. A vörös most elnyomott egy mosolyt.
   - Mi változott meg egy óra alatt?- kérdezte értetlenül Sero, ám Bakugou már nem méltatta válaszra.
   - Amúgy ti mit fogtok venni Minanak? Nekem semmi ötletem!- kezdett egy új témába Sero.
   - Én valami lányosra gondoltam. De konkrét ötletem nincs.- rázta a fejét szomorúan Kaminari.
   - Én egy plüsst veszek neki. Azt szeretik a lányok.- vont vállat Kirishima, mire Kaminari a fejére csapott.
   - Basszus de jó ötlet! Mért nem nekem jutott eszembe?- nyafogott.
   - Mert hülye vagy.- mordult Bakugou.
   - Tényleg! És te mit veszel neki Bakugou?- fordult Katsuki felé Kaminari.
Bakugou megvonta a vállát.
   - Amit először meglátok majd a boltban.
   - Nem rossz ötlet.- bólogatott Sero.- Nekem is ezt kéne csinálnom.- vette fel gondolkodós pózát.
   - Akkor már én is!- kiáltott Kaminari.- Oi, mi lenne ha...
   - Felesd el.- vágta rá Bakugou, majd szemével követni kezdte ahogy Midoriya visszaül a helyére.
Ezután belépett a terembe Aizawa mire mindenki gyorsan a helyére sietett ő pedig neki is kezdett az órának.


                                                             🧨🧨🧨


Az utolsó óra gyakorlat volt. Ahogy Midoriya épp átvette a hősruháját eszébe jutottak az előző órán történtek és akaratlanul is belepirult. Akkor Bakugouval volt párban. Akkor még félelemben és tudatlanságban élt. Ráeszmélt, hogy már nem bánná, ha ismét Bakugouval raknák össze.
Mikor mindenki átöltözött átmentek a B gyakorlópályára, ahol már All Might várt rájuk.
   - Gyerekek, ma egy nagyon érdekes feladatott fogtok végrehajtani. Mindenkinek lesz egy partnere, és úgy fogtok harcolni, hogy be lesz kötve a szemetek, aminek lényege, hogy megtapasztaljátok milyen sötét helyen harcolni, ahol az orrotokig se láttok!- kezdte All Might, mire mindenki zúgolódni kezdett.
   - De ez még nem minden! Úgy fogtok belekezdeni a harcba, hogy nem fogjátok tudni ki az ellenfeletek! Ezt pedig az előnyötökre is fordíthatjátok. - folytatta lelkesen All Might, mire az osztály még inkább felbolydult.
Midoriya nagyon izgalmasnak találta a feladatot, és kíváncsi volt vajon kivel fogják összepárosítani.
   - Itt vannak a szemkötők, mindenki vegyen fel egyet. Ha kész vagytok akkor az első párost elviszem a küzdőtérre, a többiek pedig addig itt maradnak. A végzett párosok elmehetnek az öltözőbe, hogy a kilétük titok maradjon így a később jövők se tudják kik voltak már. És ez így fog menni míg az utolsó páros nem végez. Illetve a harcotok egy felülről nyitott, zárt térben lesz, annak érdekében, hogy semmilyen zavaró tényező ne avatkozzon a harcotokba. A harc addig fog tartani míg az egyik fél már nem bír felkelni és jelez, én pedig figyelem a kamerákat és ha ezt látom eljövök és az öltözökhöz szállítalak titeket. A harcot egy pittyegő hang fogja jelezni. Mindenki érti?- kérdezte All Might.
Mindenki egyszerre rávágta, hogy "igen", majd felkötötték a szemkötőt, ezután pedig csöndben maradtak.
Bakugou miközben várt azon gondolkozott milyen ostoba és veszélyes is ez a feladat. Eszébe jutott az előző gyakorlatuk amiben Midoriyaval kellett harcolnia. Tisztán látta maga előtt Deku ijedt tekintetét mikor felette támaszkodott. Akkor majdnem lebuktatta magát. Nagyon kevés híja volt, hogy akkor ott ne csókolja meg, de szerencsére közbeszólt a csengő.
Bakugou hirtelen érezni kezdte, hogy emelkedik mire majdnem elordította magát, de rájött, hogy ez csak All Might, aki viszi a küzdőtérre.
Mikor lába újra talajt érintett meghallotta a harc kezdetét jelző hangot. És várt.
 "Először rá kell jönnöm kivel állok szemben. És nem robbanthatok, mert azzal elárulom magam"
Lassan hátrálni kezdett míg el nem érte a falat. Úgy gondolta először kivárja mit lép a másik. Ellenfele is így gondolkodhatott mert egy darabig nem érkezett támadás, majd egyszer csak megérezte, hogy valaki rálép a lábára, mire ütésre készítette az öklét és mielőtt a másik reagálhatott volna bele boxolt egyet a hasába. Ezután arra következtetett, hogy ellenfele megtántoroghatott, de nem esett el, mert nem hallatszott puffanás. Bakugou tudta, hogy ellentámadásra számíthat amit kivárt, mire azonnal érkezett is egy kemény ütés az arcába, mire megtántorgott.
 "Mikor megütöttem egy férfi izmos felsőtestét találtam el ez biztos. Most pedig ütéssel támad. Lehet taktikából mint én de... mi van ha Deku az?"- morgolódott magában mire még egy ütés talált be ezúttal a gyomrába.
Türelme fogytán volt, legszívesebben előre rohant volna és belerobbantott volna az illető képébe, de annak a lehetősége, hogy esetleg Deku az, sakkban tartotta.
Nem akart fájdalmat okozni neki, pláne, hogy most kezdenek alakulni köztük a dolgok.
Visszanyelte feltörekvő ordítását és felemelte az ökleit, készen állva egy újabb ütés kivédésére, és visszatámadására.
Ellenfele futásnak eredt, amiből arra következtetett, hogy lendületet akar adni következő ütésének. Mikor megérezte a másik öklét a hasánál kezével gyorsan odakapott, megragadta a másik kezét, és kissé kicsavarva a kezét lenyomta a földre.
 "Ha nem tud megmozdulni legalább kimondja, hogy feladom. Bár ez az idióta Deku sosem tudja mikor kell feladni."
Ellenfele rángatózni kezdett, ki akart szabadulni mire Bakugou türelme még inkább elfogyott és erősebben kezdte tartani, amitől a másik teste megfeszült, és felszisszent.
Bakugou egy pillanatra megingott. Nem akarta ezt tenni Dekuval. De fogalma sem volt mi mást tehetne, amivel feladásra kényszeríthetné.
Ellenfele hirtelen kirúgta egyik lábát mire elvesztve egyensúlyát a földre esett, majd kapott egy ütést a hátára, hogy ott is maradjon.
Bakugou dühében felállt és elordította magát.
   - Ki a fasz vagy te?- törtek elő a kezéből apró robbantások.
   - Bakugou?- kérdezte meglepetten a hang, mire Bakugou letépte magáról a szemkötőt és döbbenten nézett az előtte álló Kirishimára.
   - Hű, nem gondoltam volna, hogy te vagy! Nem robbantottál meg nem is ordítottál. Sosem hittem volna, hogy kibírod.- nevetett Kirishima, de Bakugou csak pislogni tudott.
 "Komolyan azt hittem, hogy Kirishima Deku? Hogy hihettem, hogy ő Deku? Mégis mi a fasz van velem?"
Gyorsan megrázta a fejét és komolyan nézett Kirishimára.
   - Chh.- majd elordította magát.- FELADOM!
Kirishima meglepetten pislogott.
   - De...
   - A feladat, csak addig tart míg nem ismerjük egymás kilétét. Meg amúgy is a földre küldtél az előbb.- morogta Bakugou, Kirishima szeme pedig felcsillant.
   - Úristen! Legyőztem Bakugou Katsukit! Halljátok emberek! Legyőztem...- kezdett ujjongásba.
- Még egy szó és kinyírlak.- vágott közbe Bakugou.- És ha használtam volna az erőmet egy másodperc alatt találtad volna magad a földön.- mondta, majd megjelent All Might.
Miközben az öltöző felé szállította őket Kirishima idegesítő vigyora és jókedve nem hagyott alább amitől Bakugou egyre idegesebb és idegesebb lett.


                                                          🧨🧨🧨


Midoriya amíg a várt a sorára sorra vette az osztály összes tagjának lehetséges támadási gondolatmenetét, hogy véletlenül se érje meglepetés. Mikor pedig bejutott a küzdőtérre megkezdte távol tartási taktikáját. Az ereje 3%-át használva csinált minden irányba széllökéseket, így távol tartva ellenfelét, illetve így megtudva hollétét.
Egy darabig ezt csinálta, de semmi sem történt így abbahagyta és egy új terven kezdett gondolkodni. Ezt kihasználva ellenfele a közelébe férkőzött és megérintette a vállát, mire Deku ijedtében reflexszerűen előhívta a képességét és beleütött egyet az illető gyomrába. Pár másodperccel később pedig hallotta, ahogy ellenfele belecsapódik a falba, mire elhúzta a száját és már épp kiabálni akart egy "bocsánatot" mikor feltűnt neki, hogy nem érzi a talajt.
 "Ennyi lett volna? Az illető feladta, és All Might már visz is az öltözőbe?"
   - All Might! Az ellenfelem jól van?- kérdezte, de nem kapott választ. Majd eszébe jutott, hogy akár le is veheti a szemkötőt amit meg is tett mire kikerekedett szemmel nézett le a küzdőtérre, amitől már jó magasan elrepült.
Ijedten fordult körbe de All Might sehol nem volt, majd a küzdőtérre nézett, ahol Recovery Girl épp kiszedte Urarakat a falból.
Midoriyanak egyből világossá vált mért lebeg.
   - Oi! Valaki! Itt vagyok!- hadonászott a kezeivel, mire odalent Uraraka összetette a két kezét. Deku látta, hogy mozog a szája, ezért tudta mi következik.
Zuhanni kezdett, de mielőtt a földbe csapódhatott volna All Might elkapta.
   - Midoriya fiam! Most már minden rendben.
Midoriya bólintott majd Urarakára nézett.
   - Uraraka-san én... nagyon sajnálom.
   - Semmi baj Deku... nem tudtad, hogy én vagyok.- erőltetett mosolyt az arcára a lány, majd kapott még egy puszit a nővértől, amitől teljesen helyre jött.
Ezután All Might elvitte őket az öltöző bejáratáig, majd visszaszáguldott a pályára.
Deku nagyon szégyelte magát, amiért akaratlanul is de fájdalmat okozott a lánynak.
   - Nagyon sajnálom Uraraka-san.- hajtotta le a fejét bűnbánón.
   - Ugyan Deku, semmi baj. Ne emészd magad. Jól vagyok.- mosolygott a lány.- De ha ki szeretnél engesztelni mehetnénk együtt Mina bulijába.
Midoriya széles mosolyra húzta a száját elfelejtve minden korábbi dolgot a lánnyal kapcsolatban.
   - Persze, menjünk. Az jó ha 7-re hívom a taxit a koli elé?- kérdezte Midoriya.
   - Igen, arra elkészülök.- vigyorgott a lány, majd puszit nyomott Deku arcára.
Mielőtt Midoriya lereagálhatta volna a helyzetet a lány benyitott az öltözőbe és becsukta az ajtót.
Deku a fiú öltöző felé sétálva gondolta csak végig mit is csinált az előbb.
 "Remélem, hogy nem úgy gondolja, hogy randizni fogunk... Ugye... ugye nem úgy gondolja? Hiszen csak két barát elmegy egy osztálytársuk bulijába..."
Midoriya stressz szintje, mikor benyitott a fiúöltözőbe már 60% felett volt.
Belépve az öltözőbe körbenézett és gyorsan realizálta, hogy az osztály fiúinak nagy része már itt van.
   - Midoriya-kun!- sietett felé Ida ijesztően hadonászva.- Kivel harcoltál?
Erre a kérdésre mindenki felfigyelt, valaki nyíltan, valaki pedig a szekrénye előtt állva félig Midoriya felé fordítva a fejét.
   - Hát... Uraraka-sannal.- vakargatta a tarkóját zavartan Deku, Bakugou pedig feszülten várta a folytatást.
   - És? Ki nyert?
   - Én...- halt el Midorya hangja.
   - Hogyan?- folytatta a kihallgatást Ida.
   - Hát... bele... beleütöttem a... falba.- hajtotta le a fejét szégyenében.
Bakugou a szekrénye felé fordulva elégedetten mosolygott.
 "Az a picsa is megkapja amit érdemel."
   - És hogy van?- kérdezte Ida továbbra sem hagyva békén Midoriyat.
   - Jól... Azt mondta. Recovery girl meggyógyította a sebeit.
Ida mint aki minden rejtélyre felkutatta a választ elégedetten bólintott majd megfordult és otthagyta Midoriyat.


Sziasztok! Tudom, ez nem lett valami izgalmas rész, de ígérem, a továbbiakban számíthatok izgalomra! :D 

Légy az enyém! (BakuDeku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin