Chapter 1

209 2 0
                                    

"Hurry up." I said in a cold tone.

MIRACLE UNIVERSITY. Welcome us back.

Pumunta ako sa salamin at tinignan ang sarili ko. I'm wearing black jogger pants and gray over size t-shirt. I wore black contact lenses and big thick eye glasses.

"Hurry up!" Sigaw ko sa mga kasama ko na hindi parin tapos sa pagkain. Nagsi-tayuan naman sila at sinuot ang mga black mask nila. Naka contact lenses narin sila at may mga eye glasses ang mga babae.

"Bakit ba kailangan nating mag mask? E, hindi naman tayo kilala ng lahat except sa family natin. Diba lagi naman tayong naka mask pag lalabas, kaya wag nalang tayo mag mask." Nathalie Tracy said.

SHE'S NATHALIE TRACY MORALES. Her eyes and hair color are purple. CODE NAME: TRACY.

"Tss. Sino ba kasing nag sabi sainyo na mag mask kayo?" tanong ko.

"Wala." Jhen Myrell said.

JHEN MYRELL TAN. She have blue eyes and blue hair. Sister of John Hell Tan... CODE NAME: JHEN.

"Eh bakit ka nag mask? gumagaya lang naman ako sayo 'no! Dzuh!" Nathalie said then she rolled her eyes.

"Tss. You're just stupid Nathalie. Admit it." I said with my cold tone.

She pouted. "Ang sama mo ha!" Nathalie said while pouting.

"I know." I said.

"Pwede bang umalis na tayo?" Zerello Lourence said.

ZERELLO LOURENCE MONALCO. My brother, he is one year older than me. He have red hair and red eyes. Red eyes are normal for him, but not for me. CODE NAME: ZERELLO.

"Umalis na daw tayo, sabi ni Mr. Sungit" Nang-aasar na sabi ni Heaven Shaira.

HEAVEN SHAIRA GONZALES. She have yellow eyes and yellow hair. CODE NAME: HEAVEN.

"Excited ka Bro ah? May gusto ka makita?" Azek Herson asked Zerello while smirking.

AZEK HERSON PELITON. He have brown hair and brown eyes. CODE NAME: AZEK.

"Baka may lovelife na yan!" Natatawang saad ni Jam Wilson.

JAM WILSON CORTEJO. He have ocean blue hair and ocean blue eyes. CODE NAME: JAM.

"Tigilan nyo nga ako! Sister oh, Inaaway nila ako." My brother said then he walked towards me and hugged me.

"Let go of me, you stupid gay!" I said. Then he pushed me. "Damn it! Do you wanna die?!" Inis kong tanong saka siya sinapak. Hinawakan naman nya ang pisngi nya saka sya ngumuso.

"Halakaaaa, ginalit mo!" Alice Carmella said.

ALICE CARMELLA ESTRADA. The girl who can make different kind of bombs in just two days. She have pink hair and pink eyes. CODE NAME: ALICE.

"May pa tulak-tulak pa kase." John Hell said while smirking

JOHN HELL TAN. Brother of Jhen Myrell Tan. He have green hair and green eyes. CODE NAME: HELL.

"Can we go now?" Hazel Danica and Daryhl France boredly asked.

HAZEL DANICA MARQUEDA. She can hack accounts. She have a gray hair and gray eyes. CODE NAME: DANICA.

DARYHL FRANCE LOZANO. He can trace anyones hide out. He have blonde hair and gold eyes. CODE NAME: FRANCE.

"Ang lamig nyo nanaman." Sabi ni Aaron Jaymark.

The Nerdy Girl Is A Mafia QueenTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon