✧*̥˚5.1*̥˚✧

1.2K 26 3
                                    




ERKEK ARKADAŞ OLARAK:


BAJİ KEİSUKE

•O kelimenin tam anlamıyla, seni çok seviyor.

•Yanaklarınızı dürtmeyi ve sizi her yere yanında götürmeyi sever.

• Baji de seni çok iyi tanıyor, kahve siparişine gitmen ya da en sevdiğin  yakisoba noodle mekanı gibi.

•O seninleyken şimdiye kadarki en yumuşak insan.

•Yakın temastan gerçekten hoşlanıyor ve bu yüzden her zaman kollarını sana doluyor yada seninle el ele tutuşuyor.

• Baji senin için çok endişeleniyor ve bu yüzden yeterince yemek. yediğinden ve yeterince uyuduğundan emin olmak için sana mesaj atıyor.

•Bu adam senin onun kıyafetlerini giydiğini görmeyi çok seviyor.

•Çünkü o daha uzun boylu, onun kıyafetlerini giydiğinde çok şirin olduğunu düşünüyor ve sonra sana bol geliyor.

• Ve sonra bu onun seninle alay etmesine dönüşüyor, ama aşağı geldiğinde, alay edilen genellikle o oluyor... .

•O seni çok önemsiyor ve seni şimdiye kadarki en mutlu insan yapmak istiyor!

•Sana hitap etmeyi en sevdiği takma ad ya "Tatlı" ya da "Bubs".

•Gülsen ya da sadece esnesen bile sana "tatlı" diyor

•Herhangi bir çete kavgasına katılırsanız, ne olursa olsun sizi koruyacaktır.

• Ama genellikle bariz sebeplerden dolayı gitmenden hoşlanmaz, bu yüzden eğer yaralanırsa yaralarını temizlemeye yardım edersin.

•Ve seni ilk kez toman ile tanıştırdığında, herkes sana aşık oldu ve Hepsi sizin ilişkinize çok destek oldular. Bu yüzden Baji arkadaşlarıyla iyi geçindiğini görmekten hoşlanıyor ve sana yürekten bakan gözlerle bakıyor.

•Baji seninleyken sadece yumuşak bir oyuncak ayıdır ve seni ne olursa olsun sevecektir :)



RYUGUUJİ KEN

• Her zaman seninle ilgilendi, düşman çetesinden kimse sana ulaşmasın ow diye ilişkinizide çok iyi sakladı. • İlişkinizi sadece Manjiro ve Takemichi bilirdi.

• Ken bazen kavga ettiğinizde sesini yükseltiyor bundan nefret etsede sana asla hakaret etmez.

•En saçma fotoğrafları birlikte çekiyorsun.

•Zorunlu bisiklet randevuları. Seni her zaman kimsenin rahatsız etmediği sesiz ve gizli yerlere götürür.

• Kimse onu senin gibi gürdürmez ve Manjiro onunla dalga geçer.

•Seni her zaman eve götürür, ne olursa olsun, bunu yapmak için her zaman zaman ayırır çünkü güvende olduğunu bilmesi gerekir.

•Her zaman sormanıza gerek kalmadan size paltosunu ödünç verir, çünkü sizi onun kıyafetleri arasında görmekten hoşlanır, çünkü onun için bu onun olduğunu göstermek demektir.

•Her zaman saçını örmeni ister.

•İkiniz okula her zaman birlikte gidiyorsunuz bu yüzden yolda size yiyecek bir şeyler alıyor ve her zaman sırt çantanızı o taşıyor.

•Sen ve Mikey çok iyi anlaşıyorsunuz

•Çoğu zaman başlatmasada her türlü sevgiyi kabul edecektir.

•Sen ona sarılırsın, o sana sarılır. Sen ona yaslanırsın, o seni sıcak ve rahat tutmak için kolunu sana sarar.

Tokyo Revengers Etki-Tepki KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin