✧*̥˚6 *̥˚✧

1K 20 2
                                    


ERKEK ARKADAŞ OLARAK 2

ERKEK ARKADAŞ OLARAK 2

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


BAJİ KEİSUKE

 -Her zaman ekstra saç bağları vardır Tüm tavsiyelerini ya annesinden ya da Chifuyu ile shoujo mangalarından alır rafından

- KESİNLİKLE seninle olmaktan gurur duyuyor, elini tutacak ve yüzünde aş şimdiye kadarki en büyük dişlek sırıtış olacak. 

- Kendi yemeyi Tercih etse bile yemeğini her zaman sizinle paylaşacaktır. 

- Bir keresinde panikledi çünkü sen gelirken yemeğini çoktan bitirmişti ve seninle paylaşmak için Draken'inkini çalmaya çalıştı. 

- Annesinin şampuanını kullanıyor ve gerçekten yumuşak saçları var, saçlarıyla oynarsanız neredeyse mırıldanır.

- Ona bir şey yaparsan, felaket olsa bile onu yer ve sana asla söylemez. 

- Bu çocuk şefkati seviyor, yüzünde mutlu bir sırıtışla omuzlarınıza arkadan sarılıyor ve sizi iki yana sallıyor. 

- İlk resmi randevunuz için sizi uygun bir randevuya götürmeye çalıştım, takım elbise giyip çiçeklerle geldi. Çocuk çok rahatsız oldu ve gergin bir enkaz lütfen onu sevin

 - Doğal bir ortamda tatli jestlerde gerçekten iyi! Birinin saksısından aldığı küçük bir çiçeği kulağınızın arkasına sıkıştırır ve sırf bir kere yediğinizi gördüğü için bir şeker alır.

-İyiysen, kesinlikle bir pda'ya girecek mi, bir kol omzuna dolanacak mı ya da eli her zaman seninkiyle kenetlenecek mi, yanındaysa mutlu bir şekilde yüzünü boynuna sokacak ve üzerine oturmaktan çekinmeyecek mi? onun kucağı! 

- Öpücüklerin geldiğini bilmiyorsa, koridorda veya öğle yemeğinin ortasında, insanların çok sinirlendiği, ancak yanağını öptüğünüzde parlak pembe olacağı gibi, öpüşmekten çekinir.. Donduktan sonra oynamaya çalışır ama herkesin alay etmesi onu on kat geri getirir. 

- Seninle tamamen övünecek. Ne kadar iyi olduğun ve ne kadar harika olduğun ve onun ne kadar iyi olduğu ve olmadığı hakkında ve ne yaptığının farkına varmadan, seni düşünmeye kapılmadan önce birkaç daha samimi ve özlü yoruma yol açacak. 

- Uzun boylu her zaman başını belaya sokacak ama eğer bir tekme alırsan ya da belki onu daha iyi öpersen hiçbir şeyi kırmaz

***


görüşmek üzere!

Tokyo Revengers Etki-Tepki KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin