Yükselen CennetHaitani Ran x Okuyucu
Rindou Haitani x Okuyucu
Shuji Hanma x Okuyucu
Uyarılar: endişe, kürtajdan bahseder.okuyucunun onun yüzünden bebeğini kaybetmesi gerektiğini anlamadan önce Hanma'nın bölümünü yazdım, bu yüzden biraz farklı olacak.
Haitani Ran
Aptalca bir hata, aptalca bir hesap hatası yüzünden Ran, hamile karısının kendisine ulaşmanın bir yolu olarak polis tarafından yakalandığını öğrendi. Herkesin üyelerden herhangi birini veya en azından onlara yakın birini almak için dışarı çıktığı bir sır değildi. Haitani Ran'ın karısını yakaladıklarında ikramiyeyi vurdular.
"Sadece işbirliği yapmalısın ve seni suç ortağı olarak suçlamayacağız."
"Beni buradan çıkaracak ve hepiniz öleceksiniz."
Karnına güçlü bir tekme indi. Polislerden biri saçını geri çekti ve doğrudan gözlerinin içine bakmanı sağladı.
"Gerçekten seni umursadığını mı düşünüyorsun? Konuşmaya başla yoksa onun kadar öleceksin." başka bir tekme.
İkinci vuruştan sonra konuşmaya başlamalıydın. Doğmamış bebeğinizin hayatı her şeyden daha önemli olmalı ama bunu yapamadınız. Kocana ve bu yolda edindiğin arkadaşlarına ihanet edemezsin. Polislere bir şey söylersen sana ne olacağını Tanrı bilir. Ama vuruşların güçlenmesi ve görüşün bulanıklaşmaya başlamasıyla, kocana ne olduğunu söyleyemeden öleceğinden emindin.
Neyse ki beyaz bir odada uyandın, ışık gözlerini acıttı. Daha sen bulunduğun yerde işlemeyi bitirmeden Ran birini arıyor.
"Ran..." onu aramaya çalışırsın.
"Burdayım bebeğim. Seni daha erken alamadığım için üzgünüm."
"Bebek nasıl?"
Ran'ın yüzü görünür şekilde düşüyor. İç çekip sana bakmadan önce ağzını iki kez açıp kapatıyor.
"Bebek başaramadı. Seni çok sert tekmelediler ve doktorun yapabileceği bir şey yok."
Kollarınız içgüdüsel olarak karnınızı sarıyor, bebeğinizin artık orada olmadığına inanamıyordunuz. Ran'ın eli seninkinin üzerinde duruyor ve alnını öpüyor. Ran, bunu yapanın öldüğünü ve artık seni incitemeyeceğine dair sana söz verirken onun kollarında ağlarsın. Senin için orada olduğunu ve asla yanından ayrılmayacağını söylüyor.
Verdiği sözleri tutar. Ran, olaya karışan her polisin öldürülmesini sağladı ve hatta seninle birlikte olabilmek için birkaç gün izin almak için Mikey'e karşı çıktı. Olanlar için seni asla suçlamadı, hatta bazen onlara bildiğin her şeyi anlatmış olmanı diledi. Her halükarda hayatta olduğun için şükretti.
Rindou Haitani
Tartışmanın neden başladığını hatırlamıyorsun. Belki de lavaboda biriken kirli bulaşıklar ya da gece geç saatlerde gelenler. Her ne olduysa, Rindou'nun yüzüne karşı ne kadar işe yaramaz olduğun hakkında bağırmasına neden oldu. Ama onu kastetmediğine emindin. Rindou sadece stresliydi, kardeşi ve Sanzu onu her zamankinden daha fazla rahatsız ediyorlardı ve hamile karısının sabahın dördünde dondurma istemek için onu uyandırması kesinlikle yardımcı olmuyordu.
Yine de acıyor. O kadar acıyor ki, dolaptan bir çanta çıkardınız, içine birkaç kıyafet attınız ve evden çıkmaya hazırlandınız.
"KAÇIŞMAYI DURDURUN." Rindou çığlık attı, ortak odanızın dışında sizi takip etti.
"Beni rahat bırak Haitani." hızınızı artırıyorsunuz.
Sonra ne olduğunu bilmiyorsun. Belki bir şeye takıldınız, belki kendi ayaklarınızın üzerine düştünüz ama vücudunuzun düştüğünü fark ettiğinizde hiçbir şey tutamadınız. Ne yazık ki merdivenler tam önünüzdeydi ve siz merdivenlerden düşmeden Rindou sizi yakalayamadı. Acıyı hissetmeden önce kanı gördün. Ve bayılmadan önce Rindou'nun çığlık attığını ve kaçtığını gördün.
Belki de bebek sahibi olmak böyle bir şey değildi. Belli ki bu dünyaya bir çocuk getirmeden önce sen ve Rindou üzerinde çalışacağınız çok şey vardı. Daha sonra bir çocukla evliliğini düzeltmeye çalıştığını ve bunun iyi bitmeyeceğini anladın.
Yine de, hemşire çocuğunuzu kaybettiğinizi söylediğinde Rindou'yla birbirinizin kollarında ağlamıştınız. Kendini suçladı ve günler, haftalar, aylar geçtikçe kendini suçlamayı hiç bırakmadı. Rindou, ondan daha iyisini hak ettiğini söyleyerek defalarca seni bırakmaya çalıştı. Ama sen kaldın ve o daha minnettar olamazdı.
Shuji Hanma
Hanma ile ilişkiniz hiçbir zaman mükemmel olmadı. Ne münasebet. Sürekli kavga ettin ve ayrılmakla tehdit ettin. Hanma'nın günlerce, hatta haftalarca ayrılacağı günler vardı.
Hamile olduğunu öğrendiğinde her şey birdenbire yok oldu. Hanma artık sesini yükseltmiyor, herhangi bir stresli durumu önlemek için her şeyi yapıyordu. O çocuğu her şeyden çok seviyordu, daha iki aylık hamile olmanıza rağmen geceleri başını dizinize yaslayarak karnınızla konuşarak geçirdi.
Bunun da ötesinde, Hanma sağlıklı olduğunuzdan ve her şeyin yolunda gittiğinden emin oldu. Her 2 haftada bir doktorun gelip sizi kontrol etmesini sağladı, her zaman doktorun önereceği sağlıklı yiyecekler pişirdi ve hiçbir şey yapmanıza izin vermedi. Hanma sizin rahat olmanızı sağlamaya kararlıydı. Hiçbir şey ters gidemezdi.
Kan kırmızısı beyaz ipek çarşaflarla uyanman dışında. Hanma'yı çabucak uyandırdın, gözyaşları yüzünden düştün, görüşün bulanıktı. Hanma, gözleri ağlayan figürünüzden altınızdaki çarşaflara kaymadan önce bir an için kafası karışmış görünüyor. Hemen kalkar, çabucak giyinir ve sizi arabaya götürmek için yukarı kaldırır. Araba yolculuğu sırasında, Hanma'nın eli seninkini hiç bırakmadı, küçük öpücükler koymak ve rahatlatıcı sözler fısıldamak için gelişigüzel bir şekilde dudaklarına götürdü. Yanından hiç ayrılmadı, tüm süreçte hep elini tuttu.
Ancak bebeğinizi kaybettiğiniz haberiyle eve döndüğünüzde Hanma bir daha elini tutmadı. Uzaklaştı, tartışmalar geri geldi ve her şey alt üst oldu. Bir hafta sonra ayrı odalarda uyuyordunuz. Hanma'yı asla göremeyeceğiniz bir noktaya geldi. Haberden iki hafta sonra, Hanma çantalarını topladı ve gecenin bir yarısı seni yalnız ve kırık bir halde bırakarak ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers Etki-Tepki Kitabı
Teen FictionKarakterlerin vereceği tepkiler,oneshot,headcanon fem x reader,smut, fluff ,spoiler içerir Keyifli okumalar! 🧚🏻