Ciddi şekilde yaralandığınızda
tw: kan,ciddi yaralanmalar (başlığın belirttiği gibi), ölüm ve küfürler.
okuyucu cinsiyetten bağımsızdır!karakterler:manjiro, draken, baji keisuke
Mikey
Bir çetede olmak, sık sık incindiğin anlamına geliyordu. Erkek arkadaşın seni korumak için elinden gelenin en iyisini yaptı ama kavgalarda yaralanmamak kaçınılmazdı. Bu nedenle, elbette, oldukça sık darbe aldınız, ancak bu alıştığınız bir şeydi ve sonunda bununla nasıl başa çıkacağınızı öğrendiniz. Ama bu sefer farklıydı, çok farklıydı. Öksürmeye devam ederken ağzından yanan, kıpkırmızı bir sıvı döküldü. Boğazını tuttuğun kıskaç, sen umutsuzca her türlü havayı almaya çalışırken daha da sıkılaştı, ama sadece en küçük miktarı alabildin. Nefes almaya çalışıyordun ama ciğerlerine çok az hava giriyordu ya da hiç yoktu. Çaresizce kendini bilinçli tutmaya çalışırken gözlerinde yaşlar oluşmaya başladı. Ama her an geçtikçe, sadece görüşünüzde belirmeye başlayan siyah noktaların daha da derinlerine düştünüz.Sana yardım edecek birini bulmaya çalışıyordun ama tek bulabildiğin karşı çeteden çete üyeleriydi. Etrafınızda bilinçli bir Toman üyesi bile yoktu, bu sizi daha da paniklemişti. Seni boğazının tam ortasından yumruklayan kişi uzun zaman önce kaçtı, yani yapayalnız kaldın.
Sana yardım edebilecek birini aramaya devam ettin ama yine de kimseyi bulamadın. O kadar yorgun ve güçsüzdün ki devam edemiyordun ve kaldırıma yığıldın, hâlâ umutsuzca nefes nefeseydin. Daha önce sahip olduğunuz tüm umutlar, karanlık sizi tüketmeye başlarken yavaş yavaş yok oluyordu. Geçen her an karanlığın seni daha fazla tüketmesine izin verdi. Yaranız delip geçerken kan yavaşça boynunuzdan ve göğsünüzden aşağı akıyordu. Öksürmeye başlayınca, bir kez daha öksürürken daha da fazla kan tükürdü. Rahatsız edici miktarda kan. Etrafını saran kan miktarına baktığında kalbin durdu. Hissettiğiniz panik duygusuyla nefes alma hızınız daha da arttı ve nefes almanızı daha da zorlaştırdı. Bunun böyle olduğunu biliyordun, ama yine de inanamadın. Bu gerçekten son mu olacaktı?
Soğuk kaldırımda, kanlar içinde ve zar zor baygın yatarken birden ayak sesleri duymaya başladın. Ve birçoğu. Bu insanların kim olduğundan emin değildin ama sadece seni görmelerini ve sana yardım etmelerini umabilirdin. Neyse ki sonunda gruptan güzel ve tanıdık bir ses duydunuz.
"E/H!! HOLY SHIT!!!!", Mikey senin yanına koşmadan önce bağırdı. Tanıdık kollarına çekildiğinizi hissedebiliyordunuz. Sonunda rahatlayabilirsin. Görüşünüzdeki karanlık noktalar giderek büyürken Mikey'nin sıcaklığına yaslandınız.
"KEN-CHIN AMBULANSI ÇAĞIR !!!! Aman tanrım, sen .............mavisin". Sen yukarı bakarken sonunda erkek arkadaşının yüzü göründü. Sarışının yüzünde korkmuş bir ifade vardı. Her zamanki parlak siyah gözleri endişe ve hüzünle doluydu. Size baktığında yüzünde gergin bir terin oluştuğunu görebiliyordunuz. Kaşları çatıktı ve yüzünde büyük bir kaş çatma, gözlerinin altında derin, koyu torbalar oluştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers Etki-Tepki Kitabı
Genç KurguKarakterlerin vereceği tepkiler,oneshot,headcanon fem x reader,smut, fluff ,spoiler içerir Keyifli okumalar! 🧚🏻