✧*̥˚37*̥˚✧

692 12 0
                                    




BU ADAM SİZE AŞIK | TOKYO REVENGERS

baji keisuke ve matsuno chifuyu

Tw: küfür, fluff

Gerçekleşme çok acı verici bir şekilde yavaş geldi. Baji, gözlerinde yaşlar toplanmadan ve çok yüksek sesle ağlamaya başlamadan önce bir bebeğin yavaşça göz kırpmasını izliyormuş gibi hissetti - ama sanki ağır çekimde, her şeyi daha da kötüleştiriyordu.

Baji her şeyin bittiğini görmüştü.

Sadece etrafta dolaşıyorlar, apartman kompleksinden sadece birkaç dakika uzaklıkta yakındaki bir kafede takılırken, telefonlarında geziniyor, böyle sıradan şeyler yapıyorlardı. Sonra Baji, gözlerinin kenarından Chifuyu'nun aniden ona baktığını, yavaşça gözlerini kırptığını ve kafasındaki dişlilerin döndüğünü gördü, ardından yüzünde bir korku ifadesi büyüdü ve yanaklarında kırmızı bir ton belirdi.

Baji o anda aklından ne geçtiğini biliyordu.

Ama inlememek için dudağını ısırmadan da edemiyor çünkü gerçekten?? Chifuyu az önce fark etti mi??

Chifuyu bir süredir ona farklı bakıyordu, Baji onu her kabul ettiğinde gururla parlıyordu ve bir şey yaptığında ve gizlice Baji'nin fikrini veya ifadesini istediğinde Baji'ye her zaman çok ince olmayan bir şekilde bakıyordu. Ve dürüstçe? Çok sevimli.

Sorun şu ki, Chifuyu ne yaptığının farkında bile değil. Bütün bu küçük şeyler. Chifuyu'nun Baji'yi tam olarak sadece bir arkadaş olarak görmediğine dair bu bariz işaretler, herkesin gördüğüne dair işaretler. Chifuyu'nun bunu yaptığına dair kesin bir fikri yok.

Baji sadece yas tutmak istiyor. Belki de Draken'ın dediği gibi itiraf etmeliydi. Ama sonra tekrar, Kazutora, Chifuyu'nun onu henüz duygularıyla anlaşmadığı için reddetmiş olabileceğini ve belki de Chifuyu'nun ona yaklaşmasının daha iyi olduğunu söyledi...

Pekala, çocuk, bazı mükemmel koşullar ortaya çıkmadıkça ve arkadaş olabileceği harika insanlarla sunulmadıkça, biraz münzevidir. Ne de olsa Chifuyu, can sıkıntısı ve artan kibirinden dolayı rol yapmaya ve suçlu olmaya karar verdiği noktaya kadar oldukça yalnız bir çocuktu.

Baji, onunla tanışmasaydı ve Chifuyu'yu arkadaşı olarak davet etmeseydi, çocuğun hala aptalca şeyler yapacağından, çok aptal görüneceğinden ve sadece daha büyük insanları emmeyi sevdikleri için onu takip eden insanlarla çok yalnız kalacağından emindi. onlardan daha fazla.

Ve Chifuyu daha iyisini bilmediği için onu yerdi. Bu düşünce Baji'yi kızdırır.

Bunun yerine homurdanıyor, yüzünü odasındaki masasına çarpıyor, kendi kendine gitmeye hazır. Chifuyu son zamanlarda kendi duygularını fark etti ve Baji'den cehennem gibi acı veren bir veba gibi kaçınıyor ve Baji ölüyor ve Mikey ona sadece velet olduğu için gülüyor.

Baji, Chifuyu'yu dört gündür görmemişti, başkalarına kısa bir süre gibi görünebilir, ancak tanıştıklarından beri neredeyse her anını Chifuyu ile geçiren Baji için fiziksel olarak acı verici ve bunun tekrar olmasındansa ölmeyi tercih ediyor. .

(Mitsuya biraz dramatik olduğunu söyledi...)

Lise artık katlanılabilir olmaktan daha az, çünkü Chifuyu öğle yemeği sırasında kapıyı çarpmak için orada değil, böylece üçü (Chifuyu'nun küçük kardeşiymiş gibi çok sevdiği Takemichi dahil) birlikte öğle yemeği yiyebilirler. Baji kısaca Chifuyu'nun Takemichi'yi bir yerden seçtiğinin ve onu sevdiğinin ve ona benzer bir ağabeyin yapacağı gibi değer verdiğini, yani aptal ve aptal olduğunun farkındadır.

Chifuyu ve Takemichi ile öğle yemeği her zaman huzurluydu ya da Baji'nin Takemichi ve Chifuyu'nun Baji-san ve Takemichi olduğu için taraf seçmekte zorlanmasıyla olabildiğince huzurluydu. Mikey, Takemichi'nin onlarla takıldığını ve sohbete dalıp gittiğini ve Takemichi'yi önyargılı piç gibi şımarttığını hissedene kadar. Draken, aptalca bir şey yapmadığından emin olmak için her zaman Mikey'nin arkasından gidiyor ve Mitsuya ve diğerleri ondan çok uzakta değil.

Tokyo Revengers Etki-Tepki KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin