✧*̥˚11 *̥˚✧

882 19 2
                                    

Chifuyu X Reader

Kendinizden ve kızlarınızdan başka kimseye güvenmeyin. Bu senin sloganındı ve kesinlikle arkasında durdun.

"Hariena, benim için neden bu kadar çok şey yaptığını anlamıyorum, bugün sadece benim doğum günüm ve benim için o kadar çok para harcadın ki anlamıyorum." Yeni yaptırdığın tırnaklara hayranlıkla bakarken söyledin.

"Kızım, önemli değil, erkek arkadaşım seni SEVİYOR, hatta üçlü bir yol düşünmek istedi, yani hey.. şikayet etmiyorum.." Sana gülümsedi ve kanepeye yığıldı, telefonunu karıştırdı.

"En iyi arkadaş ilişkimin arasına girmeyeceğim." Dedin ve evinin barına oturdun.

"Hey, kesinlikle sadece sikişmek olurdu." Hala seni ikna etmeye çalışarak dedi.

"İyiyim." Ona güldün ve ayağa kalktın, yanına yürüdün ve hemen yanına çöktün.

"Hey, sanırım sana söylemeyi unuttum ama bir grup arkadaşını ve eski arkadaşını şu içte ve dışta süslü, gitmek istediğini söylediğin iki katlı restorana davet ettim ve doğum günün olduğu için bedava yemek yiyorsun. " Dedi ve ayağa kalktı.

"Şimdi ne yaptın..." Ona ters ters baktın ve kanepede doğrulup şakaklarını ovuşturdun. Hariena, özellikle ilgi odağı sizseniz, büyük toplantılara gitmeyi sevmediğinizi biliyor. Hatırlayabildiğin sürece ondan nefret ettin.

"Tamam dinle, onun gibi... şey- onun gibi, uhh" Cümlesini bitirmesini bekleyerek ona sırıtarak bir surat yaptın.

"Bu sadece bir doğum günü partisi!" Dedi ışıl ışıl bir gülümsemeyle.

Gözlerini devirdin ve hemen ardından gülümsedin. Bugün aldığın kıyafet çantalarına doğru yürüdün ve onları kanepeye yerleştirdin, her şeyi dışarı attın, çeşitli elbiselere, pantolonlara, eteklere, gömleklere, iç çamaşırlarına baktın.

"Ne yapıyorsun?" Harinea yüzünde şaşkın bir ifadeyle sana sordu.

"Bir şey seçiyorum, ha." Ne giyeceğimi düşünürken söyledin. Bir süre düşündükten sonra, tüm doğru yerlerden kıvrımlarınızı tamamlayan ve saran bir elbiseye karar verdiniz.

"Saat 7'de restoranda olmamız gerekiyor, saat 6, sen git hazırlan ben sana saçına yardım edeyim, tamam mı?" dedi Harinea ve seni banyoya götürdü.

Bunun neden bu kadar önemli olduğu hakkında hiçbir fikrin yoktu ama temiz bir havlu alıp banyoya giderken kızı dinledin.

Kaslarınızı gevşetmek için kendinize ılık bir duş aldınız. Partiye vardığında kendini kaygan hissedebilmek için kelimenin tam anlamıyla her yerini traş ettin.

Kendini temizlemeyi bitirdiğinde havluyu etrafına sardın ve yatak odana gittin.

Makyajını ve saçını yaptın ve bunları tamamladıktan sonra elbiseni ve ayakkabılarını giydin, saatin 6:50 olduğunu kontrol ettin.

Modaya uygun geç, en iyi geç. Kız çantasını kaparken düşündü, en iyi arkadaşı ön kapıdan ona yaklaşıyordu.

Tokyo Revengers Etki-Tepki KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin