Teslim olmakKarakterler: Baji Keisuke (yaş - 15), Bonten- Sanzu Haruchiyo, Ran Haitani
Uyarı ⚠︎︎ : Yetişkinlere uygun içerik, küfür, hafif Baji spoiler
B A J I
Güneşli bir öğleden sonraydı, pencereler hafif bir rüzgar odaya eserek açıldı. Tavan vantilatörü en yüksek ayara ayarlandı, oda içinde serin bir esinti. Vücudun soğuk zemindeydi, karın düz tahtaya yaslanmıştı. Bir eli başınızı desteklerken diğeri kalemi ders kitabına dokundurdu.
Baji senin yanına sırtüstü uzandı, eli kitabı başının üstünde tutmakla meşgulken saçları yere yayılmıştı. Sadece boş boş sayfaya bakıyorum.
"Y/N, bunu ezberlemek için elimden geleni yapıyorum ama bu çok karmaşık~" Baji kitabı gözlerinin üstüne koyarak onu güneşin agresif ışınlarından koruyarak uzun bir inilti çıkardı.
"Haydi Kei, haftaya bir sınavımız var." diye mırıldandın, kalemini uykulu erkeğe dönerek.
Cevap alamadınız.
"Kei?" tek kaşını kaldırdın. Ellerinden birini alıp yanına koyarak, onu yavaşça salladın. Erkek arkadaşına kıkırdadın, görünüşe göre kör olana kadar bir saattir ders çalışmamıştın bile.
Sanırım bu önemli bir şey değildi, bunu çalışma tarihinizden bir mola vermek için mükemmel bir fırsat olarak değerlendirin. Kitapları hızla kapatarak okul malzemelerini yana kaydırdın. Sevgilinizi terk eden yumuşak nefesleri dinleyerek başınızı nazikçe karnına koydunuz.
Nefes alırken midesi hafifçe kalkıyor, elini kullanarak yüzünün kitabını dikkatlice kaldırdın ve kapalı gözlerini ortaya çıkardın. Görünce gülümsedin, küçük bir bebek gibi uyurken çok huzurlu görünüyordu. Erkek ne zaman uyanık olsa asla böyle görünmüyordu, daha çok ortalığı karıştırmayı bekleyen yaramaz bir kedi gibi.
"Seni çok seviyorum Baji." diye fısıldadın, parmağını yanağına sürtüyordun. Yaptığı her şey, saçınızı sizin için arkaya atmak ya da en sevdiğiniz şeker türünü hatırlamak gibi en basit şeyler olsun, midenizin patlamasına neden oldu.
"Bir gün benimle evlensen iyi olur, yoksa seni öldürürüm" diyerek kendi sözlerine kıkırdadın, burun kemerini keyifle sıkarak. Kesinlikle baş belasıydı, ama sen onu sevdin. Onunla ilgili her şeyi, hayvanları sevme ve onlara bakma biçimine, acıktığında arabaları ateşe verme biçimine bayıldım.
Bileğinizde ani bir tutuş hissettiğinizde ciyakladınız, parmakları elinizi sararak onu sıkıştırdı. Gözleri açık, üstündeki tavana bakıyor. Yüzü boştu.
"Seninle evleneceğim" sesi sertti ama samimi olduğu anlaşılıyordu.
Sözleriyle kalp atışlarınız hızlanıyor. Olay yerinden gözleri kocaman açıldı, 'Uyandı mı? Ve seni duydu mu? Sıcaklığın yüzünüze hücum ettiğini hissedebiliyordunuz, kulaklarınız utançtan neredeyse buhar üflüyordu.
"Ben- Baji, uyanıktın-" o oturduğunda kekeleyen sesin kesildi ve senin de oturmana neden oldu.
"Ciddiyim Y/N," diye gözlerinin içine baktı, sarı kürelerinde hiçbir yalan belirtisi yoktu.
"Evleneceğiz, birlikte bir petshop işleteceğiz ve bir sürü kürklü bebeğimiz olacak." diye devam etti, elleri seninkilere doğru yol buldu. Sen cevap veremeden seni kendine doğru çekti ve bir ayı kucağına aldı. Yüzü boynunuzun kıvrımına sürtünüyor.
Sözleri ağlamak istemenize neden oldu, tüm durum çok bunaltıcıydı. Dudağını ısırdın, ağlamaklı sızlanmalarını ağzından çıkarmamak için elinden gelenin en iyisini yaptın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers Etki-Tepki Kitabı
Novela JuvenilKarakterlerin vereceği tepkiler,oneshot,headcanon fem x reader,smut, fluff ,spoiler içerir Keyifli okumalar! 🧚🏻