YALNIZCA SİZ - BEKLENDİĞİNİZİ KAKUCHO'YA KAYBEDERSİNİZ! - KAKUCHO X READERBekaretini Kakucho'ya kaybetmek!
Özet: Bir akşam kendini cesur hissettikten sonra, çaresizce aşık olduğun çocukluk arkadaşın için bir hamle yapmaya karar verirsin.
UYARILAR: NSFW, bazı evcil hayvan isimleri, bir kez daha saf müstehcen
E/H: adınız
Kakucho'nun kitabının sayfalarını çevirmesini izlerken yatağına oturdun. Yatağınızın önünde yere oturdu, simsiyah saçları lamba ışığında parıldadı, çevik parmakları her bir kağıda dokundu. Sizi sık sık ziyaret eden ve size tatlı bir arkadaşlık sağlayan çocuğu düşünerek kendinizi düşüncelere dalmış buldunuz. Kakucho çok sessiz olabilse de, ona sahip olmayı ve rahat bir sessizliğin tadını çıkarmayı seviyordunuz. Onda her endişeli düşünceyi yıkayan ve her siniri sakinleştiren bir şey vardı, kaotik hayatınızın ortasında size huzur getirdi. Kakucho'yu hatırlayabildiğin zamandan beri tanıyorsun, her kalp ağrısı ve engelde onun yanında olduğunu ve o da senin için aynı. Hayatın sana verdiği her ayrılıktan, kötü testten, yaralanmadan ve diğer her sınavdan sonra o senin yanındaydı. Ve bu şekilde kendinizi bu pozisyonda buldunuz, çaresizce size bir bakış atmayan bir oğlan için özlem duydunuz. Ya da öyle düşündünüz.
O gece havada seni olduğun kadar cesur yapan bir şey vardı. Üzerinde fazla düşünmeden yatağınızdan kalkıp Kakucho'nun yanına gittiniz ve onun kucağına tırmandınız. "E-Y/N," diye mırıldandı, kitabı kucağından uzaklaştırarak. "Ne yapıyorsun?" "Sana katılacağımı düşündüm," dedin gerçekçi bir şekilde, bacaklarının arasına yerleşerek. "Okumaya devam edebilirsiniz." Kakucho, titrek bir nefes vermeden ve kitabı kucağınıza koymadan önce karaktersiz davranışınıza şok oldu, kaskatı kesildi. Okumaya devam etti, onun üzerinde ilerlemenizden sonra vücudu hala gergindi. Kafanı boynuna yasladın ve rahat etmek için kalçalarını hafifçe oynattın. Kakucho'nun elleri kitabı indirdi ve senin durmanı sağladı. "Y/N," dedi yine adını ama bu sefer biraz daha sertti. "Üzgünüm," kıkırdadın. "Sadece rahat olmaya çalışıyordum." "Hareket etmeye devam edersen okuyamam," diye içini çekti, kitabı tekrar kaldırıp yerine geri döndü.
İkinizin üzerine yine sessizlik çöktü, ama sonunda aynı yaramaz düşünceler geri döndü. Kakucho'yu telaşlandırmayı seviyordun ve kuşkusuz, ne kadar alaydan kurtulabileceğini görmek istedin. Böylece kalçalarını oynattın ve titrek bir nefes verdin. "Siktir," Kakucho'nun lanetini zar zor duyabiliyordunuz. Bu sefer kitabı bir kenara attı, kolları beline dolandı ve başı omzuna yaslandı. "Y/N ne yapmaya çalışıyorsun?" seni sorguladı. Arkanı dönmek için ondan uzaklaştın, göğsünü onunkine ve dudaklarına Kakucho'nunkinden sadece birkaç santimetre uzakta olacak şekilde ayarladın. "Ne yaptığımı sanıyorsun Cho?" alay ettin, lakabı peluş dudaklarında cennet gibi geliyordu. Kakucho boşluğu kapatmadan önce yüz hatlarını taradı, sıcak ağzı seninkini son yemeğiymiş gibi yiyip bitiriyordu. Bu gerçekten oluyor muydu? Çocukluğundaki en iyi arkadaşın şu an seninle sevişiyor muydu? Kendi kaslarınızla dolaşan ıslak kaslara odaklanırken başka bir düşünce vermediniz. Elleri nazikçe yüzünüzü kavradı ve mağaranın derinliklerine ulaşabilmesi için yüzünü eğdi. Öpücük başınızı sarmal hale getirdi, ısının vücudunuzu tükettiğini hissettiğinizde nefesiniz kelimenin tam anlamıyla sizden alındı.
Nefes nefese öpüşmeden uzaklaştın. "Siktir, Kakucho," derin bir nefes aldın. "Bana ne yaptığın hakkında hiçbir fikrin yok Y/N," gözleri sana karşı şehvetten başka bir şeyle dolmuştu, küreler seninle neler yapabileceğine dair düşüncelerle bulutlanmıştı. "Seni çok uzun zamandır istiyordum." "Öyleyse benimle ol," diye fısıldadın kulağına. Kakucho sizi hemen uyluklarınızdan kaldırdı, nazikçe yatağınıza fırlattı ve üzerinizde süzüldü. Ağzı sizi büyüledi, yumuşak eti çevik bir şekilde çenenize ve boynunuzun sütununa doğru ilerliyordu. Bacaklarının Kakucho'nun beline dolanmasına izin vererek zevkle mırıldandın. Elleri gömleğinizde gezindi, soğuk elleri hassas noktanıza sürtündüğünde bu duygu omurganızdan aşağı ürpertiler gönderdi. Kollarını kaldırmayı önermek için başının üzerine kaldırdın, gözleri seninkilere kilitlendi ve başınla onayladın. Kakucho hiç tereddüt etmeden gömleğini çıkardı, parmakları sutyenini çıkarmak için hızla çalışıyordu. Biraz çabaladı, istediğini alamayınca hayal kırıklığı içinde homurdandı. Çaresizliğine kıkırdadın ve ona yardım etmek için arkasından bir el uzattın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers Etki-Tepki Kitabı
JugendliteraturKarakterlerin vereceği tepkiler,oneshot,headcanon fem x reader,smut, fluff ,spoiler içerir Keyifli okumalar! 🧚🏻