✧*̥˚27 *̥˚✧

689 21 1
                                    




|| Kıskandıklarında ||

Karakterler: Mikey, Draken, Takemichi, Chifuyu, Kazutora, Ran, Rindou

Tür: fluff

Uyarılar: küfür

## Mikey

Utanması yok.

Biri size çok yaklaşırsa, onları tekmeler veya sizi uzaklaştırır.

Yapamıyorsa, siz ona tüm dikkatinizi (ve öpücüklerinizi) verene kadar somurtacak, muhtemelen sızlanacaktır.

Baktığınızda çocuk gibi davranıyor ama bakmadığınız anda diğer kişiye öldürücü bakışlar gönderiyor.

Sorunları kesinlikle terk etti ve onu terk etmenizden korkuyor, bu yüzden onunla konuşun, buna ihtiyacı var.

O da yapışkan olacak.

## Takemichi

Bu çocuk kendini asla yeterli hissetmiyor, bu yüzden kalbiyle fazla oynama.

Bence bunu kendine saklar ve hiçbir şey olmamış gibi gülümsemeye devam ederdi.

Ama biraz uzaklaşıyor, biraz daha az gülüyor ya da biraz uzaklaşıyor çünkü fazla düşünüyor.

Sana sarılmak istiyor ama artık emin değil.

Ona gelip iyi olup olmadığını sormalısın, eğer kısaca cevap verirse: yanağını öp.

Şefkatli olun ve onun tek kişi olduğu konusunda ona güvence verin.

## Draken

Kolay kolay kıskanacağını sanmıyorum, sana güveniyor ve sen kendini gayet iyi idare edebiliyorsun.

Ama olursa, asla göremezsiniz. gururu buna izin vermez.

Bunu bilmek için tutumunu okumalısınız ve ne zaman/fark ederseniz lütfen enerjisine uyun ve ona yaklaşın veya diğer kişiyi geri çevirin.

Bunu sonra konuş ve dalga geçme, bence yanlış anlayabilir.

## Chifuyu

Böyle hissetmesinden hoşlanmıyor ama kendini tutamıyor ama sana yakınlaşıyor.

Muhtemelen belini tut ya da gömleğini çekiştirip gitmeni istiyor.

Cidden, biri seni rahatsız ederse bu çocuk kavga çıkarır.

Diğer erkeklerle konuşup çok güldüğünde kendini güvensiz hissediyor, sanki bunu yapamıyor ve sana yeterince veriyormuş gibi.

Onunla yalnız kaldığında bu bebeği rahatlatmalısın.

Onu ne kadar sevdiğinizi söylemeden önce öpün ve daha iyi hissedecektir.

## Kazutora

Evet yaygın. Hayır pek bir şey söylemez.

Her böyle hissettiğinde sana söylerse ya da gündeme getirirse ondan sıkılacağından korkar.

Ki bunu yapmayacaksın, çünkü onun nasıl olduğunu ve sadece güvensiz olduğunu biliyorsun.

Bence mesafeli olabilir çünkü büyük bir anlaşma yaptığından emin.

Onu gerçekten kontrol etmelisin, bunun hakkında konuşmalısın ve ona onu ne kadar sevdiğini söylemelisin.

Tek yn olduğunu bilmesi gerekiyor.

## Ran

Umursamıyormuş gibi davranıyor, ama aslında biri sana asıldığı için rahatsız oluyor.

Evet, kesinlikle çok güzelsin ve insanların seni çekici bulduğunu bilmek onun egosunu okşuyor.

Ama sen de kesinlikle onunsun ve o bu tür oyunları oynamayı sevmiyor.

Bununla gelişigüzel bir şekilde ilgilenirdi, omuzlarınızı saran bir kol, dudaklarınıza küçük bir gaga ve önünüzdeki kişiye alındığınızı göstermek için bir sırıtış.

Muhtemelen daha sonra onlar hakkında "o kadar yakışıklı değillerdi ve seninle konuşmaya cesaret edemiyorlardı" gibi kötü bir yorum yapardım.

## Rindou

Fazla konuşmuyor ama kesinlikle sahiplenici.

Onunla her çıktığınızda omzunuzda veya el ele tutuşurken bir kolu var.

Yani, eğer biri seninle flört etmeye ya da çok yakınlaşmaya cüret ederse, el sallayacak.

Size gerçek bir kazanan gibi gülümseyin, ancak ikiniz genellikle sonra dışarı çıkarsınız (eğer bir kulüpte ya da başka bir şeyde olursa).

Evet, seni umursadığını görmek istesen bile dırdır edeceksin.

Her zaman elini tutar ve telafi etmek için seni öpmeden önce kulağına tatlı bir "Sen benimsin" fısıldıyor.

umarım beğenmişsinizdir

Tokyo Revengers Etki-Tepki KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin