✧*̥˚5.2 *̥˚✧

1K 20 5
                                    




ERKEK ARKADAŞ OLARAK:

CHIFUYU MATSUNO

• Chifuyu %100 erkek arkadaş hedefidir.

•O senin suç ortağın ve ruh eşin

• Gerçi siz ikiniz çıkmaya başladığınızda işler biraz garipti.Ama şimdi seninleyken kesinlikle daha rahat ve huzurlu.

•Her zaman seni her türlü zarardan koruma ihtiyacı hisseder çünkü sen onun kıymetlisisin.

• Chifuyu, gününüz hakkında konuştuğunuzda veya genel olarak konuştuğunuzda sever.

•Heyecanlandığınızda ya da mutlu olduğunuz için ayaklarınızı salladığınızda gözlerinizin nasıl parladığını görmeyi çok seviyor .

•Biraz utangaç da olabilir ama çoğu zaman seninle birliktedir sana yapışır.

•Her zaman ya bir kol beline dolanır, başını omzuna yaslar ya da daha iyisi kemer köprülerini kendine doğru çeker.

•Chifuyu seni en iyi arkadaşlarından biri ve yakın olmaktan gurur duyduğu biri olarak düşünüyor.

•Normalde kavgaya falan gitmenden biraz çekinir çünkü çoğu zaman senin için endişelenir.

•Mesela çetelerden biriyle dövüşüyordu ama seni göremiyordu bu yüzden suratına bir yumruk yiyene kadar etrafına baktı...

•Ayrıca ona dikkat etmediğin zaman somurtuyor.

•Bu yüzden "seni seviyorum" demezseniz ya da ona öpücüklerini vermezseniz çok üzülecek ve sizi kızdıracak bir şey yapıp yapmadığını merak edecek

•Chifuyu seni çok seviyor ve sana baktığında gözlerinde çok fazla sevgi olduğunu kesinlikle söyleyebilirsin.

•Seninle yapmayı en sevdiği şey, ne zaman, nerede ve ne zaman olursa olsun, en rastgele şeyler hakkında konuşup gülmek.

•Seninle birlikteyken kesinlikle daha konuşkan, çünkü onun içindeki en iyiyi ortaya çıkarıyorsun

•Chifuyu da bazen kıskanıyor.Mesela birisi size çok yaklaştığında, özellikle rakip bir çeteyse, onun arkasında olduğunuzdan emin olacak ve onun olduğunuzu göstermek için kollarını size saracaktır. •
Yani temelde Chifuyu tamamen aşık ve eğer istersen tereddüt etmeden. sana dünyayı getirecek

***

MİTSUYA TAKASHI

•Senin yanındayken çok kızarıyor.

•Siz onunla çıkmaya başlamadan önce, size nasıl "senden hoşlanıyorum" diyeceğini düşünürdü çünkü her şeyin mükemmel olmasını ister
Sonunda, toman çetesi sana itiraf ettiği için onunla gurur duyuyor çünkü senden ne kadar hoşlandığını biliyorlar.

• Mitsuya sana karşı çok koruyucu,yanındayken kendini güvende hissetmeni istiyor.

•Gelmiş geçmiş en yumuşak adam.

• Ayrıca mağazada en sevdiğiniz şeker olduğunda heyecanlandığınızda veya okul işleriyle uğraşırken olduğu gibi sizinle yakından ilgileniyor.

•Mitsuya elinden geldiğince herhangi bir şekilde veya biçimde yardımcı olacaktır

•Sana sevimli mesajlar gönderiyor.Bazen "günaydın prenses! güvende ol ve seni seviyorum<3" ya da "kendini fazla zorlama, ihtiyacın olduğunda dinlen" der. .

•5 dakika önce birbirinizi tam anlamıyla görmüş olsanız bile sizi özlüyor..

•Onunla dalga geçersen kesinlikle utanır ve pembe yanaklarını görmemen için saçlarına sarılır.

• Mitsuya sana dokunuyor olmalı, onun güvenli yeri olduğun için yanında olsa bile.Asla gerçekten sinirlenmez, kesinlikle daha soğukkanlı ve rahattır.

•Ama eğer biri seni incitirse, o zaman cehennemle yüzleşirler um evet yani .

•Onunla herhangi bir şey hakkında konuşmanı seviyor çünkü bu onu içinde mutlu hissettiriyor

•İnsanların sizi ne zaman gördüğü umrunda değil çünkü o hepinizin çift olduğunu biliyor

•O isteyebileceğin en iyi erkek arkadaş

***

KAZUTORA HANAMİYA

•Kazutora senin için çok yumuşak.

• İyi olduğundan emin olmak için her zaman seni kontrol eder.

• Senin onun yüzünden kızardığını görmeyi sevdiği için seninle dalga geçiyor.

•Bir gün seninle bir evcil hayvan yetiştirmeyi çok isterim." Tercihen bir kedidir''

•Senin sevimli fotoğraflarını çekebilmesi için kucağında uyuyakaldığın zaman onu seviyor "hayal kırıklığına uğradığında" kıkırdar.

•Senin için yapmayı en sevdiği şey seni hediyelerle şaşırtmak çünkü senin dünyayı ve daha fazlasını hak ettiğini düşünüyor

• Kazutora dürüst olmak gerekirse sana karşı çok tatlı ve kibar. Seni onun güvenli yeri olarak düşünüyor.

• Okuldaysanız, çalışmanıza yardımcı olmak için elinden geleni yapacaktir, ancak bu genellikle ikinizin de uykuya dalmasına neden olur

•Diğer erkekler sana bakarsa, ya seni kendine çeker ya da diğer kişiye bakarken kolunu beline sarar.

•Yorulduğunda yüzü omzuna yaslanır. im tarafından

• Moraliniz bozuksa Kazutora en sevdiğiniz yemekle sizi şaşırtacak. Asla kabul etmeyecek ama bu adam seninle kıyafetlerini eşleştirmeyi low seviyor. aş

•Senden uzakta olmayı sevmediği için gittiği her yere seni de getirir

•O çok yapışkan ve arkadaşlarının onu böyle görmesi umurunda bile değil.

• Kazutora seni kocaman kalbiyle çok seviyor ve seninle olmak için ne yapıyorsa bırakacak.

•Size birisi yanlış yaparas artik o birisi yok. Aşırı korumaci.

•Küpesini size takip fotoğrafınızı çeker.

•Onun bir katil olduğunu düşündüğünüz için ondan ayrılmanız dan çok korkuyor.

•Birbirinizin saçını boyarsınız.

• Size "bebeğim, uslu kiz, güzelim" gibi lakaplar takar.

•Ciddi anlamda her gün size onu hala sevip sevmediğinizi soruyor çünkü onu bırakmanızdan korkuyor.

• Küçük öpücükler. 21 .Sizinle flörtleşmeye çalışanı s-

•Canı sıkılınca sizi arayıp ne yaptığımızı soruyor. "Tatlım bi gelir misin sana bişey demem lazım..."

Tokyo Revengers Etki-Tepki KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin