✧*̥˚34 *̥˚✧

714 21 0
                                    


onları erkek arkadaşın olarak tanıtıyorsun

karakterler: keisuke baji + kazutora hanemiya + hakkai shiba + seishu inui + shinichiro sano

𝐠: fluff

𝐰: gn!reader. başka hiçbir şey


𝐊𝐄𝐈𝐒𝐔𝐊𝐄 𝐁𝐀𝐉𝐈

Baji'nin onu erkek arkadaşın olarak tanıtmana ilk tepkisi, ki o değil, kızardı. 

Bu beklenmedikti, bu yüzden başka nasıl tepki vereceğinden emin değildi. 

Biraz iyileşir iyileşmez, onunla birlikte gitme zahmetine bile girmez. hemen size geri havlar. 

"Sen neden bahsediyorsun?! Ben kimsenin erkek arkadaşı değilim". 

daha sonra baji, eğer bir randevuya çıkmak istiyorsan böyle bir numara yapmak yerine bunu söylemen gerektiği konusunda homurdandı.


𝐊𝐀𝐙𝐔𝐓𝐎𝐑𝐀 𝐇𝐀𝐍𝐄𝐌𝐈𝐘𝐀

Tora'nın tepkisi çok güzel. birdenbire flört ettiğini söylediğinde gözleri fal taşı gibi açılır. 

Burnu ve kulaklarından bahsetmiyorum bile parlak bir kırmızı tonu.

 Bir arkadaştan daha fazlası olduğunu inkar etmeye çalıştı ama düzgün bir cümle kuramayacak kadar telaşlı. 

"Sen ne- ben um". Konuştuğun kişi kazutora'nın gerçekten utangaç erkek arkadaşın olduğunu varsayıyor ve hatta tora bile bu fikri kabul etmek istiyor.


𝐇𝐀𝐊𝐊𝐀𝐈 𝐒𝐇𝐈𝐁𝐀

Bunu bu zavallı çocuğa yapmamalıydın. 

Nasıl tamamen kapanmasını beklemiyorsun? hakkai'den sadece bir arkadaşın değil de erkek arkadaşın olarak bahsettiğin an onun beyninde kısa devre olur.

O kadar kızar ve gevezelik eder ki kimse onu anlayamaz. Bu etkileşim hakkai'nin sana bayılmasıyla bitse şaşırmazdın. bu adamın kalbiyle oyun oynama. 

Bundan sonra ona uygun bir tarihte sorsan iyi olur.


𝐒𝐄𝐈𝐒𝐇𝐔 𝐈𝐍𝐔𝐈

İnsanlara onun erkek arkadaşın olduğunu söylediğinde anlaşılır bir şekilde inui biraz hazırlıksız yakalanıyor. kızardı ama aynı zamanda hemen inkar da etmiyor. 

Kafasında, bunu söylemek için bir nedeniniz olduğunu varsayar, bu yüzden onunla birlikte gider. 

İnui bunu size daha sonra sorar. 

"Sadece bilmek istedim... gerçekten erkek arkadaşın olmamı istedin mi? çünkü... sanırım bunu ben de isterim".


𝐒𝐇𝐈𝐍𝐈𝐂𝐇𝐈𝐑𝐎 𝐒𝐀𝐍𝐎

Yirmi kez reddedilmiş bir adam olarak birinin ona erkek arkadaşım demesi shinichiro'yu çok heyecanlandırıyor. 

O kadar mutlu ki bunun doğru olmadığını tamamen unutuyor ve siz ikiniz şaka yapmıyorsunuz.

 Bu adamın tezahürat yapmaya başladığını söylediğimde... shin o kadar mutlu oluyor ki aslında onu geri almaya cesaret edemiyorsun.

 Sanırım artık bir erkek arkadaşın var. Tebrikler.


***

umarım beğenmişsinizdir

görüşmek üzere!

Tokyo Revengers Etki-Tepki KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin