öpücüğünü sildiğinde
karakterler: mikey, kazutora, baji, chifuyu ve mitsuya
mikey
hemen fark eder ve somurtur. "Bebeğim neden öpücüklerimi sildin!!" günün geri kalanında sana kızmak için elinden geleni yapacaktır.
Ama sonra çok ileri gittiğinden korkar, bu yüzden daha sonra size gitmeye başlar...
Sadece onunla dalga geçtiğinizden emin olun ve gerçekten düzgün bir öpücüğünüz var hehe
kazutora
Öpücüğünü sevdiğini düşündüğü gibi! günün geri kalanında seninle şımarık olacak. oh sen şimdi ondan öpücükler mi istiyorsun? çok kötü, çünkü sana herhangi bir soru sormayacak
"mm hayır y/n, sadece onları sileceksin" ama sonunda pes ediyor ve onu daha önce telafi etmek için çok, çok öpücük yağmuruna tuttuğundan emin ol !
baji
sadece sana bakıyor, sanki az önce gördüğü şeyi görmüş gibi.
Öpücüklerini siliyorsun! süper mızmız ve ona neden böyle bir şey yaptığına dair bir açıklama talep ediyor.
Baji somurtarak "heyyy bubs neydi" diye soruyor.
İkiniz birbirinize karşı koyamadığınız için barışıyorsunuz ama bunun sadece bir şaka olduğunu bilmesini sağlayın, böylece ona ulaşmasın.
chifuyu
gerçekten ona ulaşmasına izin vermiyor ama tekrar yaptığınızda, ilk başta kesinlikle güvensiz oluyor.
Belki artık ondan hoşlanmıyorsun ya da biraz yalnız kalmaya mı ihtiyacın var?
Bu daha önce hiç olmadığı için çok endişeleniyor.
"y/n yanlış bir şey mi?" diye soruyor somurtarak.
Ona sadece dalga geçtiğini söyle ve sonra ona bir öpücük ver. ya da iki...
mitsuya
fark etmemeye çalışıyor... ama nasıl fark etmemiş.
"Aaa neden sildin bebeğim :(" yüzünde en büyük somurtkanlık var ve o anda kafasından milyonlarca düşünce geçiyor.
Sanki onun öpücüklerini hep sevmişsin gibi ne oldu biliyor musun? ona sadece onunla dalga geçtiğini söyle ve sonunda öpücüklerini aldı <3
***
***
umarım beğenmişsinizdir
görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers Etki-Tepki Kitabı
Genç KurguKarakterlerin vereceği tepkiler,oneshot,headcanon fem x reader,smut, fluff ,spoiler içerir Keyifli okumalar! 🧚🏻